3126
Sök

Lås Tråd Tack!

neckwomen_88
28 november 2007
Alla ni som kallar henne "idiot", "hjärndöd" m.m, jag skulle inte kläcka ut mig sådant när man bara har hört den ena sidans berättelse...

...vi har ännu inga bevis för att hon faktiskt ville det här...

Hoppas dock för barnets skull kanske på adoption.

Det är alltid synd när barn får lida för "vuxnas" misstag!

8 156 Inlägg
28 november 2007
Hon kan ju ha levt i förnekelse? Det har ju hänt förr.
Sen kan det ju också vara så att hon vill ta hand om barnet helt själv och inte ville att du, Kaliber_, skulle försöka övertala henne till att göra abort?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Inläggskritiker
990 Inlägg
28 november 2007
Fyfan drygt, varit med om liknande dock var det ingen bulle i ugnen som tur var, utan en mytoman brud.
Sedan dess sprutar ja bara i röven, eller utanför! usch lider med dig.

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed

113 Inlägg
28 november 2007
Tyckte att jag läste i början att hon inte hade ngn inkomst. Vad kan detta betyda? Jo hon kanske tänker lura av dej pengar, finns ju många sätt att göra det på., och det har hänt många gånger för!! Känner många som har blivit lurade på väldigt höga belopp. Stå på dej!

169 Inlägg
28 november 2007
suck säger jag bara att folk kan göra så mot andra, fattar inte det hoppas det löser sig för dig iaf // Daniel

Om en scitzo hotat att ta livet av sig är det gisslan drama då?

1 150 Inlägg
28 november 2007
de måste vel hon känt :S?
Robbin_V90 skrev:
Hejsan.
Får väl försvara tjejen lite.
Hade en kvinlig kompis innan som ABSOLUT inte ville ha barn.!!
I 7:e eller 8:e månade upptäckte hon att hon var gravid....
Så tjejen ifråga behöver inte ljuga. Kan vara sant som hon säger....
Men tråkigt ändå för dig..

MVH//Robbin

190 Inlägg
28 november 2007
Robbin_V90 skrev:
Hejsan.
Får väl försvara tjejen lite.
Hade en kvinlig kompis innan som ABSOLUT inte ville ha barn.!!
I 7:e eller 8:e månade upptäckte hon att hon var gravid....
Så tjejen ifråga behöver inte ljuga. Kan vara sant som hon säger....
Men tråkigt ändå för dig..

MVH//Robbin

Inte så, men i 7:e eller 8:e månaden är magen bra stor, och sparkar och slag har redan uppkommit, hur kan man inte märka?
Ta inte detta som kritik, jag ser det bara som ett stort frågetecken..

Colaberoende
1 219 Inlägg
28 november 2007
Detta har varit en av mina stora fasor. Att få ett sms med texten att ett strul har blivit gravid och jag ska bli pappa.

Har ju själv aldrig hamnat i den sitsen heller men jag förstår hur du tänker.

Att det krävs 2 st för att hon ska bli gravid är ju alla överens om. Att hon sedan "inte har märkt något" och inte hört av sig tidigare är väldigt lågt. Då hade ju du kunnat få säga vad du tycker och känner.

Jag ska själv bli farsa nu i Mars nästa år och ser fram emot detta men det är ju helt andra omständigheter runt om. Vi har ju varit tillsammans länge och bor tillsammans.

Jag känner till flera också som verkar ha skaffat barn för att dom är arbetslösa, behöver pengar m.m ( dom har ju ingen press på sig att skaffa ett jobb när dom går hemma med barnet).

Sedan är det ju charmigt med ett litet barn men det har ju med mognad att göra. inte för att du är omogen men du kanske inte är redo för ett just nu.

Jag skulle nog försöka skaffa ett faderskapstest när allt är klart så du får svart på vitt att det är du som är far och ingen annan till barnet.
Sedan hade jag nog tänkt igenom allt igen fast på andra vägar.
Om du kan säga ifrån dig faderskapet så kanske detta är det bästa för dig just nu men du kommer inte glömma detta att du har ett barn på byn utan pappa.
Den ekonomiska delen är ju skit om du ska betala underhåll utan att få träffa barnet. Då kan du ju likaväl ta 50/50 och slippa betala underhåll utan att du och tjejen delar på allt. Du har väl säkert föräldrar som kan hjälpa dig också.

Finns inget bra sätt att lösa detta... Tyvärr.

Men jag hade nog faktiskt tagit kontakt med mamman och sagt att jag ville ha delad vårdnad. Då får hon inte dina pengar samt att du kan fostra din blivande garagekompis från början.

/Ena

Barnet ska nu vara 30 cm långt och väga 600 gram.
Detta snackade jag och tjejen om i förra veckan och ni verkar ligga från 1-2 veckor efter oss.
På min tjej syntes detta väldigt tydligt. Man kunde se detta för 2-3 månader sedan att hon var gravid, mådde dåligt och sparkar från barnet har ju funnits länge.
Frågan är ju vad hon försöker sig på.

Lycka till iallafall.

/Ena
Senast redigerat av Ena (28 november 2007)

Forummoderator
26 397 Inlägg
28 november 2007
Skönt man är oskuld så man aldrig hamnat i samma situation..
Inget ont menat men vilken sits att hamna i.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Inläggskritiker
990 Inlägg
28 november 2007
Finns cp brudar överallt, bara utgå ifrån att dom är helt störda.

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed

1 703 Inlägg
30 november 2007
Hade det vart jag som hade vart i samma sits, så hade det känts bättre att tänka på att hon kommer trycka ut en större forboll i musen. Ouch!
Synd bara om hon blir en white trashmorsa som bara såsar runt och matar sin unge med mc donalds.

8 886 Inlägg
30 november 2007
M3LK3R skrev:
Tyckte att jag läste i början att hon inte hade ngn inkomst. Vad kan detta betyda? Jo hon kanske tänker lura av dej pengar, finns ju många sätt att göra det på., och det har hänt många gånger för!! Känner många som har blivit lurade på väldigt höga belopp. Stå på dej!

Kan ju upplysa dig om att det finns absolut inga ekonomiska fördelar för henne, om det var de hon var ute efter.

Han blir endast skylldig att betala underhåll, vilket inte är några astronomiska summor.

Fotograf på tierpidag.se

Saab tokig tjej
43 Inlägg
4 december 2007
bara lite nyfiken på hur allt har gått och så den sista tiden nu..
har något löst sig och har du fått svar på några av frågorna m.m???

*Tk, Max, Sara & Sötnosen <3*

Dra mig i draken!!!
616 Inlägg
4 december 2007
Alltså jag vet fan inte vart jag skall börja sad för det första vi killar/män har INGET att säga till om när det gäller ungar tyvärr

även om vi säger att vi kan inte  skaffa barn Jag har inte råd jag kan inte försörja en till jag klarar mig inte själv mm.mm.mm och ber henne snällt att gör inte detta nu de tär fel tid för mig o dig och endå  skiter hon i dig o du  får en unge på hallsen som du inte ville sen är det så att  det är bara för oss att hossta upp plånkan o betala så enkelt ör det gör du inte det får du  underhållskulder som du aldrig blir av med hur du en gör tills ungen fyller 18.

jag tycker synd om dig mannen  jagh hittar inget ord för va hon är/gjort tyvärr
on är antagligen en sån där "tjej" som vill ha pengar för att fika på stan med o sen lämnar bort ungen varje helg för att supa o ha kul ja känner igen det sedu...
så JA jag tycker synd om dig

min andra tanke är varför e du så dum i skallen och inte har skydd när du inte är säker ???
då är det juh enna givet o upplakt att det kan gå fel vilket det gjorde tyvärr FÖRLÅT o jag ber om ursäkt för att jag  skkriver detta men jag vill bara skriva två olika perspektiv av det
Nu sitter du där med en unge som du inte har råd/lust/tid/ vad det nu kan vara att ha o försörja..och det värsta e är det Ditt barn så är du på  o betla underhållsstöd till henne sen vilket du vill elller ej..

Sorry mannen jag lider med dig o jag hoppas det löser sig för det bästa med både dig o barnet men jag har fan inget medlidande med henne det sklal du veta så  jag ställer mig på din sida...

Mvh// Okim // Jocke

1 749 Inlägg
4 december 2007
Gå över gränsen och skicka ett mess till henne om att du har aids eller nåt..
Då kan ju kanske hon tänka till en gång vad hon gjort mot dej.
Annars kan du spela in ett avsnitt med al bundy och skicka till henne så får hon en inblick i en värld med barn:)

Alla stavfel ni hittar i mina inlägg ska vara där, det är alltså meningen med dem och ingen felstavning.

Dra mig i draken!!!
616 Inlägg
4 december 2007
patrikke skrev:
Gå över gränsen och skicka ett mess till henne om att du har aids eller nåt..
Då kan ju kanske hon tänka till en gång vad hon gjort mot dej.
Annars kan du spela in ett avsnitt med al bundy och skicka till henne så får hon en inblick i en värld med barn:)

HAHAHAHA AL bundy  smile sicken kille

Mvh// Okim // Jocke

dARKiE
5 031 Inlägg
5 december 2007
Herregud är väl inte bara hennes fel.
skicka ner henne till ungdomsmottagning ensam är ganska ruttet. Du kunde ju ialf följt med henne så hade du sluppit tro att hon ljuger för dig. O ja, det finns kvinnor som får sin mens fast än dem är gravida.

Säger bara en sak, Ni är två om detta. Så att ge henne all skit är inte rätt.
Det är bådas ansvar att ha koll på om man skyddad också. Inte bara kvinnan.
/skog

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

218 Inlägg
6 december 2007
Håller helt med Darkie, kunde du lägga pengar på öl eller sprit för att ragga upp henne och ha "kul" så tycker jag att du kunde lagt dom pengarna på vad det kostar att skjutsa henne till um och betala dagen efter pillret.

Projekt: SKYLINE - THE WHITE DOPE

5 Inlägg
6 december 2007
Darkie skrev:
Herregud är väl inte bara hennes fel.
skicka ner henne till ungdomsmottagning ensam är ganska ruttet. Du kunde ju ialf följt med henne så hade du sluppit tro att hon ljuger för dig. O ja, det finns kvinnor som får sin mens fast än dem är gravida.

Säger bara en sak, Ni är två om detta. Så att ge henne all skit är inte rätt.
Det är bådas ansvar att ha koll på om man skyddad också. Inte bara kvinnan.
/skog

Tack!!

5 Inlägg
6 december 2007
decib3L skrev:
John87 skrev:
Ungen kanske var hennes sätt att bilda en mer seriös relation med dig?

Nu blir du farsa och då kommer ni närmare varandra..

Låter ju som en kidnappning tongue

kan ju säga att du e helt ute på okänd mark!

Sök