r-ted skrev:
det där med föräldrar är riktigt jobbigt, jag har en riktigt dålig farsa som enligt mig är helt jävla pantad i kolan.
men så är det ju det där med att han är gammal och sjuk, hur högt skall man hålla huvudet.. skall man ta kontakt med det där vidriga jävla svinet till farsa man har eller skall man låta lev sitt liv (det som är kvar)
Minns när han fick hjärtinfarkt, då var vi självklart oxå osams .
Flög en jävla massa tankar i huvudet, blev sams för stunden och sen när han blev frisk igen så bröt jag kontakten.
Just nu har jag bestämt mig för att inte ta kontakt med honom mer i varken mitt eller hans liv.
Han har svikit mig så kraftigt flera gånger.
känner bara att den dagen han är död så skall hans jävla kärring få sig sitt livs överraskning jag skall fan kräva allt från hans strumpor till hus,bilar och sommarstugor.
Men problemet är väll det att han har ju sagt att han har skrivit över allt på henne så inte vi ( dom tidigare barnen från hans första äktenskap) skall få något.
Han vill att hans nya familj skall få allt.
Ne fy fan nu kommer den där jävla känslan igen , smärtan som man försöker övervinna med hat... jag skall fan pissa på hans kista under begravningen JÄVLA GUBBJÄVEL.
Om någon undrar VARFÖR är killen så hatisk i mot sin intet anande pappa .
Vi har ju varit någorlunda sams i nått år nu och haft lite kontakt (vi bor 7mil från varran, men det är för dyrt å åka så långt för han) på telefon.
han var faktiskt å hälsade på här en fredagskväll i januari , 1timma......... det är första gången han kommer och hälsar på mig på ett år och under det året har jag gått igenom en svår sjukdom ( cancer)
han har själv haft cancer och borde veta vilket helvete det är.
men skit samma det som hände här nu i februari var det att gubbjäveln fyllde år, jag tänkte som en trevlig gest att jag ringer och grattar han .
javisst det gjorde , hörde att det var kalas i bakgrunden så jag fråga om han hadde kalas.
han svarar -javisst men det är bara dom närmaste:rolleyes:
kontrade med - så trevligt hoppas det blir ditt sista kalas då.
hoppas ni orkar läsa dett långa tråkiga och hatfyllda inlägg