man kan inte säga vart det gör ont....själv har jag bara varit med om "ont" när nålen går ända in i benet...ryggen är bekvämt ställe att tattuera sig på enligt mig....armveck,armbågar och handleder är obekvämare ställen....magen är det träligaste stället enligt mig men alla tycker olika och har olika smärttrösklar...
Tänkte att jag skulle ha denna över skuldrorna. "Érinthetetlen" står det, ungerska för "Ingen kan röra mig". Lättare att förklara det med "Untouchable".
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
ska tillbaka till tatueraren och göra en sista sittning på ryggen sedan e den klar woot ! Sedan planera vidare på armen. Konturerna klara men ifyllnad behövs !
Jag har en liten tatuering på armen, Men hur känns det bak mellan skuldrorna ni som gjort det där? Jag funderar på att göra en däremellan.
(jag tyckte det gjorde ont på armen, så det kan väl bara bli värre därbak eller?)
Allt under skuldrorna e mera högfrekvent känsligare ... till å med i fläsket man har *Skratt* ... Men det som käns mäst efter en gaddning e att dra bort kiurg tejpen dom sätter fast skydds plasten med dagen efter man gjort den faaaannn vad det käns för en med lite lurv på ryggen.
man kan inte säga vart det gör ont....själv har jag bara varit med om "ont" när nålen går ända in i benet...ryggen är bekvämt ställe att tattuera sig på enligt mig....armveck,armbågar och handleder är obekvämare ställen....magen är det träligaste stället enligt mig men alla tycker olika och har olika smärttrösklar...
Kan ju lägga upp mina också.. Nygjorda och svullna vid fototillfället
Bröstet - lever/levde ett ganska vilt liv och en drake passade/passar mig bra, har för övrigt ritat den själv
Baksidan av vänster överarm - som en hyllning till livet, jag är glad att vara här. När det är jobbigt kan man titta på den och komma ihåg att man har det så mycket bättre än många andra här på jorden..
Gjord för några veckor sen.. - Tecknen står för "Kärlek till familj och vänner", och det sista att jag är född i tigerns år ( eller rea på kyckling )
Lone Wolf, Det blir bara bättre och bättre, Det syns tydligt att du har en duktig konstnär som arbetar på din krop!
Till alla som gillar Tattoo's Så vill jag tippsa om Tattoo Expo i Göteborg. Det kommer vara den sista helgen i Mars. Där kan man se några duktiga tattuerare göra sitt jobb live, och man kan även boka tid och få sig en gaddning på platts.
ett av de bästa forumen här alltså Har en drake på skuldran, som jag på ett sätt ångrar, men endå inte Är min första (och enda just nu) så den är lite speciellt, men skulle kanske tänkt över vissa detaljer lite mer, men men. Gjort är gjort! Tycker om den ändå Håller just nu på att jaga David på Ac-tattoo i herrljunga, men han vart sjuk så jag ska ringa igen efter påsk... Just nu känns det som om tiden går vääääldigt långsamt!
Lone Wolf, Det blir bara bättre och bättre, Det syns tydligt att du har en duktig konstnär som arbetar på din krop!
Till alla som gillar Tattoo's Så vill jag tippsa om Tattoo Expo i Göteborg. Det kommer vara den sista helgen i Mars. Där kan man se några duktiga tattuerare göra sitt jobb live, och man kan även boka tid och få sig en gaddning på platts.