2695
Sök

Photoshop-tävling

Tokern
361 Inlägg
24 maj 2012
nu när ludde gjorde ett så fint bidrag så är det ju ingen ide att va med, börja på pickup jag med men aldrig lika tuff som luddes!

Det kallas volvo entusiast. Inte volvo nörd!

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
24 maj 2012
Asså frågan är om det inte är bättre att alla skickar in till munken nästa gång, för märker att många inte gör sitt bästa (även jag) såfort det kommer in ett svårslaget bidrag...

Känns lite tråkigt eftersom att det kan komma så mycket bättre bidrag om man inte tappat motivationen pga en riktigt bra modd tongue

Någon annan som håller med mig eller tänker jag helt gáálet?

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

Garaget vän, igen.
5 687 Inlägg
24 maj 2012
Mitt bidrag: Lite klent bidrag, men jag tyckte den va som snygg som den är.

https://www1.garaget.org/gallery/images/22/21122/21122-13209d69d0df37dbdaef5330a9e97baa.jpg
Blåmes

Mvh. Neos34, från Mölndal/Bifrost

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
24 maj 2012
LodisLudde skrev:
Trodde jag tog mig vatten över huvudet när jag började på den här modifieringen.
Men jag klara mig rätt så hyfsat tycker jag.
(TIPS: Om nu ska klippa ut en V8 så ha tålamod , mycket tålamod)

Gjort i stort: Taksänkt, Sänkt över ram, Kapad till pickis, Ny inredning, V8, Dragit bakåt grillen, mm. mm.

Större: http://i45.tinypic.com/2u6l64g.jpg
http://i45.tinypic.com/2u6l64g.jpg

inspiration:
http://i45.tinypic.com/10dtv7p.jpg
Svintuff juh!! hehe

Btw, såg att du råkat lägga lite toning på ena föggen eller vad det nu är tongue
Även att den kromade bakstötisen´s skugga är lite kantig i underkant.
Annars tycker jag den är riiiiiiiiii...........ktigt grym! smile

(sorry för DP)

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

Tokern
361 Inlägg
24 maj 2012
jag håller med figge!

472 Inlägg
24 maj 2012
figge_stunter skrev:
LodisLudde skrev:
Trodde jag tog mig vatten över huvudet när jag började på den här modifieringen.
Men jag klara mig rätt så hyfsat tycker jag.
(TIPS: Om nu ska klippa ut en V8 så ha tålamod , mycket tålamod)

Gjort i stort: Taksänkt, Sänkt över ram, Kapad till pickis, Ny inredning, V8, Dragit bakåt grillen, mm. mm.

Större: http://i45.tinypic.com/2u6l64g.jpg
http://i45.tinypic.com/2u6l64g.jpg

inspiration:
http://i45.tinypic.com/10dtv7p.jpg
Svintuff juh!! hehe

Btw, såg att du råkat lägga lite toning på ena föggen eller vad det nu är tongue
Även att den kromade bakstötisen´s skugga är lite kantig i underkant.
Annars tycker jag den är riiiiiiiiii...........ktigt grym! smile

(sorry för DP)

Ja jävlar. Fönstret såg jag nu efter att du skrev. Får fixa detta snarast. Så kan det ju inte se ut. Funderar på att byta fälgar. Håller lite med volvo544 med ekerfälgar. Hittade dock inga andra därför blev det så. Är även osäker på bakgrunden. Får se om den hänger kvar eller inte.
Tack figge för att du var uppmärksam! (:

254 Inlägg
24 maj 2012
nu tänker jag klaga lite ludde big_smile, tycker bakdäcket ser konstigt ut, och tycker det bara ser konstigt ut att däcket sticker upp ur motorrummet, men annars var den jävligt grym smile

472 Inlägg
24 maj 2012
xaren skrev:
nu tänker jag klaga lite ludde big_smile, tycker bakdäcket ser konstigt ut, och tycker det bara ser konstigt ut att däcket sticker upp ur motorrummet, men annars var den jävligt grym smile

helt okej. jag tar gärna kritik från båda håll.
meningen med att däcken sticker upp är för att jag tycker det ser togfett ut på bilden jag fick inspiration från.
gjorde då likadant. tycker dock själv att den inte ser så låg ut som jag vill att den ska göra.
tänkte fippla lite till med den innan den blir 100.

472 Inlägg
24 maj 2012
o_O

7 100 Inlägg
24 maj 2012
börjar en att klaga,så kmr de mer sen....

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
24 maj 2012
Tog bort det Ludde.. orkade inte omformulera det tongue
bmx: Ja men han säger ju att han uppskattar kritik, och har man någon att ge så är det väl klart att men ger honom det? tongue

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

472 Inlägg
24 maj 2012
självklart!
sen är det alltid en fördel om den tilltalade förstår kritiken , eller? (;
men det är lugnt. håller ändå på att fixa lite småskit på bilen.

Tangentbordsriddare
1 825 Inlägg
24 maj 2012
Den där bilen är ju riktigt snygg! Man skulle ha en sån! wink

7 100 Inlägg
25 maj 2012
men nu menade ja inte om kritiken,utan om en jävla massa annat.först tyckte alla att de var bra att man skickade till munkis,men sen inte,men sen vare inte bra ändå för att man inte tydligen "gör sitt bästa"....men men sak samma!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
25 maj 2012
bmx skrev:
men nu menade ja inte om kritiken,utan om en jävla massa annat.först tyckte alla att de var bra att man skickade till munkis,men sen inte,men sen vare inte bra ändå för att man inte tydligen "gör sitt bästa"....men men sak samma!

Ja men det är ju vad folk skriver här ju "nu när ludde gjorde ett så fint bidrag så är det ju ingen ide att va med, börja på pickup jag med men aldrig lika tuff som luddes!" finns liknande kommentarer om man bläddrar tillbaka också..

men men, fick inte så mycket respons på den frågan jag ställde tidigare ang om vi skulle byta tbx, så det verkar vara skit samma tongue

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

Tokern
361 Inlägg
472 Inlägg
25 maj 2012
figge_stunter skrev:
bmx skrev:

Ja men det är ju vad folk skriver här ju "nu när ludde gjorde ett så fint bidrag så är det ju ingen ide att va med, börja på pickup jag med men aldrig lika tuff som luddes!" finns liknande kommentarer om man bläddrar tillbaka också..

men men, fick inte så mycket respons på den frågan jag ställde tidigare ang om vi skulle byta tbx, så det verkar vara skit samma tongue

Jag trivs väldigt bra med det systemet vi har nu. Det var av den anledningen som jag röstade tillbaka det gamla systemet.

Jag vet inte om jag ska ta det positivt eller negativt när "ni" skriver: "nu när ludde gjorde ett så fint bidrag så är det ju ingen ide att va med". Det är inte första gången just en sån mening har skrivits i detta forum, och nog inte den sista. Det positiva måste väll vara att ni tycker om mina bilder. Men den negativa biten är ju att ni själva inte lägger ner lika mycket tid som jag göra på mina bilder. Eller att ni heller inte vill utvecklas och bli bättre för att en dag göra ett så jävla fett bidrag med stor text: "FUCK YOU LUDDE!!" ... Vilket är jävligt tråkigt. Jag själv tycker det är skitkul att utvecklas och testar hela tiden nya grejer.

@bjursebbe: Om du vill göra en pickup så blir mitt tips: DO IT! Dom första 10bilderna du gör om till en pickup kanske kommer se ut som hejsan. Nu säger jag inte att det kommer göra det , men jag talar från egna egenskaper, men säg att det kommer göra de. Så kommer iaf den sista bilden vara så inihelvete mycket snyggare än den första. Eftersom man blir bättre hela hela hela tiden. Även om man inte märker det själv.

TIPS!!! : LÄR ER PENTOOL!! Det är inte alls komplicerat och allt kommer bli så jävla mycket snyggare. Tro mig!

Jag är trött som fan , så jag ursäktar i förhand om min text inte har något som helst sammanhängande. Men va fan , jag fick ju skriva av mig lite.

Tack!

472 Inlägg
25 maj 2012
BTW!

Bjursebbe , asnajs bidrag. Riktigt tuff!!

Tokern
361 Inlägg
25 maj 2012
LodisLudde skrev:
BTW!

Bjursebbe , asnajs bidrag. Riktigt tuff!!

Tackar får se om det blir picup nån annan gång men ditt bidrag va riktigt tufft!

The Listener
279 Inlägg
25 maj 2012
Grattis tråden till 800 sidor, det är inte många trådar på detta forum som kan stoltsera med det! On topic: Mer konstruktiv kritik och mindre gnäll! Jag är riktigt imponerad av er alla och ser fram emot nya trevliga bilder. smile

Sök