3500
Sök

jippi.....

54 Inlägg
6 oktober 2005
Trådstartare
Var på BRL och införskaffade en del stereo prylar.
blandannat ett rockford steg och en rockford bas.

höll på ett bra tag med att dra kablar hit och dit och koppla stereo och högtalare. hade med en polare som hjälpte till...så när vi var klara så skulle jag demonstrera hur bra min bil går...rullar ut bilen ur garaget, kör lite lungt ett tag, sen gasar på för fullt...GABONK! hör man från bagaget...
nej nej nej! fan oxå jag glömde sätta fast baslådan! inte nog med det så hade jag ju självklart slutsteget lite provisoriskt ivägen oxå med en vass kan som basen landade på...jippi vad roligt med en sprillans ny bas med hål i....
Kanske var till sånna gånger man ska ha drulle försäkring?????

Så ett gott råd till er som ska in med baslåda....se till så skiten sitter fast..
hur fan kan jag vara så klantig...dammit men den bjuder jag på.

-=Face your fears, live your dreams=-

118 Inlägg
6 oktober 2005
ZoM skrev:
Var på BRL och införskaffade en del stereo prylar.
blandannat ett rockford steg och en rockford bas.

höll på ett bra tag med att dra kablar hit och dit och koppla stereo och högtalare. hade med en polare som hjälpte till...så när vi var klara så skulle jag demonstrera hur bra min bil går...rullar ut bilen ur garaget, kör lite lungt ett tag, sen gasar på för fullt...GABONK! hör man från bagaget...
nej nej nej! fan oxå jag glömde sätta fast baslådan! inte nog med det så hade jag ju självklart slutsteget lite provisoriskt ivägen oxå med en vass kan som basen landade på...jippi vad roligt med en sprillans ny bas med hål i....
Kanske var till sånna gånger man ska ha drulle försäkring?????

Så ett gott råd till er som ska in med baslåda....se till så skiten sitter fast..
hur fan kan jag vara så klantig...dammit men den bjuder jag på.

hehe, lider med dig! har gjort samma miss men de va slutsteget som dog:(

mjo, så äre nog

Team Kränghäng
657 Inlägg
6 oktober 2005
Inte roligt.. Går ju att laga med silikon.. blir ju dock inte så snyggt.. Lider med dig..

Team Frosth
Car Custom & Tuning | carcustomtuning.se

Sök