3072
Sök

Vilka 4"-högtalare ska jag köpa?

49 Inlägg
30 oktober 2007
Trådstartare
Jag är lite osäker på vad jag ska köpa för 4". Det jag främst undrar över är om jag bara ska byta ut dem jag har nu (sönderspelade av tidigare ägare) mot något lite bättre eller om jag ska köpa ett helt kit. Självklart skulle jag hellre välja ett kit men jag är lite snål så det mest ekonomiska vore bara ett par nya 4". De 4" jag har kollat på är de som finns på bilstereohörnan (http://bilstereohornan.jetshop.se/ (hitta inga direktlänkar)) är det någon som har positiva/negativa erfarenheter av de som finns där? Eller finns det någon som har andra tips?
(kan lägga till att de kommer drivas av stereoförstärkaren)

mycket tacksam för svar
///mvh Tommy
Senast redigerat av Ansiktet (30 oktober 2007)

Egenföretagare
2 496 Inlägg
30 oktober 2007
Vet inte vilka du menar, men eftersom folk talar varmt om dls, så kan du ju kika på
DLS 224 Högtalare Koaxial 4"
finns hos www.nardik.se ligger för lite över 500:-

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

49 Inlägg
30 oktober 2007
Trådstartare
tsdi skrev:
Vet inte vilka du menar, men eftersom folk talar varmt om dls, så kan du ju kika på
DLS 224 Högtalare Koaxial 4"
finns hos www.nardik.se ligger för lite över 500:-

Joo det pratas rätt varmt om dls har kollat lite på dom nu kan ev bli intressant. Jag mena överlag alla bilstereohörnans 4" men jag kolla lite extra på modellen "Ground Zero GZTF10T" är det något som du vet vad det är kanske tongue

vad är sommarn när vinter finns runt hörnet
741 Inlägg
30 oktober 2007
köpte mina polk 4" för 1 lakan gjorde susen

210 Inlägg
30 oktober 2007
Du skulle kolla på  DLS 424  lite under 1000 Kr

och på JL TR400-CXi    lika mycke !

MVH     B  i  M

49 Inlägg
30 oktober 2007
Trådstartare
Tack för alla tipsen nu har jag lite mer att välja på smile

1 453 Inlägg
31 oktober 2007
Kan VARMT rekommendera DLS R4-paketet inkl diskanter och delningsfilter. Hade det framsystemet i min bil tidigare och det rockade mycket bra med kräm endast från stereon! :-)

Sök