En ferrari 360 som körde av vägen rätt rejält en bit ifrån mor o far i somras. såg när den kom innan han körde av o jävlar va gött den lät när han pressa den http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=354421
vi sitter i min polares farsas v70, vi ska precis lämna en spelning och kör sakta över en upplyst parkeringen, så ser vi att en kille hoppar in i bilen, han ska backa ut eftersom det är enda lösningen på komma ut. men vi kör sakta, kanske 10 km/h förbi honom, och min kompis säger "kör han ut nu kommer jag döda honom", ser hur killen i bilen lägger i back läget, eftersom backlysena tänds,"förberedande" tänkte vi, och så wroooom, BÄÄÄÄNG! backar rakt in i på dörren på min sida med sin dragkrog... undrar om det hade hänt om min polare sagt det där killen som backade ut hade haft körkortet typ 1 vecka och det va hans morsas saab och han fick all skit, och han åker numera buss, så min kompis dödade honom lite
fotot ljuger lite, det är mer skada än det ser ut, dörren är HELT intryckt... jag fick klättra som fan över instrument brädor och kaffemuggar
På första bilden har ju bilen jänkeplåtar men tänkte inte så mycket på det för det är ju inte helt ovanligt att folk importerar bilar direkt men sen såg jag "Courtesy Clearwater Police Department" på den andra bilden.
Undrar dock fortfarande hur fasiken det där gick till, jag menar bilen är ju knäckt rakt av både framför och bakom kupén ffs.
Han lär väl inte direkt ha hållt 50 om man säger så.
Han krockade i 255 km/h i en långtradare i motsatt riktning och bilen böjde sig under tradaren, han dog direkt och hans flickvän dog senare av interna skador och bruten rygg respektive nacke, vad jag har hört iaf.
Har pratat med ett par personer som var vän med killen tydligen. Tragiskt..
Hahaha vem har du då pratat med ? Killen som körde överlevde utan några problem och heter Nick Bolea och är son till Hulk Hogan, bilen va Hogans , men även Nick äger en egan supra. Och hans flickvän som du skriver om va hans polare , han klarade sig sämre men är på benen igen efter några veckor på intesiven. Han körde race mot en viper då¨han fick sladd å körde in i en palm ( nästan en lastbil iaf ;P)
Det skitta är ju att han som körde bilen skyller på Sin kompis som fick hjärnskador för livet osv. , han anklagar honom att det är hans fel att gud inte gillar han o massa skit .
Så här kan det också gå! Köpte min första supra i juni, efter 6 dagar såg den ut så här! Jag lånade ut den och föraren fick vattenplaning! Otäcka personskador men de hade livet i behåll åtminstone! Men nu har jag ny fin pärla och en erfarenhet rikare, håll hårt i det du tycker om, olyckor händer lätt!
Ja, huven e den som klarade sig bäst, ha ha! Å den va i kolfiber desutom! Bilen har alltså voltat runt och nästan slitit bort hela motorn...men huven, ja den klarade sig!
Ja, huven e den som klarade sig bäst, ha ha! Å den va i kolfiber desutom! Bilen har alltså voltat runt och nästan slitit bort hela motorn...men huven, ja den klarade sig!