3041
Sök

Hur träffades du och din partner?

645 Inlägg
14 augusti 2007
Singel just nu.

Börjar dock bli lite trött på det men jag har inte varit "kär" på flera år. Vill känna den där speciella känslan och få de där fjärilarna i magen men nej nej. Skulle vara trevligt om man träffade nån sån tjej snart...

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
14 augusti 2007
Jag fann killen i mitt liv i ett garage! Närmre bestämt i bagaget på en skyline...å jag föll då direkt!! Fast det tog ju då en dryg vecka innan vi vart ett par, å krävdes blandannat en heldag på Vallåkra å en halvtrasig dator....
Idag e jag då lyckligare å kärare än någonsin!!

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

2 600 Inlägg
14 augusti 2007
detta va lite bra tips för mig för jag är singel och ha lite svårt att träffa tjejer så jag vill tacka tråd skaparen smile

gör som jag kör gubba racer=)

409 Inlägg
14 augusti 2007
såg henne i skolan och sa till min polare, henne ska jag ha!
jag vågade inte ta något initiativ så jag körde lite fulingar och berättade för hennes kompisar som jag känner om hur söt hon är osv(kvinnor snackar ju så jag visste ju att hon skulle få veta). sen tiggde jag till mig msn och sen kirrade vi så vi hamnade på samma grillfest. på den vägen är det..

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
14 augusti 2007
Tjejen. Vad har smak med volvo hat o göra? Vart har jag skrivit att en volvo är ful? ända min mening innebär är att det är smaklöst att sätta världens största aluvinge på en gammal 740. Please...

Bmw osv..

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
14 augusti 2007
haxer skrev:
Skolan,fester och nu senast kunde hon inte komma hem från festen och hon och jag blev tillsamans "sov hos mej". Kanske ska säga att vi har haft på g innan och att jag har känt henne i 2år och att det är inte likt mej att känna flickvänner innan så denna gången funkar det wink

Ragga i skolan är så laaame!! wink

Bmw osv..

Markolainen
14 augusti 2007
Jag och min flickvän träffades på bussen. Vi åkte buss till skolan tillsammans, sedan utvecklades det eftersom tongue
Nu har vi vart tillsammans i ung 1år 10mån.

191 Inlägg
15 augusti 2007
Haha, saker kan gå till hursomhelst.. Träffade hennes (nuvarande tjejens) kusin på nätet typ, snackade med henne och min nuvarande där i typ ett halvår eller nå.. For för o träffa dom en kväll, såg båda två o sa till mig "Henne måste ja bara ha..! " Och de visade sig vara kusinen som jag knappt pratat med.. känt henne i typ 6 år nu eller nå, varav vi varit mer eller mindre ihop i 4-5 år.. ^^ Blev som aldrig officiellt direkt, bara blev så me tiden big_smile O nu blire sängen, där hon ligger än efter alla år ^^

Just another sick man in this sick world..

172 Inlägg
15 augusti 2007
1 träffade jag på krogen  ( ALDRIG MER )
1 träffade jag på ett race  ( ALDRIG MER )
1 träffade jag på en hemmafest ... ( stolpskott hon oxå)
smile
Senast redigerat av Diabel (15 augusti 2007)

Kör du först så väntar jag där framme

172 Inlägg
15 augusti 2007
Volvobrud83 skrev:
Hmm

Bodde först grannar, hans golv var mitt tak...där jag bodde med mitt ex.

Efter ngr dagar i arresten så kom min granne hem och som tack för hjälpen att jag tog handom hans hundar och katt så bjöd han på middag för mig och exet.

Senare på kvällen så skickade han ett sms och undrade om jag inte kunde komma upp och se på tv hos honom...sagt och gjrot så sa jag till exet att han ville prata lite om det som varit så jag går upp, jaja gör det då.

Gick upp till honom och han låg i sängen vid tvn kröp upp i sängen till honom och la mig med ryggen mot honom, han drog mig intill sig och höll runt mig...det var jättemysigt. Låg så i flera timmar tills jag vänder mig om och vi börjar kyssas kl närmar sig 4 då jag tvingar mig själv att gå ner till exet igen.

Dagen därpå gör jag slut och kan vara tillsammans med min nuvarande sambo på heltid.

Vi firar 1 år på söndag. big_smile

hmmmmm Hade jag varit ditt ex ... hade jag spöat allt jag kan ur din nuvarande "sambo" brännt ner hans lägenhet ... och stängt in dig i källaren i typ 3 år ... Men det är bara jag tongue

Avstängd
5 Inlägg
15 augusti 2007
liknande hände mig.men jag är inte arg på den där snubben.utan vet nu att exet va en hora.bra att det tog slut så tidigt innan man han med barn och annat.har smält och glömt detta.letar nytt wink men det kommer väll ingen till brevlådan och säger hej på dig

9 108 Inlägg
15 augusti 2007
Snackade faktiskt med hennes bror på Garagets IRC-kanal, han nämnde att hans storasyster letade efter en Opel, "haha vettig tjej" blev mitt svar och då fick jag hennes msn och på den vägen är det! Snackade i några månader tills jag fick mod nog att åka och träffa henne och det klickade direkt, blir 4 månader om några dagar. Tack garaget wink

btw volvobrud så hade jag nog hållt den historien för mig själv hehe, har varit i ditt 'ex' situation och värre sätt får man leta efter.

172 Inlägg
15 augusti 2007
V-TOLV skrev:
liknande hände mig.men jag är inte arg på den där snubben.utan vet nu att exet va en hora.bra att det tog slut så tidigt innan man han med barn och annat.har smält och glömt detta.letar nytt wink men det kommer väll ingen till brevlådan och säger hej på dig

Jupp ... men alla de brudar utan ngn som helst moral ... skulle ju kunna DUMPA killen innan de går å lägger sig på ryggen för en annan ....
Sen att hon skryter om det ... säger ju allt ...
Fattar inte hur kan ngn med sånt utseende ens tänka tanken att vara otrogen ... tongue

mvh diabel

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
15 augusti 2007
Diabel skrev:
V-TOLV skrev:

Jupp ... men alla de brudar utan ngn som helst moral ... skulle ju kunna DUMPA killen innan de går å lägger sig på ryggen för en annan ....
Sen att hon skryter om det ... säger ju allt ...
Fattar inte hur kan ngn med sånt utseende ens tänka tanken att vara otrogen ... tongue

mvh diabel

Hahaha smile de kanske var en lögn o hon ville verka het o populär ? big_smile Nej men nu ska vi inte va så elaka wink

Bmw osv..

380 Inlägg
15 augusti 2007
Ja träffade tjejen på en fest,förstår inte att hon föll för mig så full å odräglig som man var då smile men men har vart tillsammans i snart 9 år.

1 161 Inlägg
15 augusti 2007
kommer inte ihåg hur ja träffa förra bruden borde vart i skolan efter som vi gick på samma skola smile

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
15 augusti 2007
Ahhh, sköna singel liv, alla kosing kan bara plöjas ner i bilen.

Lev livet, det kan ta slut fort

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
15 augusti 2007
Diabel skrev:
1 träffade jag på krogen  ( ALDRIG MER )
1 träffade jag på ett race  ( ALDRIG MER )
1 träffade jag på en hemmafest ... ( stolpskott hon oxå)
smile

Klockrent big_smile
Maximal osis asså, men krogen och race förstår jag nästan fan. ^^

271 Inlägg
15 augusti 2007
På gymmet.. Tränade kickboxing ihopa! Kärlek börjar med bråk.. wink
Men det tog slut i april, nu har man bara dateat och strulat runt hela sommaren!
Senast redigerat av Benan (15 augusti 2007)

blacken
15 augusti 2007
Diabel skrev:
Volvobrud83 skrev:
Hmm

Bodde först grannar, hans golv var mitt tak...där jag bodde med mitt ex.

Efter ngr dagar i arresten så kom min granne hem och som tack för hjälpen att jag tog handom hans hundar och katt så bjöd han på middag för mig och exet.

Senare på kvällen så skickade han ett sms och undrade om jag inte kunde komma upp och se på tv hos honom...sagt och gjrot så sa jag till exet att han ville prata lite om det som varit så jag går upp, jaja gör det då.

Gick upp till honom och han låg i sängen vid tvn kröp upp i sängen till honom och la mig med ryggen mot honom, han drog mig intill sig och höll runt mig...det var jättemysigt. Låg så i flera timmar tills jag vänder mig om och vi börjar kyssas kl närmar sig 4 då jag tvingar mig själv att gå ner till exet igen.

Dagen därpå gör jag slut och kan vara tillsammans med min nuvarande sambo på heltid.

Vi firar 1 år på söndag. big_smile

hmmmmm Hade jag varit ditt ex ... hade jag spöat allt jag kan ur din nuvarande "sambo" brännt ner hans lägenhet ... och stängt in dig i källaren i typ 3 år ... Men det är bara jag tongue

du är inte helt ensam. Hade nog gjort något liknande. Fast jag hade nog inte stängt in donnan i källaren.

Sök