2020
Sök

Angående: Träff i Göteborg Onsdagar Järnbrott kl 19:00!

4 767 Inlägg
23 augusti 2007
Trådstartare
rammos skrev:
Tja vill tacka alla igår för träffen (även du med "ljudet" som inte hann prata färdig med mig big_smile).

Jag håller på och kollar upp det med en polare om vi kan få tidningen Metro att komma dit nästa gång eller veckan efter och det är stor risk att det händer. Jag kommer veta datum och medelar då "erick" om jag inte har fel om detta så att vi kan göra det hela lite snyggare.

Ps tror det blir lite mer folk om träffen kommer med i metro smile

Kanon! smile Hör som sagt gärna av dej när du vet mer så att jag och dom andra (jonni zairon m.fl m.fl) kan förbereda lite smile

Mvh
Erick
Senast redigerat av Erick (23 augusti 2007)

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

4 767 Inlägg
23 augusti 2007
Trådstartare

Tyskstuk.se
630 Inlägg
23 augusti 2007
rammos skrev:
Tja vill tacka alla igår för träffen (även du med "ljudet" som inte hann prata färdig med mig big_smile).

Jag håller på och kollar upp det med en polare om vi kan få tidningen Metro att komma dit nästa gång eller veckan efter och det är stor risk att det händer. Jag kommer veta datum och medelar då "erick" om jag inte har fel om detta så att vi kan göra det hela lite snyggare.

Ps tror det blir lite mer folk om träffen kommer med i metro smile

Jaa, De va jag det smile Blev lite stressigt när alla skulle åka =P
men vi får snacka mer nästa gång! smile

Vill bara påminna alla att det går bra att kontakta Mig, Jonni eller Karlzzon här på garaget.org oxå! smile

Evolution Garage
478 Inlägg
24 augusti 2007
Braather skrev:
Riktigt trevligt var det! På Siba som vid Läppstiftet...Fastän jag hade en fyllegubbe som strök sig runt min bil vid läppstiftet hela tiden hmm hehe

Din nyfunna polare var på mig med, sa till han o gå o kolla bpten istället.. big_smile
Hans svar: Dom går bra dom med!

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

2 164 Inlägg
24 augusti 2007
nån som reagerade på en vit 9-5 som stod på parkeringen? tongue den verkade inte vara så poppis... hehe big_smile Men jag tänkte som så här, om det blir för stort så kan man väl kanske flytta det till Biltema parkeringen? den är väl större + att alla med körkort vet hur man kommer dit wink

"Life´s too short to drive a boring car"

4 767 Inlägg
24 augusti 2007
Trådstartare
Än så länge har det inte varit några problem, fanns många ströplatser lediga plus att dom bortre p-platserna var långt ifrån fulla också smile

Järnbrott är bra för det ligger på rätt sida om stan, har mkt nära till burger king (viktigt!!) samt macken där folk kan köpa dricka och snus etc. smile

Mvh
Erick

Evolution Garage
478 Inlägg
24 augusti 2007
vette faen om det e rätt sida, bor ju i nödinge numera :Dhur som helst var det en kanonlyckad kväll, skall försöka ta med bruden nästa gång, hon är inte pigg på det men ska jag kolla hennes hästar så får hon kolla mina big_smile

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

Montör
664 Inlägg
24 augusti 2007
Erick skrev:
Än så länge har det inte varit några problem, fanns många ströplatser lediga plus att dom bortre p-platserna var långt ifrån fulla också smile

Järnbrott är bra för det ligger på rätt sida om stan, har mkt nära till burger king (viktigt!!) samt macken där folk kan köpa dricka och snus etc. smile

Mvh
Erick

Precis. Än så länge finns det ju ganska mycket plats kvar, men vi får se framöver. Jävligt gött med BK osv. i närheten, men blir träffen för stor så kanske biltema hade varit en plan. Men ingen idé att gräva i det nu. Dags att börja längta till nästa onsdag nu ju, höhö

Mvh Jens

Offlinebilar jag äger just nu:Mitsubishi Lancer Evolution IV GSR -96, Saab 9000 CDE 2.3t -95, Saab 9000CSE 2.3T -95, Toyota KE35 -78.

Tyskstuk.se
630 Inlägg
24 augusti 2007
Btw, Det va inte mina steg eller basar som luktade russin i onsdags. tongue
Lukten kom från swedish match, och det va igentligen en doft av tobak big_smile

35 Inlägg
24 augusti 2007
Fatta hur mycket bk tjänar på oss de får fan börja sponsra eller nåt snart

Den är inte tjock MEN den är kort.

56 Inlägg
24 augusti 2007
Ingen som tog en endaste bild vid läppstiftet ?

Zoom Zoom

1 779 Inlägg
25 augusti 2007
tycker vi kan träffas i biffiga kode ute vid mig. big_smile har väl plats för typ 15bilar högst på största parkeringen. big_smile hehehe.. men de börjar ju bli lite trångt ute i järnbrott ju.

finns ju ikea ute i kållered eller bäckebol de e ju stora parkeringar.

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

2 164 Inlägg
25 augusti 2007
Jag kommer troligen ner med Saab 9-3 Cabben på onsdag, 9-5an verkade ju inte vara nån större hit tongue Hoppas det kommer lika många nästa vecka som det var denna veckan!! Ses där! big_smile

"Life´s too short to drive a boring car"

1 779 Inlägg
26 augusti 2007
snart e de onsdag igen och då kan man inte komma sad för då ligger man på plajjan och dricker lite gott.. big_smile las palmas here i come.. tänk på mig men pappa kanske kommer förbi med min bil. big_smile haha

Tyskstuk.se
630 Inlägg
26 augusti 2007
akakaboto skrev:
snart e de onsdag igen och då kan man inte komma sad för då ligger man på plajjan och dricker lite gott.. big_smile las palmas here i come.. tänk på mig men pappa kanske kommer förbi med min bil. big_smile haha

Haha, ja då vi har obligatorisk närvaro så ska vi överväga saken iom att du fixat en ersättare wink

Evolution Garage
478 Inlägg
26 augusti 2007
akakaboto skrev:

Planet till las palmas är installt pga bil event i Gbg big_smile

Galileo Galilei
(1564 - 1642)

1 779 Inlägg
27 augusti 2007
Zairon skrev:
akakaboto skrev:

Haha, ja då vi har obligatorisk närvaro så ska vi överväga saken iom att du fixat en ersättare wink

haha attans aja ja får väl ta ett plan hem på dagen då  sen ta kvällsplanet ner igen eller så tjötar ja på fasan. =P eller så kommer ja om två veckor. kommerj u hem så sent nästa onsdag med..

Mr_Redbull skrev:
akakaboto skrev:

haha aah ser jag de på landvetter där att de e inställt pga bilträff i sisjön så lovar ja att ja kommer komma på alla träffar å allt i landet big_smile

58 Inlägg
27 augusti 2007
om det är väder så kommer vi ner igen från grebbestad.Så fixa gött väder nu:)

Evolution Garage
478 Inlägg
27 augusti 2007
akakaboto skrev:
Zairon skrev:
akakaboto skrev:

haha attans aja ja får väl ta ett plan hem på dagen då  sen ta kvällsplanet ner igen eller så tjötar ja på fasan. =P eller så kommer ja om två veckor. kommerj u hem så sent nästa onsdag med..

Mr_Redbull skrev:
akakaboto skrev:

haha aah ser jag de på landvetter där att de e inställt pga bilträff i sisjön så lovar ja att ja kommer komma på alla träffar å allt i landet big_smile

*går igenom telefonboken efter telenummret till skyltfixaren på landvetter*

Galileo Galilei
(1564 - 1642)

67 Inlägg
27 augusti 2007
SNART E DE ONSDAG!!tack gud för det..kommer det någon från borås hållet vi åka karavan ner???

Kjempe-Muu Racing!!

Sök