3763
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

1 752 Inlägg
18 juni 2008
Flyersen var ju klockren!big_smile Skicka över ett par hitåt om det passar, så får man väll göra så gott man kan med o kränga ut några härikring;) Kan nog kränga iväg några på Gatebil med skulle jag tro....tongue

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
18 juni 2008
chrizz skrev:
theangel6 skrev:
Chrizz ta med till Gatebil så gör vi reklam där samtidigt samt att vi kan lämna en bunt på Mantorp park så delar de ut åt oss tongue

Sen en fråga från Mantorp..måste veta antalet personer i bilarna inför Veidecfestivalen..för vi får läktarplatser men måste boka dom nu...pma mig så snabbt som möjligt tack..

Jag skulle tro man kan räkna på förare + en extra för varje bil i snitt. 45 bilar = 90 pers. Sen tror jag inte att alla kommer vara på läktaren samtidigt heller varför det med största sannolikhet inte är nödvändigt att reservera en plats åt alla. Det är min input iaf... smile

Mvh

Så tänkte faktiskt jag och Micke med..men sen kom vi på att vissa bilar har 4 pers i sina..därav att vi inte kunde boka platserna direkt..men tror jag ärligt kör på 2 per bil..låter mest rimligt..så kan jag maila han nu om det,för de platserna går snabbt åt..

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

2 644 Inlägg
18 juni 2008
chrizz skrev:
theangel6 skrev:
Chrizz ta med till Gatebil så gör vi reklam där samtidigt samt att vi kan lämna en bunt på Mantorp park så delar de ut åt oss tongue

Sen en fråga från Mantorp..måste veta antalet personer i bilarna inför Veidecfestivalen..för vi får läktarplatser men måste boka dom nu...pma mig så snabbt som möjligt tack..

Jag skulle tro man kan räkna på förare + en extra för varje bil i snitt. 45 bilar = 90 pers. Sen tror jag inte att alla kommer vara på läktaren samtidigt heller varför det med största sannolikhet inte är nödvändigt att reservera en plats åt alla. Det är min input iaf... smile

Mvh

Ja det låter bra! Jag kommer köra med 3 passagerare och vi kommer ju stå vid bilen massa osv under den tiden och tror många andra kommer stå vid bilarna och så.. så ta typ 100 platser så blir det nog skitbra smile

Många putsbögar kommer vell stå att putsa mer än dom sitter på läktarn wink höhö

Johan Lindgren

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
19 juni 2008
Lindgren_ skrev:
chrizz skrev:
theangel6 skrev:

Mvh

Ja det låter bra! Jag kommer köra med 3 passagerare och vi kommer ju stå vid bilen massa osv under den tiden och tror många andra kommer stå vid bilarna och så.. så ta typ 100 platser så blir det nog skitbra smile

Många putsbögar kommer vell stå att putsa mer än dom sitter på läktarn wink höhö

hahaha lol lol lol...det är därför du ska stå vid bilen då...putsbög...kan ju polera min lite med om du vill när du ändås ska stå där wink...
får veta i nästa vecka var våra bilar kommer stå..Micke ändrar lite ibland och tydligen har han gjort det med våra bilar igen...men han kommer personligen möta upp oss för uppline av bilarna...cool

240 Inlägg
19 juni 2008
yes låter bra alltihopa.

man får hälsa glad midsommar till alla för nu åker jag till kusten och hoppas på bra väder:)smilesmile

ha de bra nu allihopa så syns vi på mantorp nästa hälg:)

ja jag och topcat är väll ungefär lika slöa:)

Rälspilot
391 Inlägg
19 juni 2008
bmw525tds skrev:
yes låter bra alltihopa.

man får hälsa glad midsommar till alla för nu åker jag till kusten och hoppas på bra väder:)smilesmile

ha de bra nu allihopa så syns vi på mantorp nästa hälg:)

Glad midsommar på dig också, och er övriga förstås! Vi ses på andra sidan dimman! cool

3 390 Inlägg
19 juni 2008
Trådstartare
Kom igen med att svara på Mailet nu... bara fått in svar från hälften

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
19 juni 2008
WeDo skrev:
Kom igen med att svara på Mailet nu... bara fått in svar från hälften

tongue...vill du ha fler mail av mig????..ska skicka..*fnissar högt*

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
19 juni 2008
glad midsommar alla tongue

Riktiga män kör 5000HK
115 Inlägg
20 juni 2008
chrizz skrev:
Flyerdags!

Tanken är att göra 6 st olika flyers, en med varje stopp i gult. Dessa kan då användas för att göra reklam för just det stoppet i respektive ort och kanske i orterna i närheten.

Ni som vill hjälpa till och sprida flyers kan ju skriva upp er här i tråden så ska jag försöka se till och skicka till er alla. Behöver dock veta intresset först så att de kan tryckas.

Tänkta storlekar är A3 (dubbel A4) för butikerna vi ska till (Micro, Biltema osv). A4 för att sätta upp på anslagstavlor med mera. Samt A5 (halvt A4) för att dela ut på bilträffar och liknande. Eller bara gå runt på stan och ge direkt till folk för de som vill gå så långt smile

Vad tror ni om designen och så i övrigt? Jag tycker AUBLITZZ Audi gör sig rätt gott där...

http://chrizz.nu/tourflyer2008.jpg

Kan hjälpa till i örebro och området runtomkring... smile

Kolla in min SaaB FILM...
Och min tåg FILM 2008-03-07
2008-06-23 Nu är en liten FILM till klar :-D

Your Dream My Reality
219 Inlägg
20 juni 2008
Riktigt Glad midsommar till alla!!

Chrizz: Mycket bra flyers..

Tyvärr blir jag nog tvungen att hoppa av hela touren sadsadsadsadsadsad Har blivit påbackad och försäkringen och dom e ju inte så kvicka=(,,,,så nu skriver jag nog det tuffaste på länge man blir ju gråtfärdig över att behöva lämna detta tråkiga besked=(

Hoppas att ni får en bra Tour så syns vi i Halmstad big_smile

Varje dag börjar med nya möjligheter!!

Beyond Godlike
146 Inlägg
20 juni 2008
Tobbe87 skrev:

Tyvärr blir jag nog tvungen att hoppa av hela touren sadsadsadsadsadsad Har blivit påbackad och försäkringen och dom e ju inte så kvicka=(,,,,så nu skriver jag nog det tuffaste på länge man blir ju gråtfärdig över att behöva lämna detta tråkiga besked=(

Inte hänga läpp! En påbackning gör väl inte så mycket! Jag mosade ett rådjur för ett tag sen. Fronten inte som den ska.... "IRL streetcar accidents" Det får bli vår utställningssektion. tongue

Dom säger det!

Your Dream My Reality
219 Inlägg
20 juni 2008
Connidja skrev:
Tobbe87 skrev:

Inte hänga läpp! En påbackning gör väl inte så mycket! Jag mosade ett rådjur för ett tag sen. Fronten inte som den ska.... "IRL streetcar accidents" Det får bli vår utställningssektion. tongue

Finns det en sån klass är jag på big_smile tongue

Rälspilot
391 Inlägg
20 juni 2008
Låter riktigt tråkigt hörni men jag tycker allt att ni ska dyka upp i Halmstad eller utefter Touren, vilket som nu är bäst för er.

5 Inlägg
20 juni 2008
tjena! är lite intresserad av att åka med, hur går jag tillväga? plattsar min bil?

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
20 juni 2008
foxrider_simon skrev:
tjena! är lite intresserad av att åka med, hur går jag tillväga? plattsar min bil?

skicka pm till wedo

Your Dream My Reality
219 Inlägg
21 juni 2008
Madland skrev:
Låter riktigt tråkigt hörni men jag tycker allt att ni ska dyka upp i Halmstad eller utefter Touren, vilket som nu är bäst för er.

Klart jag kommer till halmstad big_smile bor bara 2.5 mil därifrån ju big_smile

3 390 Inlägg
21 juni 2008
Trådstartare
sträckan ändrar mellan Örebro - Gävle.... Vi åker via enköping, Uppsala istället för västerås,sala....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

142 Inlägg
21 juni 2008
WeDo skrev:
sträckan ändrar mellan Örebro - Gävle.... Vi åker via enköping, Uppsala istället för västerås,sala....

aaaa.. Hemstaden.. smile Varför ändring?

Våga göra något nytt o Annorlunda Inte vara som alla andra..

3 390 Inlägg
21 juni 2008
Trådstartare
AUBLITZZ skrev:
WeDo skrev:

aaaa.. Hemstaden.. smile Varför ändring?

Bättre väg....smile Måste bara få tag på ett bra stopp ungefär i uppsala.. ingen som vet någon stor plätt nära vägen ?

Sök