Till våren kan jag komma upp så kan håkan och jag spela lite billjud ihop : ) För från utsidan är den inte mkt att kolla på. Men den passar nog bra till utfyllnad annars, har ju inte så stor chans mot bilarna som erbjudits i denna tråd, Skyline, supra, corvette osv : /
Detta är helt otroligt! Detta kommer bli så jäkla bra att det inte är sant! Så sjukt vackra bilar! De som bara satsat på ljudet kan ju stå med bakluckorna öppna och pumpa ljud. Det är lite rufft planerat att huvudpersonerna kommer köra med typ skrotbilar i början och sen bli utklassade av någon på mötet. Men med dessa bilar vore det nästan löjligt att komma med skrotbilar, får hitta något bättre till huvudpersonen och hans polare.
Jag vill också vara med...Men man vet ju inte vad man kör i sommar...:-). Men minst en Japs blir det...Men min toya kanske är för mesig???? Kan stå långt bak....
Ojoj, synd att man har en bit till fjollträsk annars hade kanske min passat bra som en "bättre-än-skrothög-bil"
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
låter riktigt kul....... ja stäler gärna upp om mitt projekt e klat tills des. annars går ju bruksbilen som utfylnad. projektet e volvo 242 v8, bruksbilen e mercadiesel med 18" /svinet
Om fler supror behövs så är jag på Behövs lite fler tjejer som sätter grabbsen på plats oxå Nästa år har jag svarta fälgar med streetlegal-drags bak och mer motor
Mazda RX7 Turbo II -88
Toyota Corolla Tsport -05
Toyota Supra turbo mkIII -89 R.I.P