Galad8 skrev:
dj_aggwa skrev:
Att du bara orkar, bara att få för sig att putsa muttrar och brickorna
![tongue](img/smilies/tongue.png)
Varför inte bara byta ut dem mot syrafast rostfria muttrar så kommer de aldrig rosta igen ?!
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
Imponerande seriöst iaf.
mvh Magnus
Haha.
Jag ska säga dig varför jag orkar...
En stor del ork kommer härifrån, utan kommentarer och stöd skulle jag inte ha varit i garaget hälften så mycke som ja är nu, så de är en stor del! Tack för kommentaren!
![smile](img/smilies/smile.png)
Nya muttrar och brickor kostar ju pengar. Haha.
Och sånt har inte jag, så då äre bara att putsa upp.
Tack så mycket! Kul att höra!
Förstår det, mycket av orken kommer från internet och även genom att ställa ut bilen då jag haft många personer som kommit och frågat massa grejer för att de känner igen bilen från just GORG och sånt är JÄKLIGT kul tycker jag!
Det hjälper inte bara att man själv tycker bilen och arbetet är bra utan man måste få höra det från andra personer. Räcker med att man är ute och drar ett varv med pärlan på stan en fredagskväll och stoppar vid Shell för att köpa cola och nån ger en bra ord om bilen, oavsett nykter eller inte så värmer det och håller lusten och viljan uppe
Har vart med om att folk till och med rycker upp mobilen i panik bara för att hinna fota när man åker förbi, eller om man stannar nånstanns och fäller upp bagagluckan och slår på allt vad neon och effektljus heter och när folk tar omvägar och kör runt bilen flera varv och filmar! DET ÄR JÄKLIGT KUL MED !
Sånt som får en att fortsätta slänga ut massvis med pengar och tid.
Allt handlar väl mest om att man vill få andra avundsjuka egentligen, helt sjukt
Men därför jag fortsätter iaf, och denna gången rejält för att jag väldigt gärna vill ha "bevis" på att jag lagt ner min själ i att få bilen fin, du fattar förstås att det handlar om att ja vill kamma hem lite priser
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 5&p=1/Den lusten växte nå förjäkligt i sommar då jag rubbade, putsade, polera och allt vad det heter i 8 timmar på
240n inför en utställning och sen la ner 3-4 timmar på v70n i samma veva och allt med trasor och div. helt utan maskiner. Blev ganska besviken då jag inte fick hem en pokal efter allt arbete då när mottävlande va halvbyggda 240 med plåtisar.. Fanns ju givetvis massa snygga bilar med men tänkte jag skulle ha en chans iaf
![tongue](img/smilies/tongue.png)
Fick ju iofs med en pokal hem för v70n men det berodde på att det va bara 2 bilar till i den klassen, men blev ganska irriterad då de silikonpumpade norska damerna stoppa till mig 3 priset fast den som mest troligt skulle haft det inte ens körde fram eller kom på prisutdelningen. (Detta var en helt orginal xc70 med 3 fula extraljus på huven och 17" kromade fälgar som "Extrautrustning")
Oj, jävlar va ja skriver
Ja muttrar och brickor kostar kosing, tur man har ett bra förråd på jobbet så minskas det lite på utgifterna
Va så lite så
Mvh Magnus