3127
Sök

Kjolpaket till saab 900 96a

136 Inlägg
26 september 2007
Trådstartare
Tjenare smile Nu är det så att jag kanske kommer inhandla en saab 900 2.0t  96a. Eftersom de ser ganska trista ut orginal hade jag tänkt att köpa kjolpaket senare också. Vill gärna ha tips på snygga kjolpaket till 900an.

O är det lagligt med kjolpaket?? eller måste man besikta bilen utan? eller hur är d??

Ös På Med Tips big_smile

HA D!!

MVH Mazzzzzzej

De Säger Vi Hej!

(none)
1 725 Inlägg
26 september 2007
Tja!

Utan tvekan så ska du ha Viggen/Aero paketet. Finns inget som slår det enligt mitt tycke!

Kolla in min bil så ser du hur det ser ut. Där har du Viggen/Aero paket med Viggen vinge.

Du behöver INTE tänka på besiktningen om du slår på detta kjolpaket med tanke på att det är SAAB orginal.

Lycka till!

//Jonas

--Lev i går som det vore i morgon--

136 Inlägg
26 september 2007
Trådstartare
aa d var riktigt snyggt smile du har lyckats me den bilen big_smile
fler tips som inte finns orginal på saab ;D önskas!!!!!!!

De Säger Vi Hej!

(none)
1 725 Inlägg
26 september 2007
Tackar! Ja du, kolla in www.realcar.se ... De kanske har något som du söker smile

//Jonas

91 Inlägg
26 september 2007
Hej!
Jag tycker att du ska besöka custommania.se, riktigt feta kjolpaket till saab 900/9-3 där. Realcars paket är oerhört vanligt, har ett på en utav bilarna, så om du vill sticka ut är nog det enda rätta att bygga eget.
Finns ett lite billigare paket på spoiler.se om man inte tänker lägga massor med pengar. Speedparts har i a f en stylingfront, Realcar har ju ett helt paket som sagt.
Viggen/Aero paketet är också ett alternativ med dock det dyraste om du ska ha nya grejer, en front går loss på 5200:-..
Lycka till med byggandet!
MVH

(none)
1 725 Inlägg
26 september 2007
Ordningsmannen skrev:
Hej!
Jag tycker att du ska besöka custommania.se, riktigt feta kjolpaket till saab 900/9-3 där. Realcars paket är oerhört vanligt, har ett på en utav bilarna, så om du vill sticka ut är nog det enda rätta att bygga eget.
Finns ett lite billigare paket på spoiler.se om man inte tänker lägga massor med pengar. Speedparts har i a f en stylingfront, Realcar har ju ett helt paket som sagt.
Viggen/Aero paketet är också ett alternativ med dock det dyraste om du ska ha nya grejer, en front går loss på 5200:-..
MVH

Dessa Nya delar från SAAB köper väll ändå ingen kotte!? De finns ju att hitta ett helt viggen paket med dess vinge runt 10 k.. då snackar vi ett bra pris! Gäller ju att ja lite tur att vara först till kvarn dock..

Front , bak , kjolar och vinge brukar ligga runt 3000:- per sak! Inte omöjligt att hitta.
Jag har sålt dessa paket i snart ett halvårs tid, och lägger mig runt de priserna som är relevanta ute på marknaden...

Men visst, vill man verkligen sticka ut, så får man se till att göra mycket själv, som Ordningsmannen här säger. Så är man lite händig så är det att försöka att bygga på det man har redan, att forma och bygga sitt egna.

//J
Senast redigerat av Braather (26 september 2007)

3 390 Inlägg
27 september 2007
Ordningsmannen skrev:
Hej!
MVH

Håller med... Tycker jag ser fler Realcar saabar än orginal snart smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Sök