olagbg skrev:
Ja det är ju sånt uppförande som hände ikväll på onsdagaträffen som satte stopp för oss på götaplatsen... men du var nog inte med på den tiden, å verkar inte veta nåt bakom det hela..
Ja du beskriver ju vad onsdagsträffen är och ändå sitter du här å tjafsar emot mitt angerade av vad jag skriver..
JAg vill ha kvar onsdagsträffen och det kommer vi inte få om bilar håller på att leka på sådant sätt....
har själv lust att ringa polisen å be dom komma å köra bort oss från sibas parkering nästa vecka å ta hjälp av markägare både på siba och nere vid phuset.. då kanske folk fattar att deras agerande inte är berättigat.
ja ursäkta mig att man använder lite förkortningar
BARA EN LITEN TANKE
Kolla texten nedan
Vill inte se flera personangrepp här. Från och med detta inlägg delar jag ut varningar löpande till de som fortsätter tjaffsa i onödan och kastar personangrepp omkring sig. En 2:a varning innebär avstängning.
§1 Sundhet och "netiketten"
För att Garaget ska vara trivsamt för alla måste du som medlem följa de lagar samt den etik som gäller när man som privatperson använder Internet. Ha särskilt det här i åtanke:
• Var trevlig och respektera andras åsikter.
• Du får absolut inte skapa eller sprida uttalanden som är stötande eller ärekränkande.
• Använd sunt förnuft. Om du är osäker om det är OK att skriva något eller inte, skriv det inte!
• Personliga ärenden, "chatt" och liknande får inte förekomma i forumet.
• Diskussioner rörande mopeder, epa-traktorer och annat som normalt brukas av personer under 18 år hör inte hemma här.