Jag har alltid kört saab, övningskörde privat i en 900s -97 (morsans, trångt litet h-vete man knappt får plats i :S) och min första bil blev efter att ha haft kortet ett tag en 9000 CD -89 och jisses vad go den var att köra (innan körförbudet i januari
![lol](img/smilies/lol.png)
) och nu har jag nyligen inhandlat en 9-5 Aero 2,3T sedan med extra allt (elstolar med läder och fläktar (asg), värme i baksätet, acc, as3 osv osv) och när jag satte mig i den för första gången var det ju som att man sitter på en stol i mitten av ett tomt rum, känns verkligen inte det minsta trångt där inte
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
Enda volvorna jag har kört är trafikskolans (då) splitter nya V50, tror det kan vara -05 eller -06 och sen en av företagsbilarna på jobbet, en åtta-eller-nio-nånting
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
från sent 80-tal eller tidigt 90-tal kanske (kvaliteten och komforten känns jäkligt omodern iaf)
V50:n gillade jag faktiskt men det var inte komforten eller känslan i bilen utan mer att den var lagom stor och rätt lätthanterad, så en V50 är nog faktiskt enda volvon jag skulle kunna tänka mig äga fast sen å andra sidan sett så har jag ju min 9-5:a så varför skulle jag äga en V50 ??
![tongue](img/smilies/tongue.png)
BTW infon om bilen kanske inte ligger kvar men bilder på den ligger i förra ägarens galleri, sök på noxxan om ni iaf vill se den
![smile](img/smilies/smile.png)