theangel6 skrev:Nu kommer dom efterlängtade prisuppgifterna...fick äntligen tag på micke för att det skulle bli rätt innnan vi valde slänga ut listan...det här det som gäller för er:
När det gäller priserna för övriga deltagare så har vi tagit fram ett rabatterat paketpris för dem som deltar genom Sog-2008. Kravet för att nyttja
detta paketpris är att man:
anmäler sig genom Sog-2008.
Avser att deltaga under hela Gatebil arrangemanget (festival pass)
Kör med ”sticker” på sin bil. (detta är vårt sätt att skilja ut dem vid entrégrinden)
Och innebär att dessa deltagare ej betalar 250 Kr för att ställa ut bilen inne på området, som annars är praxis.
Priserna som gäller är:
Entré torsdag
Entré fredag 200 kr
Entré Lördag 200 kr
Entré söndag 200 kr
Festivalbiljett torsdag 850 kr
Festivalbiljett fredag 750 kr
Festivalbiljett lördag 450 kr
Helgbiljett, fredag-söndag 500 kr
Helgbiljett, lördag-söndag 350 kr
Camping 400 Kr (per bil, hela festivalen)
Camping 800 Kr (per buss, hela festivalen)
Körning på banan 350 Kr/dag
Utställning bil 250 Kr / dag (betalas ej av Sog 2008)
Helgpris gäller endast dagtid!!!!!Gäller ej på festivalsområdet.Ni som kommer på torsdagen ska välja torsdagens festivalbiljett som gäller till söndagen+ det ni vill göra+campingen...ni andra ska välja fredagens festivalbiljett som gäller till söndagen+ det ni vill göra + camping...
Utställningen kostar dock inget som Micke påpekar!!!!Kostar vanligtvis 250kr/dag att ställa ut där...så vi har fått ett bra pris av Mantorp....
Inom kort kommer info om hur ni ska gå tillväga när det gäller betalningen...
Sådan här info samt exempel på hur man betalar(diskuterat i tråden) borde läggas i första inlägget. Om någon ny hittar tråden så läser de kanske inte igenom 50+ sidor.
Bra drag från er som arrangerar förövrigt! Jag vill anmäla mig men först måste jag få ut bilen ur vinterförvaring så jag vet att den finns kvar...
0
0
0
0