4074
Sök

Msn Virus "pic10.zip"

987 Inlägg
24 november 2007
Trådstartare
Någon som vet hur man tar bort det skiten? Har tagit bort pic10.zip som ligger i windows mappen, men problemet är kvar, har testat installera om msn. Det hjälpte inte heller. Orkar verkigen inte formatera.. hmm Tack på förhand! (:

i like it load

DFFL
9 020 Inlägg
24 november 2007
Skyll dig själv när du tar emot filer som du inte känner till bara för att avsändaren skriver: "hahahaha sexyyyyyyyyyyyy" eller nåt liknande...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

796 Inlägg
24 november 2007
oj vad störande det viruset är. han skickar ut ahahah sexyy till alla i listan sen får man skäll av diverse människor. lutar åt formatering för mig iaf, har ändå beställt lite nya datordelar så tongue

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.

Better than God \o/
1 883 Inlägg
24 november 2007
FireTraXX skrev:
Skyll dig själv när du tar emot filer som du inte känner till bara för att avsändaren skriver: "hahahaha sexyyyyyyyyyyyy" eller nåt liknande...

Begriper mig inte heller på folk som öppnar filer de får skickat till sig på det viset. Typ som att knulla horor i Thailand utan gummi...  roll

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

987 Inlägg
24 november 2007
Trådstartare
Nej det var såhär, en kompis som var med på bilmässan i Älvsjö igår, så tog han massa bilder. Och då tänkte jag att det är säkert ngn ful jävla bild på mig eller något som han skulle skicka.. Vilket det inte var.. brukar inte öppna sånna saker i vanliga fall.. Jag frågade om någon visste hur man tog bort skiten, inte hur jävla korkad jag var som öppnade det så, VET NÅGON HUR MAN FÅR BORT DET?

i like it load

796 Inlägg
24 november 2007
det roliga var att jag fick viruset av min granne och hon har såna där störande smileys på typ varje bokstav så jag kunde inte se att det stod hahaha sexy, men men bara o formatera o vara glad nu vet man ju vad man ska akta sig för iaf !!!

326 Inlägg
24 november 2007
Systemåterställning?
Och som sagt, öppna aldrig bifogade filer om du inte vet säkert att det är något som du önskat, inte ens av dina kamrater.

796 Inlägg
24 november 2007
pippaaN skrev:
Nej det var såhär, en kompis som var med på bilmässan i Älvsjö igår, så tog han massa bilder. Och då tänkte jag att det är säkert ngn ful jävla bild på mig eller något som han skulle skicka.. Vilket det inte var.. brukar inte öppna sånna saker i vanliga fall.. Jag frågade om någon visste hur man tog bort skiten, inte hur jävla korkad jag var som öppnade det så, VET NÅGON HUR MAN FÅR BORT DET?

http://www.microsoft.com/downloads/deta … laylang=en

987 Inlägg
24 november 2007
Trådstartare
Får tacka.. Det verkar funka än så länge ^^

i like it load

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
24 november 2007
för mig så stog de ehehehe fantastic sen pic10.jpg skulle ha annat att de va nått eftersom jag har aldrig pratat med han jag fick de ifrån

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

8 156 Inlägg
24 november 2007
Ladda hem Adaware och kör den. Finns som gratisversion. Får bort en hel del skit.
Sen kan det ju vara bra med ett anti-virusprogram också. Jag har ett som bara söker igenom filer som jag laddar hem (och inte scannar datorn hela tiden)

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

5 198 Inlägg
24 november 2007
Som sagt.. varför inte fråga avsändaren vad det är för nåt ?  svarar dom inte är det nåt skit.. vet dom inte är det oxå nå skit... sånt öppnar man inte

18 Inlägg
24 november 2007
Phaetoon skrev:
Ladda hem Adaware och kör den. Finns som gratisversion. Får bort en hel del skit.
Sen kan det ju vara bra med ett anti-virusprogram också. Jag har ett som bara söker igenom filer som jag laddar hem (och inte scannar datorn hela tiden)

Funkar det som ronne länkade till? och vad är Adaware?

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
24 november 2007
Adaware: http://www.download.com/Ad-Aware-2007/3 … ?tag=lst-1
Du får söka datorn manuellt, så sök nån gång ibland bara, du blir förvånad över hur mycket skit du har.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

8 156 Inlägg
24 november 2007
johansson89 skrev:
Phaetoon skrev:

Det funkar. Eller du slipper iaf bli smittad igen.

Adaware är ett program som söker igenom datorn efter spyware, malware osv.
Dvs trojaner och andra program som inte riktigt räknas som virus men som förstör datorn ändå. Typ att man får en massa reklam när man surfar osv.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
25 november 2007
Phaetoon skrev:
johansson89 skrev:
Phaetoon skrev:

Det funkar. Eller du slipper iaf bli smittad igen.

Adaware är ett program som söker igenom datorn efter spyware, malware osv.
Dvs trojaner och andra program som inte riktigt räknas som virus men som förstör datorn ändå. Typ att man får en massa reklam när man surfar osv.

adaware funkade inte

Sleeper
3 084 Inlägg
25 november 2007
Mäki skrev:
Du får söka datorn manuellt, så sök nån gång ibland bara, du blir förvånad över hur mycket skit du har.

ja tracking cookies är såå farliga...

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Forummoderator
26 373 Inlägg
25 november 2007
Sushikocken skrev:
Mäki skrev:

ja tracking cookies är såå farliga...

Haha mjao men i dom lugnaste vattnen lurar dom värsta farorna..eller hur det
nu var..?
Provat att köra i felsäkert läge och ta bort det manuellt?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Personal- och beteendevetare
1 082 Inlägg
27 november 2007
Phaetoon skrev:
Jag har ett som bara söker igenom filer som jag laddar hem (och inte scannar datorn hela tiden)

En länk till detta program vore trevligt.
Har norton 360, men det envisas med att söka igenom hela datorn som sagt.

Litterarum radices amarae, fructus dulces.

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
27 november 2007
skaffa nod 32 så är ni säkra den söker alltid igenom saker man ta emot på msn:P

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

Sök