2001
Sök

beställa från pixmania?

948 Inlägg
12 december 2007
Trådstartare
ja som topicen lyder så är det nån mer än jag som har beställt därifrån beställde en PS3 där idag och undrar om det är nån mer som har gjort det här om det har funkat bra och så?

Mvh Tobbe

2 079 Inlägg
12 december 2007
jag beställde en telefon därifrån en gång å de gick fint, inga problem med nånting smile

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

514 Inlägg
12 december 2007
Beställde en digitalkamera och en datorlåda därifrån en gång, gick väldigt smidigt och snabb leverans. Tror det var dagen efter eller 2 dagar efter som det ringde på dörren och grejerna var levererade smile Har dock läst att det kan vara lite si och så gällande garantiärenden.. Ingenting jag har behövt stula med alla fall.

old volkswagens never die they just get lower

19 Inlägg
12 december 2007
Har beställt några gånger därifrån har inget negativt att säga.
Snabba är dom åxå

948 Inlägg
12 december 2007
Trådstartare
va väl smile

VW-nörd?
4 332 Inlägg
12 december 2007
Pixmania är ju de som haft flest negativa omdömen av alla stora bolag för näthandel av hemelektronik, och det är väldigt väl befogat...
Ofta mycket problem med pixelfel (tvs, bildskärmar), trasiga hårddiskar, helt enkelt skräp till stor del, och det roliga är att det tar flera veckor att få något reparerat/returnerat eftersom deras lager ligger i Frankrike.
Skulle verkligen inte råda någon att handla där, har du tur får du nåt som funkar, då e de frid å fröjd, men om nåt krånglar, går sönder, inte är nöjd och vill returnera, då e de inte lika roligt längre...

948 Inlägg
12 december 2007
Trådstartare
Jo har hört detta får bara hoppas att min PS3:a är robust smile

fotointresserad
2 307 Inlägg
12 december 2007
Var ett inslag om just pixmania på plus för ett tag sen..

För att sammanfatta det lite kort så får jag hoppas att när du väl fått din vara att det inte är något fel med den så att du behöver returnera den för lagning/utbyte.. Är mycket i det som problemen ligger och kunden får det jobbigt.

Kanske finns så att man kan kolla på tidigare inslag på svt´s sida om du vill kika vidare om det..
Senast redigerat av Norde (12 december 2007)

948 Inlägg
12 december 2007
Trådstartare
Jo jag har kikat på det men dom var det enda som jag hitta hade det PS3 "paketet" kvar

Illustratör
826 Inlägg
13 december 2007
Jag beställer inte där igen iaf.. hmm Extremt taskig support om inte annat..

Tänker...

551 Inlägg
13 december 2007
beställt där ett antal ggr, funkat mycket, bra snabb leverans!

You can't B serious, oh K

2 271 Inlägg
13 december 2007
Tror att en del varor som mobiltelefoner osv går att lämna in på auktoriserad verkstad mot
garantikvitto. Detta förutsätter då reperation och inte retur.smile Annars blir som dom sa ovan, lite längre väntetid.

fotointresserad
2 307 Inlägg
13 december 2007
Här har du en länk till det jag skrev om tidigare i tråden om plus granskning av pixmania:

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?sor … 5=pixmania

78 Inlägg
13 december 2007
Jag beställde en Nokia N95 där för ca 2 månader sen..Fick hem den väldigt fort men väl när jag satte igång den så fanns det inte att välja svenska...Blev skit irriterad och ringde dom och sa att jag inte var nöjd med vara och ville skicka tillbaks de...Fick reda på att mobilen var från Österrike...Aja men det löste sig i slutändan...

Burn Ruber Not Your Soul

948 Inlägg
13 december 2007
Trådstartare
suck...vad ska man säga...fick höra av nån att man skulle kolla upp om dom verkligen hade det i lager men se på fan det hade dom inte.. så dom annullera min order maila till dom med att varför i helvete visar ni att ni har varan men inte har den dock var den bortplockad nu. och sa till dom att dom skulle ta helt bort mig som kund där ska även ringa till dom imorn med...tack för varningarna smile

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
14 december 2007
dom har varit med på plus.. tyfligen följer dom franska handels regeler för att företaget ligger i frankrike.. lämna tebaka o sådant kan man tydligen glömma "köpt är köpt typ"

Bmw osv..

Sidledesförare
268 Inlägg
14 december 2007
Får du problem och behöver skicka tillbaka saker så ber dom dig skicka det till spanien

Man vet aldrig, före man vet

Low is a lifestyle
956 Inlägg
14 december 2007
Jag köpte min stereo genom dom.
Gick ju bra. men tog ju 2 veckor att få grejerna.
sen när de krånglar blir de väl inte så roligt efter man läst detta.
men ska ju inte krångla. men lätt att säga

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

Sök