Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
En trafikolycka inträffade vid 13.30-tiden på riksväg 40 i närheten av Bollebygd.
Olycka mellan Grönkullemotet och Statoil i riktning mot Göteborg som av okänd anledning körde ner i diket. Fanns inga personer på plats när räddningstjänsten kom till platsen, 3 personer skall ha åkt därifrån i nån privatbil..
Kyste precis röven på en kompis firmabil... Han var påväg o köra så jag körde... Problemet va bara att han missade lägga i växel.. så jag kollade åt vänster för o se om ajg kunde köra samtidigt... när jag kolla tillbaka så hade han bara kört 1 meter...
En trafikolycka inträffade vid 13.30-tiden på riksväg 40 i närheten av Bollebygd.
Olycka mellan Grönkullemotet och Statoil i riktning mot Göteborg som av okänd anledning körde ner i diket. Fanns inga personer på plats när räddningstjänsten kom till platsen, 3 personer skall ha åkt därifrån i nån privatbil..