berättade vad jerk ¤¤¤ betydde och kallas numera jerky.......
as long as mankind has existed she has yearned to fly. when she had conquerd the sky she realised she wanted to go fast and in stil, thus creating saab !!!
Snodde namnet från en av Shelbys ballaste bilar of all time: 1968 Shelby GT500KR...där KR naturligtvis står för KIng Of The Road .....så det e inte från Scania som alla tror //Henke
Mitt användarnamn kom jag på ett spel som jag har och det heter Forza Motorsport och då tänkte jag mig att jag ska kalla mig för Forza_740, sen så gillar jag Volvo 740 och då blev mitt användarnamn Forza_740
R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).
Blev kallad Netzki första gången för några år sen av ett ex kompis, sen följde det med och när jag fick körkort blev det Netzki Racing istället. Så därför tyckte jag det namnet passade bra här
Ända sen jag började surfa på nätet för en 10-12 år sen har jag kallat mig "brillmongo" i olika sammanhang(och ibland har jag skrivit det annorlunda), det tråkiga är att folk har apat efter men det finns bara ett original och det e jag
- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
hmm, vet inte om jag skrivit här förut, hur som helst så lyssnade jag galet mycket på Millencolin på 90-talet, kallade mig MillencoHlin (eftersom jag heter Ohlin i efternamn ) på mIRC osv, dröjde inte länge innan folk började kalla mig Millen istället så det fick bli en liten ändring i namnet, det har sedan hängt kvar i ~10 år och ser ingen anledning att ändra
I want to die in my sleep like my grandfather..
Not screaming and yelling like the passengers in his car....
"DeLorean DMC-12 -82Vin#10429" Min bil underhålls här!!
Hette "Raised" förr som jag tog från bandet "Raised Fist" men efter min tysklandsresa med corrado klubben förra sommaren så började jag bli kallad "Tzatziki" och tyckte det var ett bra nickname på mig då jag har grekisk bakgrund och allt + att vännerna och arbetskollegorna brukar kalla mig "greken".