3089
Sök

Era tvångshandlingar?

586 Inlägg
4 april 2008
Vet inte om det är tvångshandlingar, skulle nog mer kalla att det har blivit en rutin...

Först och främst så kollar jag alltid minst 2 gånger om jag verkligen stängde av kaffebryggaren innan jag åker till jobbet eller hemmifrån. Sedan kollar jag alltid så att jag har, plånbok, bilnycklar, nycklar, snus, mobil.

Sedan är det bara att rulla hemmifrån smile

Och samma är det när jag låser bilen, alltid på tryck på fjärkontrollen! tongue
Senast redigerat av SpotniX (4 april 2008)

Toyota mekaniker
240 Inlägg
4 april 2008
volymen måste vara på en jämn siffra... o då menar jag 10 15 20 25:p   12 16 19  går inte för sig .. XD

Saabvilde!
1 708 Inlägg
4 april 2008
Måste kolla att jag har dragit åt hjulen på bilar på jobbet när jag mekat med dom, ibland flera gånger, fast jag vet att jag gjort det. Blir så jävla orolig annars tongue

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

Thomas_945LTT
4 april 2008
Kom på en till....

Varje gång jag tar rena byxor på mig och ska plocka över alla saker jag har haft i dom andra byxorna, måste jag göra det i en speciell ordning. Börjar alltid med höger ficka, sedan vänster och sist bakfickan.

Om jag, av någon oförklarlig anledning, skulle börja med vänster ficka och kommer på mig själv att jag gör fel, lägger jag tillbaka grejorna igen och börjar om igen....Det är ju.....eeeh...normalt....

Avstängd
1 714 Inlägg
4 april 2008
fan man är nog rätt normal ändå, annars har jag bara inte märkt av mina avvikelser.
det enda vore väl att varenda gång en snygg tjej går förbi letar sig blicken till bakdelen,
om det räknas tål väl att diskutera men.

visst fan, kolla efter bilar med finlands färger och blinkande ljus på taket i trafiken gör man så fort man satt sig i bilen och så ofta så det kan anses sjukligt.
Senast redigerat av TheVirus (4 april 2008)

Better than God \o/
1 883 Inlägg
4 april 2008
TheVirus skrev:
visst fan, kolla efter bilar med finlands färger och blinkande ljus på taket i trafiken gör man så fort man satt sig i bilen och så ofta så det kan anses sjukligt.

Kör du med körförbud och obesiktat?  neutral

Enda jag kan komma på e att ha volymen på jämnsiffra i bilen. 44 är mest poppis....

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

2 118 Inlägg
4 april 2008
volymen på jämn siffra och kolla gorg minst en gång varjegång jag sitter vid en dator tongue och jag måste tugga på ett extra professional white varje dag annars blir jag tokig tongue

D.i.l.l.i.g.a.f

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
4 april 2008
Låser alltid bilen en extra gång fast ja vet att jag gjort de redan....

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

underordnad allfixare
696 Inlägg
4 april 2008
att vid rödlysen lägga i och ur 1and växel och i friläge ruska växelspaken åt sidorna några ggr..

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
4 april 2008
LasseMan skrev:
att vid rödlysen lägga i och ur 1and växel och i friläge ruska växelspaken åt sidorna några ggr..

Haha göra samma sak själv!

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

551 Inlägg
5 april 2008
Måste alltid känna att jag har allt i fickorna typ om jag suttit ner. Gör jag inte  de kommer jag tänka på de hela tiden wink

Volvo For Life =)

Fartdåre!
592 Inlägg
5 april 2008
_Palmen skrev:
Kirreböna skrev:
Har en kompis som tror att han ska dö om volymen på stereon står på ojämn siffra:P

Jag har alltid jämn siffra på min stereo. Om någon annan höjer eller sänker så måste jag fixa till det om det blir på ojämt

Detta trodde ja att ja va själv om! Tydligen inte!

Event/shopansvarig på VWPC.SE
Volkswagen Passat Club - Das Club
VW GTI Klubben - för dig med vattenkyld VW

Smart chimps talk Swedish
289 Inlägg
5 april 2008
Suttit och läst igenom allt nu och man har ju fått sig ett par goa skratt smile
Ska se om jag kan komma på någon tvångshandling..

hmm..
Måste sova med tvn på! Sänker volymen, ställer timern och drar ner ljus samt kontrast på bilden.

Kollar oftast larmet på mobilen ett antal gånger innan jag somnar.

Toaletten måste jag alltid gå på innan jag lägger mig. Nästan som att jag tvingar mig själv att bli kissenödig i sängen annars. Och om jag känner mig lite kissenödig måste jag på toa, även om de bara kommer en liten skvätt tongue Kan verkligen inte somna annars.

Garaget besöks varje gång jag sätter mig vid en dator.

Kan inte någon gång hålla laglig hastiget, hehe dock ingen tvångshandling tongue

allt jag kom på nu..

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
5 april 2008
tvångshandlingar? jadu, faktiskt ingen aning.. kanske att jag måste gå med bakänden före om jag hittar en fin kurva med fint väglag wink tongue

sen måste jag alltid känna efter om jag har telefonen i fickan.. känner efter väldigt ofta, fast det kanske är mer en vana? lite störande faktiskt, även om jag nyss lagt ner telefonen i fickan så måste jag känna efter endå för att vara säker osv tongue
Senast redigerat av _Glenne_ (5 april 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Avstängd
1 714 Inlägg
5 april 2008
MrTurbo skrev:
TheVirus skrev:

Kör du med körförbud och obesiktat?  neutral

mja det är mest spår efter epa-tiden,
då var det inte en skruv på bilen som skulle gått igenom en flygande bes.
har aldrig använt vinterdäck, det gick för fort, fanns inget flak osv.
dessutom var man ju tvungen att träna på drifting oavsett om det va mitt i stan eller vart det nu va,
jag åkte fast ändå men då var det en civil besiktningsbuss.

bästa var ju kommentarerna när piketbussen stoppade mig efter att de bevittnat ett jävla breställ;
"har ni kul?" "du såna där sladdar får man inte till i 30"

Dr. Turbo
459 Inlägg
8 april 2008
Jag måste alltid trimma de bensinmotorer som jag äger
oavsett vars motorn sitter, som i t.ex moppe, bil eller gräsklippare
och även om jag ens funderar på att köpa nånting med en bensinmotor i så går direkt tankarna till hur jag ska trimma den före jag ens inhandlat

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
8 april 2008
Big Al skrev:
Jag måste alltid trimma de bensinmotorer som jag äger
oavsett vars motorn sitter, som i t.ex moppe, bil eller gräsklippare
och även om jag ens funderar på att köpa nånting med en bensinmotor i så går direkt tankarna till hur jag ska trimma den före jag ens inhandlat

Du är exakt som min farsa. X antal gräsklippar och båtmotorer som blivit trimmade tongue.

Mvh.

Allt för den där jävla hatten!

355 Inlägg
8 april 2008
Låser bilen minst 2ggr å kollar att jag fortfarande har kvar mobil + nycklar i fickorna typ 1gång i minuten.

The one and only
1 091 Inlägg
8 april 2008
ventohuan skrev:
_Palmen skrev:
Kirreböna skrev:
Har en kompis som tror att han ska dö om volymen på stereon står på ojämn siffra:P

Jag har alltid jämn siffra på min stereo. Om någon annan höjer eller sänker så måste jag fixa till det om det blir på ojämt

Detta trodde ja att ja va själv om! Tydligen inte!

Jag är likadan fast jag måste ha jämna femtal, alltså 5,10,15,20,25,30 o.s.v. tongue

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.

Aktiv Medlem
1 303 Inlägg
8 april 2008
gör alltid något med mina bilar säker avgas stylar...men bara måste göra nått med dom big_smile

Har ochså en grej när man lyssnar på sterion så blir det lätt att jag höjer/sänker till ett gämt antal 5,10,15,20 alldrig 11,14,32, osv hehe big_smile

Mvh Christian

Sök