jahaja, nu är skärmen renskuren och under limning med bakstycket, jag vet det ser B ut med plankan, men var tvugen att pressa in ovansidan lite och klockan 01:00 kom jag inte på andra idéer ... ... mer än att ha B18 som huvemblem? och på bakluckan? vad sägs och tycks?
kommer bli rikrigt nice... det där har du fler emblem ? .. borde ha ett där bak också ... heh .. eller så kan du sätta så du har på sidan me unde blinkersen ... kanon bra jobbat mats
Djem: Jag har ett till på gång till bakluckan, tänkte också först ha dom under blinkersen, men kan ju inte ha gripen på motorhuven och B18 på sidorna så jag valde bort gripen... Tack för dina idéer!
Slave_joe: TAck rolig att höra!! ja det blir fan ett till emblem, det där tycker jag ser trevlig ut )
VA fasen, här kollar man inte på några timmar o vips är det full rulle igen
Det kommer att bli helgrymt med B18 på huv o baklucka. Eventuellt skulle du bara ha B18, utan SAAB texten, under blinkersen på sidorna.
Ikväll åker 9-5:an in i garaget, sen får vi se när den kommer ut igen
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
VictorW: Haha, ja rätt som det är händer det saker roligt att chocka lite
Portal: Tack!! Ja det med bara planet var ingen dum idé, men är rädd det blir FÖR mycket eftersom planet skavar på sidokjolarna också... får överväga detta Men glad för tips o idér!!
Kommer en liiiiten update senare, ska ut med mamma o pappas hundar du, Tjipp
Ser bra ut som vanligt nice att du har kommit igång me andra sidan nu också (va ett tag sen man kollade här sist )
Blir asgrymt me B18-emblemet så jag går me dom som e för Skulle nog bli snyggt om du kanske körde me b18 o text fram men att du kör bara me planet bak, lr tvärtom kanske
Jag har ett till på gång till bakluckan, tänkte också först ha dom under blinkersen, men kan ju inte ha gripen på motorhuven och B18 på sidorna så jag valde bort gripen... Tack för dina idéer!
det är ju sant... men det var en tanke ja hadde så
Kul att se att någon gör nåt radikalt med en saab. så sjukt tråkigt att åka bil numera, var enda saab 95 93/volvo v70 etc ser likadana ut! riktigt gapigt att sätta kapen i en sån ny bil . det ger många pluspoäng i min bok!!!!
Vem fan är Nira, och varför ska han spruta åt mig?
Hillu, nu är skärmen renskuren från onödiga utstick o grejer, nu ska jag lägga igen en gavel sen är det bara att kapa i skärmen igen, och slipa och rostskyddslacka.. men lånade ut min lackspruta och den var inte rengjord mer är i koppen, så jag får köpa en ny, det sitter klarlacksproppar Överallt! jaja nu fick jag en anledning att köpa en ny Sen kom lite saker från usa, en USB Slim Slot-in DVD/CD-R Combo till bilen istället för en DVD med släde... Sen lite 12K kolfiber och två effektpulver till klarlacken från ALSA, sen 3 radar/laser varnare till mamma o pappa och sambon, Nu är det student firande för kusin besök
Tog detta med mobilkameran i går ser photoshoppat ut
fan vilka fina julklappar du fick du har inte hört något om mitt paket föresten ? lite halv nyfiken bara ser rikigt bra ut, du jobbar ju på som en liten n***r ju
volvo240R: RTyvärr inte ett ord, jag har frågat företaget men dom har bollat frågan vidare SUCK! ska höra med dom igen, börjar bli trött på det här nu..
GolfMK3: Tackar ja det är nte gjort över en natt direkt..
Är hem en sväng och rastar mor o fars hjundar igen, då åkte jag förbi här hemma för att kika hur mitt förmiddagsproject blev ska dela med mig av mina lacknings odéer
här kommer en idé.. inte klarlackad än, kanske hinner det ikväll