3281
Sök

Era tvångshandlingar?

169 Inlägg
22 november 2007
har blivit att ja alltid tutar minst en gång  när ja kör, bara för att en sa att om tutan inte funkar så funkar inte laddningen i bilen       vet inte om man gör det för att de har blivit en tvångstanke elr få reda på om det stämmer tongue

//Jonas

Wallraff
319 Inlägg
22 november 2007
Pikey skrev:
Har en tvångs-sak att jag får inte gå på några linjer eller trampa på någon kant i när det är fyrkantiga gatplattor eller liknande.

Så har jag med.. det är jobbigt.. har haft så i många år nu och det ger sig aldrig:P

Thomas_945LTT
23 november 2007
Har en något bisarr tvångshandling...men ärlig som man e så öppnar jag mig för er....jag måste lukta på mina strumpor varje gång jag tar av mig dom...å blir lika förvånad varje gång över min hemska fot-odör big_smile

Maskinförare
1 163 Inlägg
23 november 2007
Thomas_945LTT skrev:
Har en något bisarr tvångshandling...men ärlig som man e så öppnar jag mig för er....jag måste lukta på mina strumpor varje gång jag tar av mig dom...å blir lika förvånad varje gång över min hemska fot-odör big_smile

Det lät fan riktigt plågsamt.. :S

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"

Hojmek
748 Inlägg
23 november 2007
_Spawned_ skrev:
Thomas_945LTT skrev:

Det lät fan riktigt plågsamt.. :S

Hahaha, jag brukar lukta innan jag tar på mig dom för att bestämma om dom funkar en dag till eller inte big_smile

.......
2 655 Inlägg
23 november 2007
måste alltid avsluta de ja skrivit me 3 punkter annars känns de fel, e jja innomhus å går så kan ja inte kliva på en matta så ena foten lyckas komma haft på å nudda golvet å mattan me halva foten på varje då måste ja göra så me andra foten också.
och bygger ja på bilen så ska de alltid va lika, gäller på de mesta andra också men spec bilen att har ja en sak på ena sidan så ska de va samma på andra, så som antenner, lampor, detaljer å allt möjligt. kan berätta mer små saker å men de får va tongue...

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
23 november 2007
beemern skrev:
och bygger ja på bilen så ska de alltid va lika, gäller på de mesta andra också men spec bilen att har ja en sak på ena sidan så ska de va samma på andra, så som antenner, lampor, detaljer å allt möjligt.

Försök få allt i motorrummet exakt lika på båda sidor wink

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
23 november 2007
mecamartin skrev:
I min lägenhet så har jag fått för mej att det kan börja brinna rätt så lätt, så innan jag går ut så måste jag titta efter så det inte gör det, en liten brandrunda, t.ex om spisen är på etc

hehe man borde ju vara inspärrad

Har en jobbarkompis som är likadan.. vi brukar fråga honom om han inte ska dra ut sladden till kylskåp och frys också, för han drar ut sladden till allt verkligen.. tonguetongue Och sen han blev singel har han även börjat lägga upp gardinerna på fönsterbrädan..

Mina egna är väl att jag klarar istort sätt inte somna utan tv på, har alltid jämna siffror på stereon i bilen och massa annat konstigt

Larmtekniker
307 Inlägg
23 november 2007
Mr_EmCom skrev:
Markolainen skrev:
Kirreböna skrev:
Har en kompis som tror att han ska dö om volymen på stereon står på ojämn siffra:P

Jag måste alltid ha volymen på antingen 5, 10, 15, 20 osv. eller på 9 eller 18, allt annat är bara förbjudet:P

haha det är en sak som mycket väl kunde ha drabbat mig..

Ne min är att när jag ätit klart en macka kan jag inte äta upp den sista lilla biten som jag håller i... känner mig bara så jävla äklad av åtanken att äta den, det är som om alla värdens sjukdommar ligger i just den biten. resten av mackan jag hållt i går bra men inte den sista.

Exakt samma här, samma om jag sitter på mcdonalds kan jag inte äta sista biten av hamburgaren för blir sjukt äcklad...

miniballe skrev:
Jag räknar alltid trappsteg, haha ingen som gör det?

Det gör jag de med, inte alltid men oftast, fast jag gör det bara när jag är hemma! tongue
/Wångstedt
Senast redigerat av Wangstedt (23 november 2007)

/ Wången

The world is mine
82 Inlägg
23 november 2007
Har samma problem som de flesta, måste alltid dubbelkolla om bilen är låst. Måste höra tutan innan jag lugnt kan gå därifrån roll

Bad like I wanna be

Besiktningstekniker
275 Inlägg
23 november 2007
men varför har man dessa tvångstankar? hehe

a.k.a aLan.
281 Inlägg
23 november 2007
har med den "tvångstanken" att stereon måste stå på ett jämnt nummer.. t.e.x 12, men inte 13 osv.. smile  gapar som fan om inte polarn ändrar till jämnt nummer big_smile

51 Inlägg
24 november 2007
Jag måste också ha jämt nummer på stereon, köpte en ny stereo där det bara är streck när man höjer, höll på att bli tokig på att räkna de där förbannade strecken så jag köpte en annan big_smile

3 714 Inlägg
25 november 2007
jag bara måste sitta vid datorn en stund innan jag lägger mig annars tar det ett par timmar att somna
sen måste jag ha musik när ja ska sova eller tv på asjobbigt när man sover borta:)

måste botta hemma stereon ett par ggr i veckan ganska jobbigt eftersom grannarna inte gillar hög musik(annars tror ja basen blir sämre?)

sen har ja säkert mer men kommer inte på nått

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

17 Inlägg
25 november 2007
Jag kikar om jag har alla grejer med mig typ var 5te minut måste kolla så att grejer är låsta och att 1an är i när jag ska starta igenom att lägga i en annan växel sen 1an igen :p

SQ
1 343 Inlägg
25 november 2007
tvångstankar när ja går, kan aldrig gå på stora rutor, måste gå på alla streck linjer överallt.. typ mellan 2 gatstenar osv.. så grymt jobbigt.. och så tänker man att nu ska ja fan inte göra de, 5 meter går å så är de samma sak igen. haha...  sen även att ja ALDRIG lyssnar på musik på en ojämn siffra.. ska va 20, 22, 24, 26, 28, 30 osv.. annars går de åt skogen big_smile haha.. galen man är egentligen!

Ljudnörd!

Muttley
1 april 2008
när jag var yngre, var tvungen att tvätta händerna exakt hela tiden efter jag rört vid något annat. sjukt jobbigt, med tanke på att de gick åt mycket hudkräm med och när jag fått de på händerna var jag ju tvungen att tvätta bort de med haha.

idag är de väl i princip att kolla så allt är släckt så spisen inte är igång eller något annat som kan ta fyr, har riktig ångest ibland när man kört hemifrån och börjar tänka på vad som kan hända, man brukar tänka fan om lägenheten brunnit ner och så smile  sen måste kolla så dörren alltid är låst hehe.

Slav
1 454 Inlägg
1 april 2008
Jag vet inte om ja skrivit här tidigare. men ja drar alltid ljusknappen åt"på hållet" på toaletten hemma hos morsan även fast ja ser att det är tänt där. sen även fast de inte ringer måste ja ta upp telen utifall det det är nå fel på den hmm skitskumma saker. sen brukar ja "rolla" med musen när ja sitter vid datorn hemma (börjar få viss teknik:D) lite titt som tätt. säkert mer som ja inte tänker på själv.

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.

801 Inlägg
1 april 2008
jag måste spotta minst två ggr i toan varje gång jag vart där, och alltid ta två steg i taget när jag går i trappor. har också den ovanan att snusdosan alltid ska se ut som när man öppnade den. med ettiketterna alltså, mönstret ska stämma tongue fan vad bäng man är tongue

217 Inlägg
1 april 2008
jag räknar alltid allt jag plockar på mig i affärer. ex, om jag e på bolaget och plockar ner öl i korgen räknar jag dom, sen när som ska upp på bandet räknar jag dom och sen när jag packar ner dom i påsen räknar jag dom..

Sök