helskotta va halt det är ute, var ute en sväng och åkte runt till dom vanliga ställena men såg ingen ute, borde ju va lite folk ute iallafall, hallå, jullov?
Var lite bilar som halkade runt ikväll. Jag avslutar kontot och säger hej då.
Varför avsluta kontot? Hej då!
Vad gjorde polisen ikväll? Såg flera som hade blivit stoppade och polisbilar cirkulerade runt vid marieberg köpcentrum när jag var där en sväng.
Mycket folk ute ikväll iallafall, fick ju se ett par fina konståkningar! Själv körde jag lite, sen åkte och tvättade och dammsög bilen, uj va skönt det var att få bort vinterskiten, bättre än att duscha själv ju..
Sheezuz vad jag längtar till sommaren nu, gillar inte allt slask och all sunksnö, visst är det kul när det är mycket snö och man kan åka lite brett utan att slita däcken, men sommar i all ära. Finfälgar, torr asfalt och fina bilar ute..!
Någon som vet hur det går för ehm.. Minns inte vad dom heter men dragracingklubben i Örebro, blir det några fler uppvisningar och har ni fått tag i något ställe där man kanske kanske kan börja planera att köra "blackrace"?
Saknar hamncafét när dem hade de då hade man ju nånstans att träffas o snacka skit på.. men hur är de nu?? HELT dött! fasen hatar vintern.. nån som har nån ide på ett nytt ställe man kan träffas o snacka skit på??
Saknar hamncafét när dem hade de då hade man ju nånstans att träffas o snacka skit på.. men hur är de nu?? HELT dött! fasen hatar vintern.. nån som har nån ide på ett nytt ställe man kan träffas o snacka skit på??
Vi har träffats på Gröna Grodan, dvs gamla Hamncafét. Har väl varierat med uppslutning men det tråkiga är ju att dem stänger redan vid 22.
Det är så sant.. har vart där några ggr ja med.. sen dem böt nya ägare.. men tycker det är Dåligt med bilfolk.. sen är de inte alls samma känska på cafe när nu längre de är så tråkigt..
hehe, direkt när jag såg saaben rulla in.. "garanterat en civilpolis". Någon som talat med grabben eller om du rent utav hänger här? Vad hände?
Jag gick fram och snackade med han och polisen igår. Hans regplåt var trasigt, så han fick 1500 för det.
Sen frågade jag snuten om han inte tyckte det var bra att vi kör här på mässan istället för i rondellerna inne i stan. Då muttra han bara och sa att dom ringer hela tiden och tjatar på att det låter som fan. Sen frågade jag var böterna var för att sladda omkring. Då sa han att om han möter nån som kommer på ställ så blir det Vårdslöshet i trafik. Sen är det ju onödigt buller (eller nått) och det var 1000 spänn i böter..
Men jag tror inte risken är så stor.. Killen i 745:an som han tog kom ju på ställ....