Jösses vad grymt det blir med dom fälgarna. Kommer definitvt bli en av de snyggaste 9-5:orna i sverige.
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
Var väldigt skeptisk till dom där fälgarna men fan på plats ser dom juh bra ut den gula saaben ska finnas här på garaget, träffade han i sommras och köpte baklysen
ärligt talat mats detta vart ju faan mycket bättre än vad ja kunde hoppas på,, ja börjar se hel heten i huvet.. men en fråga ? ska bilen få en annan färg eller ska "bara" kjolarna och breddarna och de lackeras sen ? föresten ja vill också ha såna där kabel hållare vart lite avis på dej heheh
Tack alla för era kommentarer och synpunkter, de är guld värda!! Kom just hem från jobbet, men hann vara där ute en stund iaf.. har slipat till den bit som binder kjolarna ihop med breddarna, kommer bli såå fint!! de ska svetsas på plats imorgon. la med lite bilder så vi ser min idé.. mvh/ Englund Godnatt!
ärligt talat mats detta vart ju faan mycket bättre än vad ja kunde hoppas på,, ja börjar se hel heten i huvet.. men en fråga ? ska bilen få en annan färg eller ska "bara" kjolarna och breddarna och de lackeras sen ? föresten ja vill också ha såna där kabel hållare vart lite avis på dej heheh
Nej det ska bli hellack! det måste det bli.. Jasså du diggade kabelhållarna?? Ja dom blev fan bra! Tack så mycket!!
Morgonstund har guld i mun.. sägs det nu är kjolarna svetsade det sista och färdiggrundade, nu väntar jag på att de ska torka, är det nån som vet vart man köper ett sånt där skärverktyg, som man skär i Frigolit med?? en sån där värmetråd, vet man kan göra själv, men skulle vilja ha ett rejält sånt verktyg..
Morgonstund har guld i mun.. sägs det nu är kjolarna svetsade det sista och färdiggrundade, nu väntar jag på att de ska torka, är det nån som vet vart man köper ett sånt där skärverktyg, som man skär i Frigolit med?? en sån där värmetråd, vet man kan göra själv, men skulle vilja ha ett rejält sånt verktyg.. http://www.garaget.org/gallery/archive/905/267358_ji2exx.jpg
Här jobbas det hårt, så då är du väl nästan klar nu Har du tänkt dig en annan färg på bilen nu när det blir hellack, eller är det hemligt Rött är ju alltid snyggt
mvh Victor
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
Morgonstund har guld i mun.. sägs det nu är kjolarna svetsade det sista och färdiggrundade, nu väntar jag på att de ska torka, är det nån som vet vart man köper ett sånt där skärverktyg, som man skär i Frigolit med?? en sån där värmetråd, vet man kan göra själv, men skulle vilja ha ett rejält sånt verktyg.. http://www.garaget.org/gallery/archive/905/267358_ji2exx.jpg
Här jobbas det hårt, så då är du väl nästan klar nu Har du tänkt dig en annan färg på bilen nu när det blir hellack, eller är det hemligt Rött är ju alltid snyggt
mvh Victor
Klar snart.. mm just.. eller inte.. Nej nån form av blå blir det nog med största säkerhet.. är det tråkisgt att ha samma färg ?? Hur är det med din bil? vad hände egentligen?? Norrköping är ingen rolig stad att köra i, var ju där i fredags.. Mvh/ Englund