Har haft stor lust sen unga dar att tatuera in något på överarmen (högersidan då).
Men jag har inte kommit på något som är tidlöst och klassiskt. Men jag vill iaf inte att det ska vara litet, men däremot kanske en 10x10 centimeter i diameter...
Har ni något förslag eller något som ni har gjort?
Jag har ingen som helst aning..
Och ursäkta ifall någon skulle störa sig på min tråd
oj det måste du komma på själv! hittar du en tattoo fundera länge på om du verkligen vill ha den....ha gärna bilden som bakgrundsbild på datorn en månad och se om du tröttnar på den...
Senast redigerat av MeloveGolf (23 september 2007)
jag själv föredrar mer personliga gaddar. nåt speciellt efternamn? en polare har ett ovanligt efternamn (leijonhjelm) och hans släkt har en egen sköld med ett lejon med vapen. riktigt fränt och personligt.
Hehe, jag förstår vad ni menar. Jag vill ju tatuera något som har med mig å göra. Ett personligt värde liksom. Mitt efternamn Larsson är ju inte så jävla unikt..
Men som sagt, jag vill ju ha något personligt!
Hm.. svårt det här... Ge mig fler exempel är ni gulliga
i november ska jag tatturea en paragraf rulle på ryggen med mitt barns namn och födelsedatum. ska göra det i november pga att barnet kommer i oktober. vet inte fall det är en kille eller tjej ännu
idag är det vanligt att folk gör nåt stort som första gadd å sen kör på. mitt tips till dig är att skita i det då det bara kommer sluta med att du fyller resten av kroppen eller så väljer du ut nåt som du kan tänka dig att ha när du är gammal å skröplig!
såg en rätt cool tatuering på en bild från en bilträff som va för nått år sen va nån som gick förbi en snubbe som tog av sig törjan då hade tatuerat in Volvo på ryggen såg lite fränt/unikt ut
såg en rätt cool tatuering på en bild från en bilträff som va för nått år sen va nån som gick förbi en snubbe som tog av sig törjan då hade tatuerat in Volvo på ryggen såg lite fränt/unikt ut
Är la han som är med i bilsports reportage när tpc kör superstage? Han som ha rden röda 240in? Riktigt frän tatuering men lit ejobbigt om han nånn gång köer nånn annan bil.. haha