Verar som att jag missat en hel del uppdateringar.. Blir najs d där.. Få se d där live nån dag när du kommer förbi mig på Sibylla.. Länge sen nu..!=p God Jul!
Mycket snyggt me blinkersarna och mätaren! Kommer bli jävligt rå efter du är klar med den om du någon gång bilr det Gillar dina gammla byggen sedan tidigare med och de vart grymma, så det skulel inte förvåna mig om den vart grym med! Fast den är jävligt grykm nu så..
I morse så bestämde jag mig för att nu när man har dugliga mätare så skall jag montera Davesdevicen.
Det är en typ av laddtrycksregulator, jag behövde den pga att jag har för grovt avgassystem så turbon spoolar upp för lätt och jag få fuelcut pga för högt ladd.
Nu är det ställt till 1,1 bar via denna manick så nu går bilen som ett skållat troll.
Vilken fin sändning du fick hem.. Jag får ju hålla mej till april innan mina grejer börjar trilla in.. Blev riktigt snyggt med instrumenthuset.
Funkar Dawes Device bra? Tänkte på om den håller "rätt" laddtryck över hela registret. Vill ha upp mitt ladd till sommaren, åker med 0,5 i ladd, inte kul när man testat på 1bar..
Får önska ett gott nytt år och hoppas att allt lirar som det ska.