Alltså slipade ner försiktigt och målade svart och klistrade dit vad jag beställde från dekaltrim..!!
Så har jag oxå gjort. Fast va tog något värsting medel på en trasa obara torkade bort den gamla texten. Sen klistrade ja påmin personliga adress. Tycker de blev kanon!
Event/shopansvarig på VWPC.SE Volkswagen Passat Club - Das Club VW GTI Klubben - för dig med vattenkyld VW
Nån som vet vad fonten heter som är i garaget.org loggan? Skulle vilja ha "garaget.org/edge83" som skyltdekal, med garget.org i samma font och färg (vit/röd), men edge83 i vanlig arial eller vad de nu använder för font.
Det tycker jag låter intressant, föll inte för "standardteckensnittet" på skylthållarna från dekaltrim, utan vill gärna ha den "riktiga" loggan. Men det håller att klistra då, så det inte är smartare att kolla vad riktigt tryck kostar? Fast då blir det såklart problem med användarnamnen kom jag just på...
Man kan nog få dekaltrim.nu att fixa skyltar med gorg-loggan och med användarnamn för dom som vill det. Men annars kanske deamon kan fixa det. Men PM:a Chrizz först.
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
det e väll klart jag gör det om chrizz vill vad e det för mening o göra det annars det e ju hans hemsida och jag trycker inte upp nåt utan att han e med på de
Intressant ^^ En annan har jue någon skit reklam för bilfirman jag köpte den på! >.< Lite segt är det faktiskt ..
Jo det är det jag också har... Försökte hitta reklamen för "Garaget.org" klistermärken, men hittade den inte. Hade för mig den brukar dyka upp här till höger på reklamen, men inte just nu när man söker den!
; Garaget.org klistermärken finns på Www.dekaltrim.nu och sedan Klubbar , Garaget.org
Snyggast Behöver inte Vara Bäst!
Syns du inte, finns du inte!