3805
Sök

Japanare och deras fula stylingar, trött man blir:(

904 Inlägg
19 november 2005
Black Knight skrev:
Läs vad han skrev först!

Jag har läst vad han skrev, jag har läst hela tråden... Men är inte det lite orelevant? Tycker du inte att det är lite konstigt ändå?

De ska va gött å leva

711 Inlägg
19 november 2005
Trådstartare
Vad skulle du skriva til en person som skriver, din kebab racer ser ut som en lass skit! vad skulle du svara en sån idiot?

Det finns ett gammal ordspråk som säger, fight fire with fire. Och mot vissa idioter äör det enda sättet. Du har int eheller läst vad idioten skrivit i min garage under en av mina bilder heller!

Råd till dig, häng med istället elelr säg ingenting alls!

Det enda jag skapat här i tråden var att jag tycket att de bilarna såg för jävliga ut.  Tycker du då att få "min" egen bil kommenterat om hurvida jag tyckte om de bilarna hör hemme i diskussionen? Ägarna till de bilarna finns ju inte här!

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle

904 Inlägg
19 november 2005
Black Knight skrev:
Vad skulle du skriva til en person som skriver, din kebab racer ser ut som en lass skit! vad skulle du svara en sån idiot?

Det finns ett gammal ordspråk som säger, fight fire with fire. Och mot vissa idioter äör det enda sättet. Du har int eheller läst vad idioten skrivit i min garage under en av mina bilder heller!

Råd till dig, häng med istället elelr säg ingenting alls!

Det enda jag skapat här i tråden var att jag tycket att de bilarna såg för jävliga ut.  Tycker du då att få "min" egen bil kommenterat om hurvida jag tyckte om de bilarna hör hemme i diskussionen? Ägarna till de bilarna finns ju inte här!

Ja och det gammla ordspråket är just det "gammalt" och funkar ju således inte så bra som du kanske märker.

Bara trådnamnet som du lagt upp ger ju ett litet avkall om vad du generellt tycker om Japanare och deras bilar, och tro det eller ej  men många här tycker inte som du.

Du har ju också skrivit skit om andras bilar eller hur?

Men angående att dem skriver skit om just din bil beror nog på att du kör BMW precis som bilarna i tråden, även de flesta trådar du lagt upp har handlat om BMW och då är det lätt hänt att dom jämnför med just din bil...

De ska va gött å leva

711 Inlägg
19 november 2005
Trådstartare
Bara för att japanare brukar styla sina bilar fult, kan det väl inte betyda att jag snackar skit om en svensson bil här uppe i norr för att den är japansk? Nu får du att ge dig! Dessutom bilarna i länken var BMW och inte några japanare!

Oo=00=oO
Blow My Whistle

904 Inlägg
19 november 2005
" Japanare och deras fula stylingar" -handlar det bara om BMW?
Jag hade antagligen blivit förbannad jag med men jag hade ju troligen tagit det via PM istället... för du kan ju inte prata bort det faktum att de flesta är emot dig i den här tråden? och de flesta andra trådar du skapat också?

De ska va gött å leva

711 Inlägg
19 november 2005
Trådstartare
MrVain skrev:
" Japanare och deras fula stylingar" -handlar det bara om BMW?
Jag hade antagligen blivit förbannad jag med men jag hade ju troligen tagit det via PM istället... för du kan ju inte prata bort det faktum att de flesta är emot dig i den här tråden? och de flesta andra trådar du skapat också?

Emot mig? Det tycker inte jag faktiskt, man kan inte vara omtyckt av alla.  Tycker inte heller att någon är direkt emot mig i denna tråd förutom pajasen med volvon och en annan som tog illa vid sig som trodde att jag klanka på hans japanare. Sen om folk tycker de var snygga eller inte är ingenting jag tar personligt, utan det är ett smaksak.

Mot mig? hehe, nej du det är lugnt, couldn't care less! wink

Oo=00=oO
Blow My Whistle

904 Inlägg
19 november 2005
Oki

De ska va gött å leva

pimp-in-rby
19 november 2005
Black Knight skrev:
pimp-in-rby skrev:
Black Knight skrev:

Med dig! Var det inte du som ville att jag skulle ta en runda!?

ofan,,,för det första:JAG HAR FORTFARANDE INGEN BIL!!
for det andra:Jappsar e förhelvete inga riskokare,(då ska vi inte prata om din BMW)
för det tredje:så fattar du inte vad ja menade med att ta en runda........din egenkäre pojkfan

Du verkar gilla att skjuta dig själv i foten va? Det var just det jag menade, eftersom du inte har någon bil så tyckte jag att du skulle köpa dig en bil först, en japanare (alltså en riskokare) eftersom du kalalr dig för japplover. Sen kunde vi tillsammans ta en runda. Eftersom du tyckte att jag skulle ta mig en runda?

Kan man vara tydligare än så?

Sist men inte minst, jag är ingen pojke. När jag första gången körde en bil så var du inte ens tilltänkt! big_smile

jag? du verkar det som,,kolla i varje tråd vem det är som gör bort sig så det sjunger om det....ja kanske för att jag gillar jappsar å du bmw väldigt tydligt...fan...jamen visst kan ja skaffa en bil så vi tar en runda,,jag tar första bärsta starlet utanför konsum tidigt i morron precis som alla andra,så får du din välväntade lilla runda....var jag inte ens påtänkt så?,,e de sånna gamlingar jag tjaffsar med?

pimp-in-rby
20 november 2005
bmw750 skrev:
ha ha... pimp... helt rätt... låt dom  inte sätta sig på dig..

denna sidan börjar spåra ur.. he he..
men som sagt, jag kan också ta första bästa starlet o åka lite jag me, när jag ändå är ifarten...

hehe tack för visat intresse bmw750 smile....jo den ha ju det men vi har bara en "liten" konversation ;P...jag tycker definitivt att vi 2 tar oss en Starlet å kör en runda ;P

pimp-in-rby
20 november 2005
å dudå blacknight vad ska du göra?

34 Inlägg
20 november 2005
Tråd som spårat ur eller? tongue

pimp-in-rby
20 november 2005
heheh skojja du eller?

2 Inlägg
21 november 2005
Inget fel på dom...

Besserwisser
312 Inlägg
23 november 2005
Japsar är inga riskokare eller?

Fredrik, Laxå

pimp-in-rby
24 november 2005
Fredrik__A skrev:
Japsar är inga riskokare eller?

nehe du,det tycker vi inte

71 Inlägg
19 december 2005
utan alla dekaler trillar lacken av tongue...

nice bilar annars ju!

12 086 Inlägg
19 december 2005
Och så undrar jag vart den "så fula japanstylingen" var?

Jävla kebabräcer är va det är!

63 Inlägg
21 december 2005
Hmmm, jag ser inge fel. Gör du?

Varför inte köra Kombi ;-)

272 Inlägg
21 december 2005
Grymma bilar!

764 Inlägg
21 december 2005
Vissa verkar ha svårt att hålla sig till ämnet.

TeQuilla

Sök