1690
Sök

Vad är det värsta o mest plågsamma ni råkat ut för?

956 Inlägg
23 februari 2008
Krockade med en lådbil som vi hade byggt..Var väl 7 år då..Längst fram hade vi spikat fast en reg skylt.Men inte hade vi böjt nån spik heller,...Så spiken gick genom foten..Foten blev så svullen så var tvungen att hoppa på kryckor i en vecka..Men nå värre än så har jag faktiskt inte vart med om....Ganska lindrigt mot alla andras skador

eldus veldus

194 Inlägg
23 februari 2008
Fått en cricketboll rakt på näsan! jävla handskar man har i den sporten.. bollfan gick rakt genom "fenorna" mellan tummarna och pekfingrarna.. vart nästan en bruten näsa.. å farsan garvade som en tok å tog 1000 bilder medans 2 sjuksköterskor bråkade med varandra om jag skulle ha näsan upp eller ner... sen resten av mina skador har väll inte gjort nå vidare ont tongue vred av minisken på skidor.. kunde bara inte stå upp.. å sen bröt jag handleden när cykeldäcket kärvade fast mellan trotoarkanten å gatan..

1 002 Inlägg
23 februari 2008
De värsta jav varit med om är att fått se farsan genomlida cancer och sedan när han nästan va friskförklarad kom cancern tillbaka och slog ut han sad 2-3 år av in och ut på sjukhus några månader i taget.

"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"

ElectroRaggare
885 Inlägg
23 februari 2008
2:an, hjärnhinneinflammation & Borrelia, inte så smärtsamt, men jävligt plågsamt. Det är nog det närmaste döden jag varit, annars har jag hållt mig lugn. smile

Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!

Thomas_945LTT
23 februari 2008
Trampade snett, på ett bygge i Trelleborg 2006. Tog emot med högerhanden som uppenbarligen inte klarade 110 kg. Handleden såg ut som ett Z. Extern fixtur, liknade en tv-antenn i ca 2 månader.

På ett annat bygge, på Liljeholmstorget i Sthlm, råkade jag spika fast mig själv i en lågform. Obehaglig känsla att dra ut spiken igen...satt ju dock genom tummen sad

När jag var liten spelade jag rundpingis med mig själv...lite halvstressigt må jag säga. Snubblade till å stortån vek sig under foten så nageln släppte i bakkant...blödde lite.

Anställd.. =)
126 Inlägg
23 februari 2008
Spruckna revben efter smowboard chrash för några år sedan..

Transplanterat Levern!!! 9 mån sedan..
Mer en seg smärta som e värst när man rör sig efteråt..

brutet finger för 2 veckor sedan... mest en ihållande irriterande smärta..
Förbannat irriterande att va gipsad...

Vadå konstapeln? jag bränner inte däck!! Ser du inte att jag har kört fast???
MSN: davidfock@hotmail.com
www.specialgrafik.se
www.club-s12.org

285 Inlägg
23 februari 2008
Krossade halva armbågen i en brottnings match med en bodybuilder förra sommaren, så nu har jag massa skruvar och dylikt som håller ihop den=S
Sytt ihop huvet 3 gånger,brutit fingrarna och fått spricka i handen, spruckna revben. ah det var väll allt än så länge =p

SAAB, För att jag e lite bättre än dig!

294 Inlägg
23 februari 2008
Fan att människan överlver allt tongue

Jag har nog kommit rätt lindrigt undan än så länge i mitt liv..
när jag var väldigt liten å morsan var mamma ledig med mig (eller om det va syrran? :S)
ja iaf, så satt jag bakom en hammock (stavning?) och puttade den fram och tillbaka, och en gång tog jag inte imot den så den flög rakt upp i käften och spräckte läppen.. började gapskrika å morsan stog med mig ut till bilen och drog iväg till akuten.. fick ett antal stygn, men inget av detta kommer jag ihåg. bara mamma och pappa som berättat.. tongue

När min pappa kom hem från arbetet denna dag så var hela huset tomt och stora blodpölar från altanen till ytterdörren, undra vad han tänkte??

haha!

grov öroninflamation på båda öronen vid typ 12 års ålder.

fått en 130 kg kille över hälsenan på en judo tävling, stora känningar av det än, fick lägga av med både judo och fotboll ( killen jag fick på mig är nu med i landslaget och tävlat i em m.m tongue)

slått av stortåns nagen under en innebandy match i skolan..

ett antal stukningar..

så rätt lindrigt liv än så länge tongue

"För att bli gammal och erfaren måste man först vara ung och galen"

Evolution Garage
1 299 Inlägg
23 februari 2008
Människans svaga länk är knäna! Jävla pisskonstruktion! Har fått knäskålen avslagen ett par gånger med bland annat bandyklubba. Men det värsta var en tid för drygt ett år sen, när mamma fick återfall av sin cancer, farfar dog, och tjejen som var mitt allt under denna jobbiga tid lämnade mig.

Som det tidigare sagts, psykisk smärta är mycket värre än fysisk!

Sky´s the limit...

1 174 Inlägg
23 februari 2008
är nog när man fick reda på att ett ex varit otrogen x antal ggr (ingen vet exakt´hur mycke) =/
Senast redigerat av Akka (23 februari 2008)

5 198 Inlägg
23 februari 2008
_Wallis_ skrev:
DrKamikaze skrev:
4 stygn i min "lille kompis" och 1 månad i bandage, det var smärtsamt hmm

Du får vara mer försiktig med vart du stoppar den.. hmm

Låt bli Igelkottarna

5 198 Inlägg
23 februari 2008
Anars är väl det smärtsamaste hittils är Hjärtinfarkten

Teddan
2 495 Inlägg
23 februari 2008
moose46019 skrev:
P-G skrev:
r-ted skrev:

det där med föräldrar är riktigt jobbigt, jag har en riktigt dålig farsa som enligt mig är helt jävla pantad i kolan.
men så är det ju det där med att han är gammal och sjuk, hur högt skall man hålla huvudet.. skall man ta kontakt med det där vidriga jävla svinet till farsa man har eller skall man låta lev sitt liv (det som är kvar)

Minns när han fick hjärtinfarkt, då var vi självklart oxå osams .
Flög en jävla massa tankar i huvudet, blev sams för stunden och sen när han blev frisk igen så bröt jag kontakten.

Just nu har jag bestämt mig för att inte ta kontakt med honom mer i varken mitt eller hans liv.
Han har svikit mig så kraftigt flera gånger.
känner bara att den dagen han är död så skall hans jävla kärring få sig sitt livs överraskning jag skall fan kräva allt från hans strumpor till hus,bilar och sommarstugor.
Men problemet är väll det att han har ju sagt att han har skrivit över allt på henne så inte vi ( dom tidigare barnen från hans första äktenskap) skall få något.
Han vill att hans nya familj skall få allt.

Ne fy fan nu kommer den där jävla känslan igen , smärtan som man försöker övervinna med hat... jag skall fan pissa på hans kista under begravningen JÄVLA GUBBJÄVEL.

Om någon undrar VARFÖR är killen så hatisk i mot sin intet anande pappa .
Vi har ju varit någorlunda sams i nått år nu och haft lite kontakt (vi bor 7mil från varran, men det är för dyrt å åka så långt för han)  på telefon.
han var faktiskt å hälsade på här en fredagskväll i januari , 1timma......... det är första gången han kommer och hälsar på mig på ett år och under det året har jag gått igenom en svår sjukdom ( cancer)
han har själv haft cancer och borde veta vilket helvete det är.

men skit samma det som hände här nu i februari var det att gubbjäveln fyllde år, jag tänkte som en trevlig gest att jag ringer och grattar han .
javisst det gjorde , hörde att det var kalas i bakgrunden så jag fråga om han hadde kalas.
han svarar -javisst men det är bara dom närmaste:rolleyes:
kontrade med - så trevligt hoppas det blir ditt sista kalas då.

hoppas ni orkar läsa dett långa tråkiga och hatfyllda inlägg

Sånt hat du har mot din pappa har jag mot tjejen som jag har barn med. och tyvärr är det inte så lätt att bryta med tanke på att vi har en dotter ihop (hon fyller 4 år i oktober) men ja önska att jag knde det. Så fort jag ser mäniskan får jag typ kväljningar och vill spy ungefär. Hon gav mig den psykiska smärtan för typ ett år sen när vi gick isär. Men nu har jag träffat en underbar tjej som bor i avesta smile synd abara att det är 20 mil mellan oss

det är lag stadgad arv i SE det vill säga du kommer att få ändå.

om han har skrivit över allt på sin kärring så kan jag inte ärva då det är hennes saker tongue

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
23 februari 2008
r-ted skrev:
BMW_Galen_Tjej skrev:
att jag sluta prata med min pappa när jag var 16 år... å så gick han bort för 2 år sen å jag har ångest nästan jämt när jag tänker att jag inte fick säga förlåt.. eller att han fick se sitt enda barnbarn..  sad

det där med föräldrar är riktigt jobbigt, jag har en riktigt dålig farsa som enligt mig är helt jävla pantad i kolan.
men så är det ju det där med att han är gammal och sjuk, hur högt skall man hålla huvudet.. skall man ta kontakt med det där vidriga jävla svinet till farsa man har eller skall man låta lev sitt liv (det som är kvar)

Minns när han fick hjärtinfarkt, då var vi självklart oxå osams .
Flög en jävla massa tankar i huvudet, blev sams för stunden och sen när han blev frisk igen så bröt jag kontakten.

Just nu har jag bestämt mig för att inte ta kontakt med honom mer i varken mitt eller hans liv.
Han har svikit mig så kraftigt flera gånger.
känner bara att den dagen han är död så skall hans jävla kärring få sig sitt livs överraskning jag skall fan kräva allt från hans strumpor till hus,bilar och sommarstugor.
Men problemet är väll det att han har ju sagt att han har skrivit över allt på henne så inte vi ( dom tidigare barnen från hans första äktenskap) skall få något.
Han vill att hans nya familj skall få allt.

Ne fy fan nu kommer den där jävla känslan igen , smärtan som man försöker övervinna med hat... jag skall fan pissa på hans kista under begravningen JÄVLA GUBBJÄVEL.

Om någon undrar VARFÖR är killen så hatisk i mot sin intet anande pappa .
Vi har ju varit någorlunda sams i nått år nu och haft lite kontakt (vi bor 7mil från varran, men det är för dyrt å åka så långt för han)  på telefon.
han var faktiskt å hälsade på här en fredagskväll i januari , 1timma......... det är första gången han kommer och hälsar på mig på ett år och under det året har jag gått igenom en svår sjukdom ( cancer)
han har själv haft cancer och borde veta vilket helvete det är.

men skit samma det som hände här nu i februari var det att gubbjäveln fyllde år, jag tänkte som en trevlig gest att jag ringer och grattar han .
javisst det gjorde , hörde att det var kalas i bakgrunden så jag fråga om han hadde kalas.
han svarar -javisst men det är bara dom närmaste:rolleyes:
kontrade med - så trevligt hoppas det blir ditt sista kalas då.

hoppas ni orkar läsa dett långa tråkiga och hatfyllda inlägg

åhfyfan... det där med föräldrar måste va jobbigt hmm.. ja brukar ju också då bråka med dom, men ja bor hemma så det löser sig ganska snabbt.. Just för att ibland så behöver man dom ganska mycket..

usch hmm

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

502 Inlägg
23 februari 2008
Det ondaste jag har gjort är:

1: "krossat" ollonet under en stolsdyna när jag lekte båt som 7åring och min bror satte sig på stolen med träram och dynan med träram och mitt ollon imällan... Pissade blod i 1 vecka efter det.
(kan tillägga att min kamrat fungerar precis som han ska cool )

2: Rammlade när jag åkte inlines och satte båda mina övre framtänder i en gatsten, Blev mäkta förvånad över att dom satt kvar i stenen. tongue

3: Hoppade i vattnet på en badplats och landar på en trasig flaskbotten och skär upp hela fotsulan typ 15cm  långt och rätt djupt.

4: skar av mig halva pekfingret när jag skulle kasta bort en burk full med äcklig dricka. Tjii fick jag för min nedskräpning. tongue

5: All psykisk smärta med relationer och "vem e jag" "varför e jag sån" osv tankar
Senast redigerat av klarrre (23 februari 2008)

Hellre jagad och jäktad, en Anhållen och häktad

Pim_Pim
5 juli 2012
Återupplivar tråden ! wink

Ondast gjorde det nog när vi spelade ishockey en gång när jag var mindre, hade ingen hjälm och ramlade på isen o slog i huvudet och inte nog med det så fick jag en puck i bakhuvudet samtidigt så blodet rann..

Hade rätt mycket oflyt den dagen. big_smile
Senast redigerat av Pim_Pim (5 juli 2012)

Meldem
917 Inlägg
5 juli 2012
Fredrik89 skrev:
min värsta skada hände för några år sen då jag satte min vänsterhand i en vedklyv och kapade av den.. men dom på sahlgrenska fick allt ihop den:) men de va inte någon skön upplevelse om man säger så

Du.... kapade av hela handen i en vedklyv men dem lyckades sy på den igen och du kan använda den idag?

Not sure if trolling, or just lucky.

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Meldem
917 Inlägg
5 juli 2012
När jag tänker efter så har jag kommit undan väldigt lindrigt i mitt liv än så länge när det gäller smärta. En stukning och skrapsår är nog det värsta. Fruktar fan för den dagen då jag kommer bryta nått ben i kroppen, förhoppningsvis kommer jag slippa uppleva det men någon gång lär det hända i livet känns det som.

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻

GARAGET V.D.
900 Inlägg
5 juli 2012
spikade fast handen med en spik pistol i en trälåda på jobbet. 120mm spik rakt igenom handen mellan tummen och pekfingret. det värsta var att spiken va en sån som har tänder i sig och gick inte att dra ut. väntade 40 min på ambulansen innan de kom och sen sågade de bort halva lådan och fick andra halvan av lådan med mig till sjukhuset.. det gjorde ONT!

kika gärna på mina bilar
-----------------------------------------------------------
var glad över det du har.. innan du förlorar det..

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
5 juli 2012
Jadu, har så mycket smärtsamma skador så vet inte riktigt vart jag ska börja tongue

Men jag tar väl, brutit båtebenet och spricka i armbågen (det "smärtsammaste"/jobbigaste va gipset som man skulle ha på i 10 veckor mitt i sommaren)

Förskjutning på 12-13 kotan i ryggen samt lätt whiplash

Bröt ledskålen i axeln när jag va 14 och dom såg det först när jag va 20 att den va bruten. Den läkte aldrig ihop eftersom min axel hoppade ur led hela tiden, Dock så har jag dåliga leder i kroppen.
Har opererat både höger och vänster axel med vanlig artiscopi (stavning) Men på högeraxeln sydde dom fast allt så jäkla tight så att jag låg bara i sängen i 2 månader och skrek! Tog 40 minuter att gå till toan som ligger ca 25 meter från sängen... Det va helt jävla fruktansvärt! Men tillslut så släppte musklerna + senorna så det blev ny operation (Latarjet) där dom kapar ett ben på skulderbladet och skruvar fast på framsidan av axeln någonstans och därefter drar tex biscepsmuskeln i den och massa senor osv.. Blev utskriven från försäkringskassan den 1 Juli -12 efter att ha varit sjukskriven i 2,5 år pga axlarna...
Dessvärre så råkade jag skära av senan och en bit in i skelettet i långfingret på midsommar, så det blev akutoperation några dagar senare när jag åkte in till sjukhuset, så nu sitter jag här i det fina vädret med ett stort j*vla otympligt gips över hela underarmen ända längst ut på fingrarna... *Kuul*

Finns säkert någon mer smärtsam skada men jag kommer inte på något mer just nu för jag är lite stressad, även därför jag skriver lite otydligt ;P

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

Sök