Siarnaq skrev:
Måste ha varit någon annan, men jag svär att det var den bilden. Hm, äh skitsamma.
Ursäkta om det blev något missförstånd eller om jag vilseledde någon. Jag återberättade bara vad jag hade hört, dock så är jag nästan säker på att det var den bilen, fast.. kan ha varit någon annan också.
Phant0m2006: Det är Nick's bil, Hulk äger en annan supra, finns klipp där hulk kör sin egen supra på diverse träffar i usa.
Nick fick den Gula i present av sin far dock.
Siarnaq: Det är Nick's bil, finns även bilder och filmklipp då Hulk kommer till platsen där kraschen inträffa då sonen fortfarande var i ambulansen.
En volvo som agera stoppbock till en seat efter en snurr på riks80 (detta var en annandag jul med förjävligt massa snö +övervikt på trailer) med biltrailer+suprabaktill..
Seaten smällde in i bilen med ca. 90km/t, polaren stod 1 meter ifrån där bilen smällde.
Föraren till seaten ändrade sin historia 4 gånger (helt olika varje gång), ändå klarade han sig bra gällande försäkringen..
krockEn Lokaltrafikbuss körde rätt ut från väjningsplikt när jag kom åkandes, jag körde på eftersom han hade väjningsplikt.
Efteråt kom föraren skrikandes ut ur bussen och skrek på mig att jag körde som en idiot med min sportbil.
Hmm, körde en stylad Audi A4 1.8 EJ TURBO!
Sa till honom att han var pinsam, det tar ju 10 minuter till 100 sa jag till honom. Nää min bil gick jättefort sa han. Nog för väghållningen gjorde att jag kunde lika utan problem i 50 genom en kurva.
MEn då sa jag åt honom att gå bakåt och titta vad det är för skylt som sitter där han körde ut, sitter ingen skylt där sa han, Tack för den sa jag, Då erkänner du att du inte är uppmärksam i trafiken alltså?
så här såg bilen ut före krock.
krock audi