Hej jag söker kåpan för remmarna och den som ligger på topplocket. den blåa. Någon som har detta till salu eller vet någon som säljer så skriv gärna namn och nummer eller liknanade vore jätte tacksam MVH rikard
har man inte åkt av har man inte laddat tillräckligt!!!
Blåa!? Har aldrig sett någon sådan, men jag kan ha fel. Ett tips är ju att lacka dom blåa annars.
Sitter standard på V70 R AWD 00, kan hända att dom sitter på 99
rpM skrev:
Hej jag söker kåpan för remmarna och den som ligger på topplocket. den blåa. Någon som har detta till salu eller vet någon som säljer så skriv gärna namn och nummer eller liknanade vore jätte tacksam MVH rikard
Bättre du sätter ut en annons under köp&/sälj
Sen är dom inte så dyra att köpa nya på volvo heller.
Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.
Blåa!? Har aldrig sett någon sådan, men jag kan ha fel. Ett tips är ju att lacka dom blåa annars.
Sitter standard på V70 R AWD 00, kan hända att dom sitter på 99
rpM skrev:
Bättre du sätter ut en annons under köp&/sälj
Sen är dom inte så dyra att köpa nya på volvo heller.
Men det är ju så att jag har ringt volvo och frågat och dom har kollat och mekat och dom vet ju inte ens om själva att dom har gjort det dom har försökt ta reda på i två dagar nu ifall det finns och om det tillverkats. Jag vet att dom sitter i laserblå 99-00 och även kanske dom andra -99-00orna men inte säker .
har man inte åkt av har man inte laddat tillräckligt!!!