Tycka vad man vill om att tjejer lägger ut enligt vissa opassande bilder. Men det är ju vi killar som håller på å röstar upp dom! Sluta gnäll på tjejerna när det är vi själva som skapar dom "fruktansvärda orättvisorna"
kan bara hålla med...
Detta är det bästa som har skrivits i denna tråd!!! Men men har man lite å göra lägg då upp bilder på era kroppar, men grabbar å tjejer... låt bilen styra era röster inte om dem ligger i bikini eller bara shorts på huven tex. Så länge man poserar vid sin bil är det väl ok men när det börjar ramla in bilder från helgens fest med folk som spyr å ligger å sover under bordet hör väl inte direkt hit å då tycker jag att man kan ta bort dem festarbilderna. eller om man bara knäpper ett kort på sig själv i morgon rock för att man har lite å göra medans man röker morgon ciggen eller nå... lägg dem isåfall på nån annan site. visserligen är det trevligt med en avatar som visar ansiktet på personen ifråga som äger bilen/bilarna som den presenterar...
Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
Kan väl va snyggt med en bild där ägeran i frågag står vid bilen eller sitter i bilen. de gäller ju alla.
Men sen detta att de ska va en halvnaken tjej på bilderna tycker jag är lite löjligt. Vill ni killar se halvnakna tjejer så finns de ju sidor för de med.
Har sett flera tjej sidor här inne nu, med praktiskt taget bara bilder på sig själv och ingen bil! Tycker moderatorerna ska ta bort dessa!
Sen har vi en och annan "skitbil" där det faktiskt skrattretande ligger en ålande tjej på motorhuven med över 4 i betyg! Och bilen e helt original!!! ....
Varför har du själv lagt ut bilder på dig halvt naken framför din bil? Känns som rent röstfiske. Om du känner dig nöjd med din kropp finns det ju andra sidor att publicera sig på. Bara för att du har en halvt stylad bil så FÅR du alltså ta sånna bilder, men inte personer med en bil som är original? Inte för att det skulle funka, men resonemanget är ju patetiskt iallafall. Jag förstår inte meningen med dina bilder överhuvudtaget. Bara skrattretande.
Har sett flera tjej sidor här inne nu, med praktiskt taget bara bilder på sig själv och ingen bil! Tycker moderatorerna ska ta bort dessa!
Sen har vi en och annan "skitbil" där det faktiskt skrattretande ligger en ålande tjej på motorhuven med över 4 i betyg! Och bilen e helt original!!! ....
Varför har du själv lagt ut bilder på dig halvt naken framför din bil? Känns som rent röstfiske. Om du känner dig nöjd med din kropp finns det ju andra sidor att publicera sig på. Bara för att du har en halvt stylad bil så FÅR du alltså ta sånna bilder, men inte personer med en bil som är original? Inte för att det skulle funka, men resonemanget är ju patetiskt iallafall. Jag förstår inte meningen med dina bilder överhuvudtaget. Bara skrattretande.
WORD !!
Ok, här har det klart blivit ett MISSFÖRSTÅND!
Jag har inte sagt el skrivit att tjejer med "skitbilar" INTE får lägga upp sina bilder här!
Är säkert en kul grej för dessa också att lägga ut såna bilder vare sig dem har en ny ferrari el en vanlig gammal ford så är säkert denna bil just deras älskling!
Jag menar att efter att ha läst alla inlägg i denna tråden och har lagt märke till att några få surpellar reagerar över att vissa bilar inte har gjort sig "förtjänta" av vissa betyg! Jag tycker iofs också att en vanlig helt original bil med 115 hk original utan någon som helst info om bilen kan ha ett betyg över 4 är lite absurt???? DÄR håller jag nog lite med alla surpellar att detta fenomen ens kan hända!?
Och att moderatorerna skall ta bort tjejer som enbart hänger på denna sida utan bil, med enbart festbilder osv skall tas bort...ja det står jag fortfarande för!
röstfiske etc kan man kanske kalla det, men måste ju säga det är ett klockrent sätt att få "killar" oftast att kanske gå in på just sidan och kika lite mer om det nu hänger en snygg tjej framför en bil.
sen får man ju ta det med "fula/ostylade" bilar med höga betyg som en del av det, ex om jag nu inte har en snygg bil men det fortfarande är min stolthelt så klart jag kan slänga in en tjej med hyffsad utsida om det nu drar lite extra folk till min sida, tycker defenetivt inte det är fel ..
tror en "naken snygg kille" skulle dra lika mycke tjejjer till sidan som tvärtom , problemet ligger kanke mer i att det är en mansdominerad grej med just bilar och bilintresse och där uppstår nog den svenska svartsjukan .. varför får inte min bil mer/ bättre röster,? jo kanske just för att nån som har mer röster har kommit på ett bättre sätt att få folk att kika på sidan.
fan hade jag varit brud klart man utnyttjat resurserna.
jag har ingen bil.. men jag gör mycket för dom som har bilar så jag tycker garanterat att jag passar här inne
"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
Ok, här har det klart blivit ett MISSFÖRSTÅND!
Jag har inte sagt el skrivit att tjejer med "skitbilar" INTE får lägga upp sina bilder här!
"Sen har vi en och annan 'skitbil' där det faktiskt skrattretande ligger en ålande tjej på motorhuven med över 4 i betyg!roll Och bilen e helt original!!!"
>Med tanke på att du stör dig på det så måste det ju handla om röstfiske för din del. Du vill väl inte ha sämre betyg än dom trots att du har en snygg stylad bil. Så du la dig på huven du med? Naken..
Är säkert en kul grej för dessa också att lägga ut såna bilder vare sig dem har en ny ferrari el en vanlig gammal ford så är säkert denna bil just deras älskling!
Jag menar att efter att ha läst alla inlägg i denna tråden och har lagt märke till att några få surpellar reagerar över att vissa bilar inte har gjort sig "förtjänta" av vissa betyg! Jag tycker iofs också att en vanlig helt original bil med 115 hk original utan någon som helst info om bilen kan ha ett betyg över 4 är lite absurt???? DÄR håller jag nog lite med alla surpellar att detta fenomen ens kan hända!?
Jamen dom har väl röstfiskat, polarna har väl röstat, eller har dom fuskat, eller så är det en tillfälligthet. Varför bryr du dig ens? Folket som hänger på Gorg är jäkligt generösa när det gäller betygsättningen med så det är ju ingen ovanlighet att vanliga bilar ligger på 4.5+. Min bil ligger ju på under 3.5, men jag skiter ju i vilket. Puplicitet är inte allt.
Och att moderatorerna skall ta bort tjejer som enbart hänger på denna sida utan bil, med enbart festbilder osv skall tas bort...ja det står jag fortfarande för!
Dom personerna som verken har bilar eller hänger i forumen ser man ju inte så varför bry sig? Det är ju som att ta bort vuxna på Lunarstorm ungefär. Man verken ser dom eller stör sig på dom så varför ens bry sig om dom ?
Men sen detta att de ska va en halvnaken tjej på bilderna tycker jag är lite löjligt. Vill ni killar se halvnakna tjejer så finns de ju sidor för de med.
Detta är ju som sagt en bil sida.
MVH
F
Fredrik-79 för 3 veckor sedan (#1126) snygg tjej och snygg bil kan de bli bättre ;-)
Tja du verkar ju snarare uppmuntra bilder med halvnakna tjejer...
Ser absolut inga fel på sådana bilder det ger bara extra krydda åt garaget och sömnlösa nätter åt idioter som grinar över att dom bara får 3:or medans tjejer får 5:or...
röstfiske etc kan man kanske kalla det, men måste ju säga det är ett klockrent sätt att få "killar" oftast att kanske gå in på just sidan och kika lite mer om det nu hänger en snygg tjej framför en bil.
sen får man ju ta det med "fula/ostylade" bilar med höga betyg som en del av det, ex om jag nu inte har en snygg bil men det fortfarande är min stolthelt så klart jag kan slänga in en tjej med hyffsad utsida om det nu drar lite extra folk till min sida, tycker defenetivt inte det är fel ..
tror en "naken snygg kille" skulle dra lika mycke tjejjer till sidan som tvärtom , problemet ligger kanke mer i att det är en mansdominerad grej med just bilar och bilintresse och där uppstår nog den svenska svartsjukan .. varför får inte min bil mer/ bättre röster,? jo kanske just för att nån som har mer röster har kommit på ett bättre sätt att få folk att kika på sidan.
så "you go girl"
Joo, men som sagts tidigare, Det är en bilsida där bialrna ska betygsättas och inte ägarna...
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
MVH
F
Fredrik-79 för 3 veckor sedan (#1126) snygg tjej och snygg bil kan de bli bättre ;-)
Ser absolut inga fel på sådana bilder det ger bara extra krydda åt garaget och sömnlösa nätter åt idioter som grinar över att dom bara får 3:or medans tjejer får 5:or...
så "you go girl"
Joo, men som sagts tidigare, Det är en bilsida där bialrna ska betygsättas och inte ägarna...
Jo precis .. men som sagt det är ju knappats tjejjerna som röstar utan de som tittar på bilarna .. röstas det pga av de som står framför eller på bilarna? jag menar det finns säkerligen fetischer "staving" som tänder på både gränskande landskap och vägskyltar som kan finnas vid sidan av bilarna.. 8lite överstyr kanske) men dock ändå tillbaka till grundstenen för siten .. är man bilintresserad och tar detta seriöst så klart man röstar just på bilarna och inte det som står framför eller ligger på .. visst folk kanske kikar in på bilen pga det som står framför eller ligger på men grunden för röstningen ligger ändock överlag på bilarna i sig ..
Måste bara ställa en fråga. Hur många här inne stör sig på att tjejer laddar upp bilder på sig? Har nämligen sett många som fått klagomål för att laddat öpp bilder på sig.
Enligt mig är det bara en kul grej om alla har en bild på sig. Skadar inte att veta hur vi ser ut här inne. Bara för att bilder laddas öpp betyder inte d att garaget gått o blivit lunarstorm, efterfesten? *hmm*
Ha en riktigt GO JUL allesammans! *muah*
Jag ser inge problem med det faktiskt. En fin bild på någon skadar inte ett dugg
Tack detsamma ( Ja är antingen efter, eller jävligt före )
MVH
F