17 oktober 2007
Trådstartare
_Wallis_ skrev:
beemern skrev:
_Wallis_ skrev:
Du ska ju bara hålla K'fft
![mad](img/smilies/mad.png)
. Hatar Saabitalister som dig, Kommer och skryter med JAS och sådant, Har ni alla missat det att det är Volvo som har gjort motorn i JAS planen?!?!?!?!
Och om man nu ska gå på vad alla bilföretag har tillvärkat innan bilar, Så är väll Lambo Ochså en Traktor då?
![mad](img/smilies/mad.png)
HAHAHA
![lol](img/smilies/lol.png)
Klarar inte av sånt jäkla Saab folk som kommer med sitt skit snack & ovetande.. Därav jag uppfunnit ordet Saabitalister ochså. En benämmning på denna störande folkgrupp. MVH Wallis
Är du helt slut i huvudet? Ditt inlägg var ju om möjligt ännu mer omoget och sjukt än det han skrev från början. Ditt beteende mot dessa "saabitalister" är ju inte direkt acceptabelt heller. Väx upp för fan. Både Saab och Volvo gör/gjorde underbara bilar, det är inget mer snack om saken. Finns bra mycket mer volvofolk som hatar saab utan anledning än tvärtom.
Använd fan inte min tråd till sånt skitsnack igen.
---
Och till alla andra, tack för hjälpen. Verkar ju som om Biltemas olja duger. Får bli den.
Offlinebilar jag äger just nu:Mitsubishi Lancer Evolution IV GSR -96, Saab 9000 CDE 2.3t -95, Saab 9000CSE 2.3T -95, Toyota KE35 -78.