Har en MFR själv som står i delar med rasad diff fram och bak och kort före det även ett växelådsras. Men det kan ju bero på lite vårdslös körning oxå Så kan drevet i växellådan se ut efter lite våld
Kan även slänga in en bild på kompisens DBX när den var två dagar gammal.
Senast redigerat av Lurken_85 (23 november 2010)
Lemmy till upprörd skribent:
"-Utnyttjar vi groupies? Groupies? Hur kan du kalla din dotter för det!"
Jaha, fick DST:n igår och var ute första gången idag. Bra jävla drag i bilen Kommer ganska omgående att köpa ljusramp med LED för att kunna köra i veckorna, det blir ju mörkt så förbannat snabbt. Ska se om det går att hitta eller göra egna dubbdäck också, vore najs med lite mer grepp ibland.
Är lite småsugen på att komplettera med en större truck, typ MFR. Körde fast rätt omgående när jag sladdade ut på fotbollsplanen där det var lite mer snö.
har själv hållit på med rc-hobbyn sedan jag föddes igentligen (mor och far höll på med det). jobbar nu själv i hobbyaffär och kör TRX Slash 4x4 Ultimate. ska köra första tävlingen den 12December med den bilen, tävlingen kommer ske inne hos MiniCars i Enöping.
fler här i västeråskrokarna som "leker"/utövar hobbyn?
vi är 6st i klubben som kör TRX Slash 4x4 och frugan kör en E-Maxx med MMM-system. flyger både planka och takfläkt gör vi!
ett par bilder på min härlighet, lackad som våran/farsans El Camino (se bilen på min sida)
Senast redigerat av Dennan900GL (29 november 2010)
hade en etanoldriven thunder tiger SSR. den hade 2stegslåda och toppade 75!!! fan så den gick! är grymt sugen på att köpa en igen, va ca 5 år sen jag hade den...
åååh oljudet är helt underbart! och den lilla dykningen nosen gör när bilen växlar e någonting jag kan se på om och om igen, störthäftigt tkr jag! näe nu jaevlar beställer jag en!!
ouh.. Tekin RX8, det är ett kalas-system. polarn (Thunderbird88) hade ett sådant i sin Summit, mycket bra crawlersystem om man bara kan ge f*n i att vara tung på gasfingret
Har en MFR själv som står i delar med rasad diff fram och bak och kort före det även ett växelådsras. Men det kan ju bero på lite vårdslös körning oxå Så kan drevet i växellådan se ut efter lite våld http://www1.garaget.org/gallery/archive … y5h0yz.jpg
Har en MFR själv som står i delar med rasad diff fram och bak och kort före det även ett växelådsras. Men det kan ju bero på lite vårdslös körning oxå Så kan drevet i växellådan se ut efter lite våld http://www1.garaget.org/gallery/archive … y5h0yz.jpg
Första bildén känner jag igen från när jag körde 1/5 när dreven ut från växxelådan till diffen delade sig, (superlim fixade det)
men andra bilden... har den blitt överkörd av en dumpers ?
Haha ja man skulle kunna tro det. Han körde genom en vattenpöl och fick vatten i mottagaren sen var det full gas rätt in i ett betongfundament ungefär 50m bort.
Lemmy till upprörd skribent:
"-Utnyttjar vi groupies? Groupies? Hur kan du kalla din dotter för det!"