2105
Sök

Angående: Träff i Göteborg Onsdagar Järnbrott kl 19:00!

7 Inlägg
23 augusti 2007
Det var fint igår ja, iaf den korta stunden jag var där mellan 20.10 och 20.40, sen vart det dags att möta upp med en polare o kolla fotbollen. Haha.

Men vi ses förmodligen nästa onsdag! Props till arrangörerna,

(none)
1 725 Inlägg
23 augusti 2007
Riktigt trevligt var det! På Siba som vid Läppstiftet...Fastän jag hade en fyllegubbe som strök sig runt min bil vid läppstiftet hela tiden hmm hehe

--Lev i går som det vore i morgon--

3 627 Inlägg
23 augusti 2007
Braather skrev:
Riktigt trevligt var det! På Siba som vid Läppstiftet...Fastän jag hade en fyllegubbe som strök sig runt min bil vid läppstiftet hela tiden hmm hehe

Ja han va la ball Jonas? tongue

Får se om jag kommer på nästa träff.. ska försöka fixa iordning bilen inför försäljning roll

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

4 767 Inlägg
23 augusti 2007
Trådstartare
ToXtreme skrev:
Braather skrev:

Får se om jag kommer på nästa träff.. ska försöka fixa iordning bilen inför försäljning roll

Dags att köpa en nissan antar ja! smile

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

3 627 Inlägg
23 augusti 2007
Erick skrev:
ToXtreme skrev:
Braather skrev:

Dags att köpa en nissan antar ja! smile

Mvh
Erick

Faktiskt inte tongue Har intresserat mig för en riktigt liten räser tongue

1 256 Inlägg
23 augusti 2007
TexoN skrev:
grymmt bra kväll igår smile Creds till er som ordnar allt smile
Kommer lätt på nästa igen.

//TexoN

Stort tack alla!, om ni har några ideér eller invändingar så hör av er med förslag!

Träffen är för alla, och vi vill att alla ska ha lika roligt och trevligt!

Angående gårdagen!
Vad tyckte ni om efterträffen nere vid Läppstiftet?

Karavanen?, Jag skall hålla ner hastigheten mer nästa gång, var tydligen många som inte riktigt hängde med och jag körde bara i 70-80 hela vägen

Mvh fastOne-gänget, m.fl.
Senast redigerat av Jonni (23 augusti 2007)

smen
23 augusti 2007
Jonni skrev:
TexoN skrev:

//TexoN

Stort tack alla!, om ni har några ideér eller invändingar så hör av er med förslag!

Angående gårdagen!

Karavanen?, Jag vet jag skall hålla ner hastigheten mer nästa gång, var tydligen många som inte riktigt hängde med och jag körde bara i 70-80 hela vägen

Är många träffar då många har för tung högerfot..tyvär
som Jonni skrev så hör av er om ni har några förslag...dom som har hand om träffarna kan
se på min och ericks sida!

1 256 Inlägg
23 augusti 2007
Axeteg skrev:
Det blev ju riktigt lyckat igår, mina tankar går kring att Parkeringen snart inte räcker till längre.

Förbannat bra ordnat med karavanen, om jag nu inte hade missförstått allt och hamnat först.
Så om det blev fel väg genom Sisjön så skyll på mej.

Vem var det som hade den vita pickupen? Jag har lite funderingar och tankar tills nästa vecka. Skicka ett pm så brainstormar vi lite.

//Axeteg

Vita Pickisen är jag, Du körde rätt väg.. Jag har rekat runt lite och funderat mycket.. kom till slut på att det inte är några rödljus som kan dela på karavanen igenom sisjön.

PM gärna om du har några roliga ideér!

Gäller även er andra! Vi är öppna för förslag!

Mvh fastOne-gänget

3 627 Inlägg
23 augusti 2007
Jonni skrev:
TexoN skrev:

//TexoN

Angående gårdagen!

Karavanen?, Jag vet jag skall hålla ner hastigheten mer nästa gång, var tydligen många som inte riktigt hängde med och jag körde bara i 70-80 hela vägen

Efterträffen är ju alltid trevlig roll

Däremot tkr jag att ni i pickisen skulle legat först, för den är enklare att känna igen.. jag låg ju bakom S80(första bilen) men efter ett tag blev jag osäker på om det va rätt bil hmm Därför jag la mig i 50knyck i omkörningsfilen!

Men utöver det tkr jag det va välplanerat smile

En fördel kanske varit att man parkerade bilarna mer synkat vid Siba? Så att det inte blir så utspritt och en massa krångligt inbackande och så? Utan att man börjar bygga upp i ena änden och suxxesivt ökar ut själva "området" ?

MVH Jimmy

smen
23 augusti 2007
ToXtreme skrev:
Jonni skrev:
TexoN skrev:

//TexoN

Angående gårdagen!

Däremot tkr jag att ni i pickisen skulle legat först, för den är enklare att känna igen.. jag låg ju bakom S80(första bilen) men efter ett tag blev jag osäker på om det va rätt bil hmm Därför jag la mig i 50knyck i omkörningsfilen!

En fördel kanske varit att man parkerade bilarna mer synkat vid Siba? Så att det inte blir så utspritt och en massa krångligt inbackande och så? Utan att man börjar bygga upp i ena änden och suxxesivt ökar ut själva "området" ?

MVH Jimmy

Hur folk ska stå är svårt för ingen vill står hella kvällen och placera ut bilarna...
Men styra upp karavanen ska nog inta vara några problem

3 627 Inlägg
23 augusti 2007
smen skrev:
ToXtreme skrev:
Jonni skrev:

Angående gårdagen!

MVH Jimmy

Hur folk ska stå är svårt för ingen vill står hella kvällen och placera ut bilarna...

Nej det är klart tongue Inte så jag menade tongue Jag mena att de som läst här tex själva ställer sig så gott det går i en "ordning" för att underlätta det hela.. men inte ska nån behöva stå och dirigera wink Va bara en liten tanke roll

Hasse12K
23 augusti 2007
De va riktigt grymt igår! De e kul att de börjar komma så mycke folk! Å även att de kommer mer och mer damer. De gillar vi! big_smile

1 256 Inlägg
23 augusti 2007
smen skrev:

Det är inte alls svårt att parkera rätt, eftersom alla har körkort och att det ingår i uppkörningen att kunna backa och parkera så är det nog inte något problem.

Det ser bättre ut, lättare för oss fotografer.. Duger inte detta? Då kan ni parkera någon annanstans, Vi vill sköta detta proffsigt och vill att det skall se proffsigt ut eftersom det är både en träff och en utställning.

ToXtreme skrev:
Däremot tkr jag att ni i pickisen skulle legat först!

Jag ställde ju mig längst fram i ledet eftersom jag skulle köra först, men vissa ville endå åka före wink

Mvh Jonni
Senast redigerat av Jonni (23 augusti 2007)

3 627 Inlägg
23 augusti 2007
Jonni skrev:
smen skrev:

Det är inte alls svårt att parkera rätt, eftersom alla har körkort och att det ingår i uppkörningen att kunna backa och parkera så är det nog inte något problem.

Det ser bättre ut, lättare för oss fotografer.. Duger inte detta? Då kan ni parkera någon annanstans, Vi vill sköta detta proffsigt och vill att det skall se proffsigt ut eftersom det är både en träff och en utställning.

Mvh Jonni

Du tyckte alltså förslaget lät bra? roll

Tanken va ju att det underlättar för er, det blir bättre kort då de inte är så utspritt.. lättare å ta "gruppkort" + att det även underlättar för oss som kommer då vi bara behöver ha koll på en sida av bilen när man backar in och inte båda sidorna och pressa sig in hmm

Montör
664 Inlägg
23 augusti 2007
ToXtreme skrev:
Jonni skrev:
smen skrev:

Mvh Jonni

Du tyckte alltså förslaget lät bra? roll

Tanken va ju att det underlättar för er, det blir bättre kort då de inte är så utspritt.. lättare å ta "gruppkort" + att det även underlättar för oss som kommer då vi bara behöver ha koll på en sida av bilen när man backar in och inte båda sidorna och pressa sig in hmm

Skulle även vilja tillägga att det vore fint om inte vissa folk (nämner inga namn, men förslagsvis vissa volvo v70/855 förare) ställer sig äver 2-3st parkeringsrutor  smile Lite energi kan man väl endå ta och lägga ner på sin parkering så man står rakt och fint? Eller vad säger ni? Höhö
Senast redigerat av Cpbox (23 augusti 2007)

Offlinebilar jag äger just nu:Mitsubishi Lancer Evolution IV GSR -96, Saab 9000 CDE 2.3t -95, Saab 9000CSE 2.3T -95, Toyota KE35 -78.

3 627 Inlägg
23 augusti 2007
instämmer med CPBOX! Tycker gott och väl att vi visar att vi är så ordningssamma och så som svenskarna ryktas om att vara smile

56 Inlägg
23 augusti 2007
Får tacka för en trevlig kväll igår .. Var massor roligt att kolla på och trevligt folk att snacka med ...

Zoom Zoom

smen
23 augusti 2007
nej svårt är det inte men ändå är det samma sak varje onsdag..men viktigast är att folk har roligt på träffarna! sen såg jag också dom bilarna och reagerade också!...blir till slut att fast alla ställer sig perfekt så kommer det bli platsbrist och det är roligt smile

vi blir fler och fler!!

1 779 Inlägg
23 augusti 2007
Braather skrev:

haha han kom till mig innan ja skulle åka.
han kommer fram å säger, de va mig en gammal saab du har skaffat dig. de e r-kam?? tycktede va lite elakt av honom å smutskasta volvo så

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

35 Inlägg
23 augusti 2007
Tja vill tacka alla igår för träffen (även du med "ljudet" som inte hann prata färdig med mig big_smile).

Jag håller på och kollar upp det med en polare om vi kan få tidningen Metro att komma dit nästa gång eller veckan efter och det är stor risk att det händer. Jag kommer veta datum och medelar då "erick" om jag inte har fel om detta så att vi kan göra det hela lite snyggare.

Ps tror det blir lite mer folk om träffen kommer med i metro smile
Senast redigerat av rammos (23 augusti 2007)

Den är inte tjock MEN den är kort.

Sök