4115
Sök

Guldplätterade Ringkabelskor?

Larsson
154 Inlägg
1 augusti 2007
Trådstartare
Blir det någon som hellst skillnad om man använder guldplätterade kabelskor, eller är det bara slöseri av pengar? tongue

Att träna och skita i kosten är som att köpa ölen och se på när nån annan dricker upp dem ...Du får inte den effekt du betalat för

Skyline Stagea Club Sweden
290 Inlägg
1 augusti 2007
Någon skillnad borde det bli, men säkert inte hörbar skillnad

Before anyone did anything, Elvis did everything...

Larsson
154 Inlägg
1 augusti 2007
Trådstartare
Okej så jag klarar mig lika bra med vanliga då eftersom att jag inte tänkt tävla på hög nivå?
Senast redigerat av Audi_A4_ (1 augusti 2007)

Att träna och skita i kosten är som att köpa ölen och se på när nån annan dricker upp dem ...Du får inte den effekt du betalat för

SM-Guld Billjud 2007&08
2 353 Inlägg
1 augusti 2007
Audi_A4_ skrev:
Okej så jag klarar mig lika bra med vanliga då eftersom att jag inte tänkt tävla på hög nivå?

Absolut!

mvh Jonas

Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud
http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!

1 634 Inlägg
1 augusti 2007
Jag använder INTE guldplätterat. Tror det är grymt överskattat, iaf ljudmässigt. Någon som kanske testat genom att mäta till sig någon skillnad? Tror inte ens man märker där, iaf inte någon betydelsefull skillnad.

Numera Saab 9-5 Aero -00

Drop Shop
926 Inlägg
Larsson
154 Inlägg
1 augusti 2007
Trådstartare
set bättre ut? :up:

så himla mycket mer kostar de inte.

Va liksom mer förmågan att leda som jag var intresserad av.. Men de har ja nog fått svar på nu tror jag smile Tackar

21 761 Inlägg
1 augusti 2007
Guldplätteringen är enligt min mening bara till för två saker, dels för att det inte ska oxidera på kontaktytorna och dels för att det ska se snyggt ut. Plätteringen har alltså åtminstone en vettig funktion, men det har inte med själva ljudkvaliteten att göra utan det är för att förhindra glappkontakt.

Sök