Englund.. var är uppdatesen? hehe Komigen nu, bjud på lite pics! mvh kimpa
haha en rostig gammal bromsskiva vet väl alla hur den ser ut? nej jag ska uppdatra mera, men inte så välbesökt tråd så man blir ju nite så peppad, men jag lovar bättrea mig
Hehe, men bromsskivan skiter vi i, tänker på bräddningen och så, får ta en hel dag någon gång så man får lite photos Men du vet de gyllne projekttråds orden "Mer bilder = Mer kommentarer" Bra det, vill ju se hur det går mvh kimpa
De svarta lysena finns kvar... de ska byggas om en gång till hade jag tänkt. anledningen till att det är orginal på är att jag besikta bilen innan jag satte igång.. Mvh/ englund
De svarta lysena finns kvar... de ska byggas om en gång till hade jag tänkt. anledningen till att det är orginal på är att jag besikta bilen innan jag satte igång.. Mvh/ englund
Ja, okej då förstår jag.. annars var jag bra sugen!
som vanligt mats så blir man ju riktigt glad och sugen och meka när man ser din bil... ja blir lite småsugen att lägga upp en projekttråd ja också. men får se hur det blir. vet inte om ja får den responsen ja söker...
Snygga lyktor, du hade gjort dem själv va ? Du får gärna PMa mig om hur du gått till väga isf. Finns ju inga stylinglyktor till min bil att köpa och svarta lyktor skulle passa mitt tema sen