Men fyfan jag spyr på dessa gamla jävla bilar... Har inte varit med på hur länge som helst nu för att det är så j*vla tråkigt att modda... (Sorry för dom orden, men blir så frustrerad när man suttit och väntat i flera veckor på en rolig bil)
Men fyfan jag spyr på dessa gamla jävla bilar... Har inte varit med på hur länge som helst nu för att det är så j*vla tråkigt att modda... (Sorry för dom orden, men blir så frustrerad när man suttit och väntat i flera veckor på en rolig bil)
kör bara på den stilen du gillar, det går ju å få en sånhär att se ny ut oxå, bara hitta rätt fälgar och ideer att börja på
kör bara på den stilen du gillar, det går ju å få en sånhär att se ny ut oxå, bara hitta rätt fälgar och ideer att börja på
Tyvärr så gillar jag inte gubbpung.. Får det är det enda jag kan få det att se ut som!
Ne men skämt å sido, Bara för det så ska jag göra den så jävla rå så att jag kan få välja någon ROLIG bil nästa gång! haha Inget illa menat mot dig
Det är den där inställningen som ibland gör att man hoppas på att inte vinna och bli den som skall välja, för vad man än tar så blir det bara en massa klagomål, känns inte så tacksamt.......
Senast redigerat av Volvo544special65 (29 maj 2012)
Det är den där inställningen som ibland gör att man hoppas på att inte vinna och bli den som skall välja, för vad man än tar så blir det bara en massa klagomål, känns inte så tacksamt.......
Du behöver inte ta åt dig så mycket, jag personligen tycker bara det va lite störande eftersom jag verkligen hade hoppats på att det skulle vara en enligt mig rolig bild att modda denna veckan, men självklart har alla olika smak och tycke och det accepterar jag! Se det som jag skrev bara som ett skämt med allvarlig betoning
Nu slutar vi tjaffsa om bilden och börjar pilla tangentbord och mus...
Okej, förlåt för mina svordommar och agg mot en "tråkig" bil... Är riktigt stolt att jag ändå kunde pimpa upp denna gamla volvon såpass mycket...............
OEM+ Eftersom jag lagt till lite Standard tillbehör som tydligen valts bort på denna numera vackra skapelse!
Okej, förlåt för mina svordommar och agg mot en "tråkig" bil... Är riktigt stolt att jag ändå kunde pimpa upp denna gamla volvon såpass mycket...............