3 november 2007
Trådstartare
Ja i dag har jag hålt på hela jävla dagen med motorn men fan inte kommit någonstans, problemen började med när jag skulle töma kylaren, slangklämorna hade totalt rostat igen så fick slå av dom och såklart råkade jag paja ena kylarslangen slog hål på den med=/, men problemen slutade inte där när nej.
När jag sedan skulle slipa ner bultarna aka rostklumparna till grenröret så gick min sista skiva till vinkelslipen av, och eftersom det e röd dag i dag så hade inte woody eller mekonomen öppet så kunde inte handla några nya=(
Men fick iaf lite gjort, tog bort generatorn, bränsle systemet (spridarna och tryck röret som dom sitter i) sedan så tog jag bort insuget och luftfiltret och hela den plast skiten, och jävlar vad stort motor rummet blev plötsligt, sen så har jag upptäckt i torpedväggen att jag behöver rostlaga lite e ett litet hål där så får ta o göra det nästa helg när jag har lyft ut motorn, men tycker det e extremt lite rost på bilen för att den endå har gått 45tusen mil finns endast lite ytrost och det där hålet annars så finns det inget.
Tar o slänger in lite bilder i morgon måste bara hämta kameran hos min morfar
Tänkte ta o slänga upp bilen på bockar nästa vecka också men är det säkert o hålla på o ligga under bilen när den står på bockar? tänkte plocka bort det orginala avgassystemet som sitter på nu och börja bygga på det nya "racing" avgassystemet.
" köpa nytt och köpa nytt... här på landet bygger vi om så att de passar! "