3035
Sök

Kesler´s Volvo 744 GrandLuxe || Ny dörrsida & fult pedalset 17/10

T5 & R Fantast
1 279 Inlägg
7 augusti 2008
ok big_smile väntar spänt big_smile
Kesler skrev:
igår blev det v8 mek..satte ihop en motor med en bekant inför wheels barkaby och stockholm cruising.
men tyvärr e det nåt knas med www.uppladdning.net eftersom alla bilder i tråden har försvunnit..så ni får vänta tills dom fixat det, så får ni lite v8 bilder smile

Erik H

3 650 Inlägg
7 augusti 2008
Trådstartare
snackade med snubben som har www.uppladdning.net servern och tyvärr så har dom ingen backup på servern så bilderna i tråden kommer inte synas nåt mer sad får väl börja ladda upp bilder via garaget

3 650 Inlägg
7 augusti 2008
Trådstartare
2 bilder på v8 mek..

https://www1.garaget.org/gallery/archive/62634/424087_5gh51g.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/62634/424088_mjfg98.jpg

Pilot och utbildad Däcksparkare
1 659 Inlägg
7 augusti 2008
Den kan ni få sätta i min om ni vill hähä wink

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

T5 & R Fantast
1 279 Inlägg
3 650 Inlägg
8 augusti 2008
Trådstartare
v80_ecke skrev:
jobbigt att meka med en v8 motor? och hur gåre med sjuförtin?

nej, ganska simpla grejjer faktiskt, inte alls svårt smile nja har inte gjort så mkt på sjuförtin faktiskt..riktigt dåligt med pengar nu också hehe. väntar dock på lite dekaler som borde komma inom en vecka lr nåt wink

Så här ser fronten ut nu ialf

https://www1.garaget.org/gallery/archive/62634/425152_8d8gsv.jpg
Senast redigerat av Kesler (8 augusti 2008)

T5 & R Fantast
1 279 Inlägg
9 augusti 2008
okej vad är det  för dekaler då?
Kesler skrev:
v80_ecke skrev:
jobbigt att meka med en v8 motor? och hur gåre med sjuförtin?

nej, ganska simpla grejjer faktiskt, inte alls svårt smile nja har inte gjort så mkt på sjuförtin faktiskt..riktigt dåligt med pengar nu också hehe. väntar dock på lite dekaler som borde komma inom en vecka lr nåt wink

Så här ser fronten ut nu ialf

http://www1.garaget.org/gallery/archive/62634/425152_8d8gsv.jpg

Erik H

Avstängd
1 031 Inlägg
9 augusti 2008
Ser bra ut det här. Riktigt nice.  :-)

1 659 Inlägg
10 augusti 2008
Nu vart det lackat där, snyggt smile

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

3 650 Inlägg
12 augusti 2008
Trådstartare
Runn WS7 skrev:
Ser bra ut det här. Riktigt nice.  :-)

tackar tackar

3 650 Inlägg
12 augusti 2008
Trådstartare
Robban_89 skrev:
Nu vart det lackat där, snyggt smile

vilket menar du thx anyway hehe

12 Inlägg
14 augusti 2008
Snyggt bygge, men tycker de e lite för mkt dekaler=/ MDS dekalen gör sig inte alls tycker jag. för stor. Men annars snyggt, fattas bara add-on?

3 650 Inlägg
14 augusti 2008
Trådstartare
v80_ecke skrev:
verkar gå ramåt haft nå mer problems med biln ?

nja inte så mkt problems faktiskt smile

3 650 Inlägg
14 augusti 2008
Trådstartare
IroniC skrev:
Snyggt bygge, men tycker de e lite för mkt dekaler=/ MDS dekalen gör sig inte alls tycker jag. för stor. Men annars snyggt, fattas bara add-on?

Tack tack! hehe det kommer mer dekaler tongue jo är självlite osäker på om mds dekalen ska sitta där lr inte..men den får hänga med sålänge.

addon kommer det tyvärr inte bli, snowcap å lite nät å sånt kommer jag nog köpa..men inte mer. Har tröttnat rejält på volvo! kommer sladda i vinter sen blir det jänkare smile

12 Inlägg
14 augusti 2008
Ja det förstår jag e också rätt lack på min volvo, men får nog ha den i 2 år till hoppa tebaka en klass på gymnasiet för att gå el istället för teknik så på onsdag börjar jag 2an för andra gången wooho! sen e de 2 år kvar tills man börjar jobba å då blir det nog någe roligare, e rätt sugen på en ford probe eller nått kul. Blir nog inte volvo, allla har ju det, men volvo 740 är en förbannat bra bil egentligen med tanke på hur gammal modellen är, den håller bra om man krockar har man ju sett, Men dom e inte så roliga i längden. Dom går tråkigt. inget vidare drag. Men roligt att ha nått å mecka med fram tills dess;)

1 659 Inlägg
14 augusti 2008
IroniC skrev:
Ja det förstår jag e också rätt lack på min volvo, men får nog ha den i 2 år till hoppa tebaka en klass på gymnasiet för att gå el istället för teknik så på onsdag börjar jag 2an för andra gången wooho! sen e de 2 år kvar tills man börjar jobba å då blir det nog någe roligare, e rätt sugen på en ford probe eller nått kul. Blir nog inte volvo, allla har ju det, men volvo 740 är en förbannat bra bil egentligen med tanke på hur gammal modellen är, den håller bra om man krockar har man ju sett, Men dom e inte så roliga i längden. Dom går tråkigt. inget vidare drag. Men roligt att ha nått å mecka med fram tills dess;)

Tycker min tic rör hyffsat på sig för sin vikt och att de är en tracktor big_smile

(\_/)
(O.o)

T5 & R Fantast
1 279 Inlägg
16 augusti 2008
traktorer finns det gott ojm big_smile
Robban_89 skrev:
IroniC skrev:

Tycker min tic rör hyffsat på sig för sin vikt och att de är en tracktor big_smile

Erik H

1 659 Inlägg
17 augusti 2008
http://www.tradera.com/Snowcap_till_Vol … n-70286966
Där har du herr Kesler, billigt och bra, samma färg som din också va? wink

(\_/)
(O.o)

Sök