Ja, som topic lyder så är jag lite inne på att skaffa mej ett sånt (3-vägs-kitt). Finns det nån som har erfarenhet av dessa och kan säga lite bra eller dåligt om dem? Theo, du håller ju på endel med ljud..kom igen nu och säg va du tror om dessa
nja.... är ju lite intresserad av att slänga bort mitt rockford system... Funderade på ett Dls iridium, men anda märken är också av intresse. Focal element har jag bara hört för hemmabruk, men är rätt övertygad på att dom kan göra grejer till bilen också.
Ja vad jag hört än så länge så har jag bara hört gott om dem. Att jämföra DLS med Focal verkar vara som att jämföra Saab och Volvo, båda är bra..fast man gillar kanske Saab mer än volvo eller tvärt om. Därför ville jag se om det kanske finns några som har erfarenhet av detta innan jag testar. Du är välkommen att lyssna i min bil sen i månads skiftet om du vill.
Ja, som topic lyder så är jag lite inne på att skaffa mej ett sånt (3-vägs-kitt). Finns det nån som har erfarenhet av dessa och kan säga lite bra eller dåligt om dem? Theo, du håller ju på endel med ljud..kom igen nu och säg va du tror om dessa
Hej
Jag har inte hört dem själv, men jag har deremot hört fler än en som sagt att dom låter mycket bra. När man kommer upp på sådär pass bra grejjer är det mycket tycke och smak. Du kanske gillar det bättre än ett betydligt dyrare kitt, öronen skall avgöra;-)
Jag har inte hört dem själv, men jag har deremot hört fler än en som sagt att dom låter mycket bra. När man kommer upp på sådär pass bra grejjer är det mycket tycke och smak. Du kanske gillar det bättre än ett betydligt dyrare kitt, öronen skall avgöra;-)
Nej jag har ju tyvärr inte hört dem än heller. Jag kommer inte kunna göra det heller förens jag har monterat dem i bilen. Men det jag hört så skall de låta mycke bra Men som sagt, mitt DLS skall jag ju nu göra mej av med så det är tid för lite nya saker att beprövas. Man måste ju våga testa lite andra saker än det man alltid kört med
jag satte in focal polyglass 6.5er i kompisens golf 4a han driver de utan steg bara spelare och de är fruktansvärt bra ljud! så kan rekomendera focal just den modellen du kolalr på kan nog inte va sämre så rock on!
Nej nu har jag bestämt mej..Det kommer bli ett Focal 165 K3p i bilen till nästa säsong. Kommer att instaleras i bilen nu i höst så man hinner spela in det riktigt oxå. Ni som är intresserade av att höra hur det låter får komma ner till JF-Styling här i Jönköping eller vänta till nästa sommar