2566
Sök

Hjälp med slutsteg !!

22 Inlägg
5 november 2005
Trådstartare
hejsan alla!

jag har 2st Kharma 12"are.

och jag har väll 2000 / 2500:- MAX jag kan betala för ett steg.
så min fråga lyder : Vilket steg ska jag köpa?
vill ju får ut all effekt ur basarna..
Mvh Eric !

SSS -12
3 217 Inlägg
5 november 2005
Jag kan inte säkert tala för kvalitet men gå in på NetOnNet och spana in 4-kanals Sony Xplod, i mina öron låter det bra faktiskt smile

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

22 Inlägg
5 november 2005
Trådstartare
okej.
jag har lagt ögonen på två olika steg.
ett Crunch V-2300 2-kanals slutsteg

gillar MacAudio mac Z 4200 steget mer <3 big_smile

22 Inlägg
5 november 2005
Trådstartare
om jag nu skulle byta basar efter?
finns det någon med jävla tryck i som steget klarar?
kanske bryggkoppla det och köpa en 15" isf vilken?

29 Inlägg
6 november 2005
köp mds Gp3a 360wX2 det funkar pris runt 2000..

www.rallyshop.se
551 Inlägg
6 november 2005
Genesis begangnat.

www.rallyshop.se
Bälten, Stolar, Rattar, R-Däck, Diffar, Bromsar, Väghållning, mm
Rätt pris DIREKT

22 Inlägg
6 november 2005
Trådstartare
Tror du inte MacAudio mac Z 4200 knäcker MdS prix gp3 ?
funderar hälre på MacAudio mac Z 4200!

Team Tondöv
649 Inlägg
6 november 2005
Kebbe skrev:

Det mesta knäcker MDS-steget, MacAudio:t gör det definitivt!

22 Inlägg
6 november 2005
Trådstartare
freddan70 skrev:
Kebbe skrev:

okej.kanon!!
tack för alla bra svar.men blir till och beställa MacAudio steg till veckan då! smile

men finns det något bra Framsystem för kanske 400-500 kr.kanske 6*9 or``

ni väljer:)
jag r sugen på mds kharma 6*9:or  eller kharimsma !

494 Inlägg
6 november 2005
jag har mac audio pulsar serien mono o fyran och tycker de har levt upp till min förväntning de tråkiga som jag kom på att man får inte ställa upp i nåra sasca tävlingar utan att paya 2 loppor o de vill man ju inte sad men om man itne har nåra planer på att tävla så behöver mna ju intebry sig.

vad de hjäller 69 om du nu vill ha de så skulle jag rekomendera dls 960 tror ja de heter ca 900 kr har spelat underbart i min bil i snart 3 år .

Ny bliven Volvo ägare känner mig vilsen:D
Äter kött i ren protest mot vegetarianerna som äter djurens mat!

81 Inlägg
6 november 2005
mitt råd är att skippa 6x9 och bara lägga pengarna på framsystem. det räcker oftast med framsystem och baslåda..

781 Inlägg
7 november 2005
Kharma 12"arna r Billiga mds basar som är väldigt lättdrivna.. ja har själv 2 ast sånna och är facktist förvånad att dom spelar så pass bra som dom gör.. liksom dom kostar 400-450 kr st... ja drev mina på ett litet steg innan men de va aldeles för klent.. nu har ja ett shark 2 kanaligt. å de driver lätt dom fullt ut.. hittade de på blocket för 1800 kr.. av nån snubbe från blekinge i olofström. sök efter de.. står de ligger på 3000 whatt men som med alla andra slutsteg så stämmer inte de.. men de är bra tryck i de. kolla in min bil så ser du steget..

12 Inlägg
7 november 2005
tycker du skar sattsa på ett Crunch V-2300  bra drag i det steget finns mycket å ge har själv ett sånt å driver fyra mds 8tumare med låter riktigt bra nästa för kraftigt när man spelar på lite är man ju rädd åå skjuta talspolana hehe mvh//pihl

livet börjar vid 200kmh

71 Inlägg
10 november 2005
sledhedz skrev:
tycker du skar sattsa på ett Crunch V-2300  bra drag i det steget finns mycket å ge har själv ett sånt å driver fyra mds 8tumare med låter riktigt bra nästa för kraftigt när man spelar på lite är man ju rädd åå skjuta talspolana hehe mvh//pihl

livet börjar vid 200kmh

jag säger ju bara det... mds...
fel på 50% av deras varor som skickas tillbaka på reperation och annat..
sen kollar folk bara på watt nu för tiden.. bra , gör det.. tänk på att bilen ska klara lämna det med..

524 Inlägg
13 november 2005
Köp ett nytt pioneer steg. GM-5100T eller GM-7100M.
Inte mycke watt men dom driver mycket ändå.
Senast redigerat av GrebyAxel (13 november 2005)

200sx Driver
366 Inlägg
13 november 2005
Kolla på basarnas RMS först och kolla hur många watt steget ska ha (klara).

-=Nissan 200sx s13 =-

Driver
2 111 Inlägg
13 november 2005
Deejay_Alive skrev:
sledhedz skrev:

livet börjar vid 200kmh

jag säger ju bara det... mds...
fel på 50% av deras varor som skickas tillbaka på reperation och annat..
sen kollar folk bara på watt nu för tiden.. bra , gör det.. tänk på att bilen ska klara lämna det med..

börjar undra om mds har rövat bort din familj eller nått?. Är du enbart i detta förum för att klaga över watt och mds?. Har hittils inte sett något annat från din sida.enerverande.50%..detta enligt din rikstäckande undersökning då eller? haha

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

21 761 Inlägg
13 november 2005
Kebbe skrev:
freddan70 skrev:
Kebbe skrev:

okej.kanon!!
tack för alla bra svar.men blir till och beställa MacAudio steg till veckan då! smile

men finns det något bra Framsystem för kanske 400-500 kr.kanske 6*9 or``

ni väljer:)
jag r sugen på mds kharma 6*9:or  eller kharimsma !

De ser ju mäktiga ut åtminstone, men de ska ju utgå ur sortimentet står det hos mds.

Ett system för 500:- , ja tex Gas Alpha62 hos BRL för 498:-.
Vet inte hur de låter, men att få tag i ett system som har bra ljud i den prisklassen vet jag inte hur lätt det är.

859 Inlägg
13 november 2005
Nu börjar ni komma in i YTTERLIGARE en diskussion om vad ni tycker om MDS, och dessa klarar vi oss utan!

Återgå till ämnet eller så låses tråden.

/Theo

Sök