4136
Sök

Min bror.

blacken
25 november 2007
Trådstartare
Min bror dog nu i kväll kl 2300. Vi var inte bästa vänner precis, men det känns bra tomt ändå. Är det inte lite konstigt ändå, att man kan hata varandra som hund och katt, men när det kommer till "kritan" så känns det vemodigt.
Senast redigerat av blacken (25 november 2007)

400 Inlägg
25 november 2007
R.I.P sad även om ni inte va bästa vänner så va det ändå din bror

va hände me honom? sad

blacken
25 november 2007
Trådstartare
MRapollo skrev:

va hände me honom? sad

Hudcancer

400 Inlägg
25 november 2007
blacken skrev:
MRapollo skrev:

va hände me honom? sad

Hudcancer

okej sad

måste kännas förjävligt

Fritidsforskande yrkesförare
938 Inlägg
25 november 2007
Tråkigt när sånt händer, antar att han inte var så gammal heller...

R.I.P

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
25 november 2007
en broder ska väll stå en nära? hmm

skulle nått hända min bror skulle jag bli så lessen att jag nästan skulle ta livet av mig sj och antagligen bli inspärrad nånstans.. tråkigt att höra att ni inte står varandra nära.
ännu tråkigare att han har avlidit roll

Makaronborrare
993 Inlägg
25 november 2007
Kan inte svara på det då jag alltid sett min bror som min bästa vän. Men jag beklagar det som hänt. RIP

400 Inlägg
25 november 2007
richardoo290 skrev:
en broder ska väll stå en nära? hmm

skulle nått hända min bror skulle jag bli så lessen att jag nästan skulle ta livet av mig sj och antagligen bli inspärrad nånstans.. tråkigt att höra att ni inte står varandra nära.
ännu tråkigare att han har avlidit roll

håller me dig om att ta livet av sig där hade nog inte kunnat leva utan min bror

2 600 Inlägg
25 november 2007
fan vad tråkit kan bara tänka mig om nån av minna systra skulle gå väck =/ beklagar

gör som jag kör gubba racer=)

8 156 Inlägg
25 november 2007
Jag lider med dig.
Ens familj betyder mer än vad man tror.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

blacken
25 november 2007
Trådstartare
Jag vill uppriktigen tacka för alla kondoleanser. Det var inte meningen att fördärva eran kväll på forumet.  Men tjejen sover och har själv lite svårt att kunna duna in. Än en gång jättetack till alla.

Forummoderator
26 349 Inlägg
25 november 2007
Rip sad

Hade det varit min bror vet jag inte vad jag hade gjort. Hade en mardröm för flera
år sedan. Drömmen gick ut på att min bror krachade med sin moped - en moped han
hade för ett tiotal år sedan - och att han fastnade i ett staket alldeles utanför gården
här. Pga av "explosionsrisken" så ingen kunde närma sig honom. (i drömmar händer allt)
Dagen gick (i drömmen otroligt fort) och när kvällen kom var det några som lessnade
så de sprang fram och drog bort honom därifrån. Jag sprang efter och grät i drömmen.
Grejen var den att jag grät när jag vaknade och så hörde jag brorsan var på besök
så jag skyndande mig upp ur sängen - fattade inte vad jag höll på med - och så fort
jag får syn på honom så skriker jag: "Faaaaan brorsan du lever??"

Han fattade ingenting och kort därefter kom jag på vad jag höll på med.

Vet inte vart jag ville komma med drömmen eller varför jag berättade den men..
spelar ingen roll om man hatar sin bror eller inte.
Det är ändå ens bror.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Sleeper
3 084 Inlägg
25 november 2007
Jag har faktiskt tänkt på vad jag skulle göra om jag miste min bror och jag tror nog jag skulle bryta ihop totalt och hamna på psyket, Ändå spenderar vi 90% av tiden av att bråka och jävlas med varandra. 

En till som lider med dig.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

41 Inlägg
25 november 2007
Jag beklagar sorgen

Jag skulle inte klara av att mista min bror men jag hoppas att jag inte ska behöva göra det också, det räcker med att föräldrarna är borta.

MVH Helena
Kolla in min supersnygga RS4 B7 :)
http://www.garaget.org/?car=22930

vaarala
184 Inlägg
25 november 2007
Beklagar sorgen

fotointresserad
2 307 Inlägg
3 722 Inlägg
25 november 2007
Riktigt tråkigt! Inte kul när någon i familjen går bort. Cancer är en jävla sjukdom, såg själv vad min mor fick gå igenom, 14 Juni i år gick hon bort. Blev bara 50år. 20år för tidigt!!

Man måste försöka gå vidare, hur jobbigt det nu än är!, man får tänka på att en dag kommer man att träffas igen!.

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
25 november 2007
beklaga sorgen
har själv tre syskorn och träffar bara min bror, de andra har jag inte hört nånt på 25 år när min far gick bort annars 33 år. sad
inte äns träffat min mamma på 20 år. roll

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

1 582 Inlägg
25 november 2007
Beklagar sorgen. hmm

326 Inlägg
25 november 2007
Jag har en bror närstående men tyvärr långt borta, vi har noll kontakt. Senaste 3-4 gångerna jag ringt har han varit upptagen, "kan tyvärr inte prata nu", varje gång, så jag skiter i han.
Och när vi tvingas ses så är så bra så. sad

Tyvärrr blir barnen inblandade, jag har inte sett mina brorsbarn, på över halvåret nu, och jag vet inte vad jag gjort han. Ibland är släktingar det värsta som finns. sad
Senast redigerat av ILarsaI (25 november 2007)

Sök