Hejsan! Jag och min kompis som sade sig vara duktig på det här med ljud har slängt i två 10" basar i bagaget och 6.25:or i dörrarna o två steg i bak också.. o ny sterio. Men nu tjuter det som fan när man kör med bilen.. han sa att vi kanske hade dragit lågnivåkabeln på fel sida i bilen så det blev några störningar lr nått.. Himla störande är det när man kör iaf.. Om jag har på stereon utan att bilen är igång så är det inga problem.. det e bara när motorn e igång. Nån som kan bekräffta vad det är som är fel lr har ngr tips på hur man löser detta? Ska man riva upp allting o dra om skiten lr?
samma för mig men även då motorn är avslagen.. jag petade på lågnivåkablarna eftersom dom korsade varann å då försvann det störande ljuset.. fick dra om dom på en sida var i bilen.
även dom bästa kan göra fel klandra inte din polare. det finns så jävla många kablar i en bil så det kan vara så att lågnivån ligger för nära nån stor strömkabel. försök hitta nån annan stans å dra den. om det inte är det felet så är det troligvist jorden. jora i en bälteshållare rengör plåten så att det får bra kontakt. Lycka till
Hej hopp.. hmm det är inte fel på jorden säger min kompis den e 100% bra.. men jag tror att vi drog en lågnivåkabel tillsammans med nån strömkabel på högersidan i bilen iaf.. men ja funderar på o sälja bilen så då får ja väl dra ur ljudet God jul för fan