3683
Sök

klotter på grannens bil...

39 Inlägg
2 november 2007
det är ju tags så då är det säkert ungdomar från något överfett gäng som vill sprida hur coola  o hur respektfulla dom är.....

satt på en bensindunk och fick hålla i mig för kung och fosterland när man skulle gasa

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
2 november 2007
steifan skrev:
Slutsats:

Alla under 20 vill illa

wink

fan va rätt! lol

517 Inlägg
2 november 2007
jag e 21 bast o finner allra störst nöje i att sparka omkull soptunnor, repa bilar, klottra och kissa på allmän plats... Get a grip och inse att man aldrig kan generalisera om man inte har en signifikant faktor som säger det, typ 99 % säkerhet.
Senast redigerat av MawE (2 november 2007)

/Martin - Wolfsburg GTI

517 Inlägg
2 november 2007
redigerade nyss... o ja de var ett skämt..

/Martin - Wolfsburg GTI

- De är jag de.
354 Inlägg
2 november 2007
Klart att de är ungdomar som gjort de.

Hoppas de åker dit och får betala ny lack.

//Mikael
Pojkar vill, KILLAR KAN!!!
http://www.garaget.org/video/9tcl4kh3v0t1

155 Inlägg
24 november 2007
camaro67 skrev:
Fredrik.Gustavsson skrev:
Errol skrev:
celica-freddan menar juh att det är  Gamla fyllon som "tägar" ner våra t-banor osv xD.

...allt handlar om föräldrarna & uppfostran gott folk wink skaffa för fan inte barn.

Nej det menar jag verkligen inte, men klotter bland ungdomar har dött ut på 2000talet, var mer inne på 90talet så jag tror nog att det är nån småkriminel 20-25åring som gjort det.
Ungdom för mig är 13-18år.
Vissa saker jag skrev var ironi men det kanske inte var så svårt att förstå ? Tog ju trots allt bara upp Björn Borg också wink

Jag tror precis som du. Iaf de som är "organiserade" eller vad man ska säga. I örebro hade vi "CHS" eller va fan de skrev. Jag tror att de åkte dit för ett tag sen och de va över 20

Stämmer CHS har härjat i Örebro ett bra tag och håller fortfarande på, de står tamefan överallt + att de finns på fler ställen hmm         
Hoppas de blir slut på detta, känner en som fick sitt jobb klottrat och texten var FUK inte en rätt stavat, vet inte om de var med mening lr småglin. Ja menar en tio åring kan ju också hitta en färgburk i garaget och ge sig ut på äventyr.
STOPPA KLOTTER!

Snyggast Behöver inte Vara Bäst!
Syns du inte, finns du inte!

12 086 Inlägg
24 november 2007
Garic skrev:
Jaha... går till parkeringen i morse och ser grannens bil målad... yikes känner inte grannen personligen men jag börjar undra allt mer, vad händer med dagens ungdomar?

Har precis läst en tråd att några ungdomar kastade ägg på en bil som finns här på garaget...

Jag vet det finns massa trådar om sånt, jag vill inte starta nån diskussion utan ville bara skriva av mig...smile

http://img221.imageshack.us/img221/4268/dsc00044hk3.jpg

De va ju snyggt! smile

EDIT: Det är ju garanterat inget fyllo som gjort dedär. Det är en gänglogga ser väl vem som hällst, utfört av undommar. Sen om dom är 15 lr 25 spelar väl mindre roll.

Givetvis ska man låta andras grejor va. men de där går ju nästan att åka runt med, skillnad om de kladdar på en stort moget hakors som vissa gör.
Senast redigerat av JapMax (24 november 2007)

SQ
1 343 Inlägg
24 november 2007
steifan skrev:
Slutsats:

Alla under 20 vill illa

wink

de stämmer fan så bra, kännde mig som en jävul innan, men nu när ja fyllde 20 för par veckor sen blev ja en ängel big_smile  (ironi)  hehe..

btw så är de jävligt surt att folk ska sabba så..

Ljudnörd!

8 156 Inlägg
24 november 2007
Tänk om man kunde sätta dit dom? Lite fler poliser på gatorna och lite färre på kontoren kanske skulle vara något?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

OEM <3
6 957 Inlägg
25 november 2007
mercedes_driver skrev:
Jag e snart 16

Och du åker redan Merca wink

Av att dömma så var klottraren inget vidare på graffiti, men en ungdom verkar ganska
logiskt, dem äldre graffitimålarna (Sådana ja känner) klottrar helst på en vägg, helst så
vill dom ju inte förstöra,

Ja sj. har inget emot klotter på lite avskilda platser och det är jäkligt tråkigt
att de händer sånt här, graffitimålare får ju ganska taskigt rykte pga sånt här.

OEM <3

Better than God \o/
1 883 Inlägg
25 november 2007
Fredrik.Gustavsson skrev:
Och hur vet du att det är ungdomar ?
Snacka om att dra en konkret slutsats, kanske var ett gammalt fyllo ?
En 25åring som gillar att klottra och får en kick varje gång ?
Kanske var Björn borg ?
Nej du, tänk dig för innan du säger nåt.
Att tala innan man tänkt är som att torka sig i röven innan man skitit.

Ha ha? Är du på riktigt?

Sådant där pysslar bara ouppfostrade snorungar med. De äldre som tvunget skall klottra brukar  använda lite mer av hjärnan och göra det på ställen är det inte drabbar privatpersoner.

Försvara dem inte, finns ingen anledning så länge du inte är en av dem...  roll

Hur som helst är klotter lika onödigt som rökning. Kostar samhället massa pengar...
Senast redigerat av MrTurbo (25 november 2007)

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

Miklen
25 november 2007
Kan dom inte göra nåt riktigt snyggt istället...

med lem
1 147 Inlägg
25 november 2007
Miklen skrev:
Kan dom inte göra nåt riktigt snyggt istället...

nae oftast kan dom inte det tongue

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

Sök