_ZooN_ skrev:
Tribbe skrev:
_ZooN_ skrev:
Bara dålig erfarenhet av xbox360, hade 3st gick sönder en efter en... Har en ps3a nu, har dock också pajjat en gång, fick en ny och den har inte bråkat än
![smile](img/smilies/smile.png)
Hur i
![roll](img/smilies/roll.png)
![tongue](img/smilies/tongue.png)
Dom blev överhettade hela högen, och nej, spelade inte 100h i sträck
![wink](img/smilies/wink.png)
Normalt spelande, någon timme då och någon timme då
![sad](img/smilies/sad.png)
riktigt besviken
Stallde du dom i ett skåp också
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
Ne men någon måste ju ha oturen också. Så vi andra kan få den utan barnsjukdommarna.
Men till topic.
Xbox 360 har Mycket spel. Till exempel halo spelen som jag inte klarar mig utan.
Goda möjligheter till chippning, moddning, flashning osv. även om jag inte skulle våga mig på det om jag körde live (Fegis)
Billigare konsol än ps3. Dock sämre processor, grafik osv. Men det som sitter i klarar man sig på.
Finns HD spelare att köpa till.
Har man hårddisk som du hade kollat på så kan man spela sina gamla xbox spel.
Man kan se film i sin xbox.
Har man live så kan man sitta på msn om man saknar det.
Dyrare än wii men mycket bättre grafik, då nintendo själva gått ut med att dom inte satsat på grafiken utan mest på sina kontroller, och det märks mycket roliga kontroller. Har man kört wii skrattar man tydligen åt ps3'ans känsel funktion i dosorna. (Jag vet inget om det.)
Finns spel för alla åldrar.
Nu behöver jag hjälp av någon att komma på fler saker..... Då jag inte har någon av dessa 3 spel konsoler som jag nämnt. Xbox 360, ps3 och wii. Eller vänta jag nämde xbox och det har jag. men kör bara halo och halo 2.