1365
Sök

Inför: Gatebil 2008 på Mantorp park! 27-29/6

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
5 mars 2008
theangel6 skrev:
Nu kommer dom efterlängtade prisuppgifterna...fick äntligen tag på micke för att det skulle bli rätt innnan vi valde slänga ut listan...det här det som gäller för er:
När det gäller priserna för övriga deltagare så har vi tagit fram ett rabatterat paketpris för dem som deltar genom Sog-2008. Kravet för att nyttja

detta paketpris är att man:
anmäler sig genom Sog-2008.
Avser att deltaga under hela Gatebil arrangemanget (festival pass)
Kör med ”sticker” på sin bil. (detta är vårt sätt att skilja ut dem vid entrégrinden)

Och innebär att dessa deltagare ej betalar 250 Kr för att ställa ut bilen inne på området, som annars är praxis.

Priserna som gäller är:
Entré torsdag
Entré fredag                          200 kr
Entré Lördag                         200 kr
Entré söndag                         200 kr
Festivalbiljett torsdag             850 kr
Festivalbiljett fredag               750 kr
Festivalbiljett lördag               450 kr
Helgbiljett, fredag-söndag       500 kr
Helgbiljett, lördag-söndag       350 kr
Camping                               400 Kr (per bil, hela festivalen)
Camping                               800 Kr (per buss, hela festivalen)
Körning på banan                  350 Kr/dag

Utställning bil                        250 Kr / dag (betalas ej av Sog 2008)

Helgpris gäller endast dagtid!!!!!Gäller ej på festivalsområdet.Ni som kommer på torsdagen ska välja torsdagens festivalbiljett som gäller till söndagen+ det ni vill göra+campingen...ni andra ska välja fredagens festivalbiljett som gäller till söndagen+ det ni vill göra + camping...
Utställningen kostar dock inget som Micke påpekar!!!!Kostar vanligtvis 250kr/dag att ställa ut där...så vi har fått ett bra pris av Mantorp....
Inom kort kommer info om hur ni ska gå tillväga när det gäller betalningen...

Sådan här info samt exempel på hur man betalar(diskuterat i tråden) borde läggas i första inlägget. Om någon ny hittar tråden så läser de kanske inte igenom 50+ sidor.

Bra drag från er som arrangerar förövrigt! Jag vill anmäla mig men först måste jag få ut bilen ur vinterförvaring så jag vet att den finns kvar... smile

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
5 mars 2008
TCG skrev:
theangel6 skrev:
Nu kommer dom efterlängtade prisuppgifterna...fick äntligen tag på micke för att det skulle bli rätt innnan vi valde slänga ut listan...det här det som gäller för er:
När det gäller priserna för övriga deltagare så har vi tagit fram ett rabatterat paketpris för dem som deltar genom Sog-2008. Kravet för att nyttja

detta paketpris är att man:
anmäler sig genom Sog-2008.
Avser att deltaga under hela Gatebil arrangemanget (festival pass)
Kör med ”sticker” på sin bil. (detta är vårt sätt att skilja ut dem vid entrégrinden)

Och innebär att dessa deltagare ej betalar 250 Kr för att ställa ut bilen inne på området, som annars är praxis.

Priserna som gäller är:
Entré torsdag
Entré fredag                          200 kr
Entré Lördag                         200 kr
Entré söndag                         200 kr
Festivalbiljett torsdag             850 kr
Festivalbiljett fredag               750 kr
Festivalbiljett lördag               450 kr
Helgbiljett, fredag-söndag       500 kr
Helgbiljett, lördag-söndag       350 kr
Camping                               400 Kr (per bil, hela festivalen)
Camping                               800 Kr (per buss, hela festivalen)
Körning på banan                  350 Kr/dag

Utställning bil                        250 Kr / dag (betalas ej av Sog 2008)

Helgpris gäller endast dagtid!!!!!Gäller ej på festivalsområdet.Ni som kommer på torsdagen ska välja torsdagens festivalbiljett som gäller till söndagen+ det ni vill göra+campingen...ni andra ska välja fredagens festivalbiljett som gäller till söndagen+ det ni vill göra + camping...
Utställningen kostar dock inget som Micke påpekar!!!!Kostar vanligtvis 250kr/dag att ställa ut där...så vi har fått ett bra pris av Mantorp....
Inom kort kommer info om hur ni ska gå tillväga när det gäller betalningen...

Sådan här info samt exempel på hur man betalar(diskuterat i tråden) borde läggas i första inlägget. Om någon ny hittar tråden så läser de kanske inte igenom 50+ sidor.

Bra drag från er som arrangerar förövrigt! Jag vill anmäla mig men först måste jag få ut bilen ur vinterförvaring så jag vet att den finns kvar... smile

O jag skyller på Kalle som skulle redan lagt in det på trådens första sida cool..jag har dock hand om hemsidan där allt kommer uppdateras tongue..SÅ KALLE SE TILL FÅ IN PRISLISTAN PÅ FÖRSTA SIDAN!!!!

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
5 mars 2008
Jag har nu ringt till Östgöta Camping för att få ett bra pris på 4 husvagnar...så nu grabbs ang girls har vi snart platser att erbjuda till en billig peng så slipper ni campingsavgiften...så först till kvarn.....

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
5 mars 2008
Kalle_Ponken skrev:
RS2Micke skrev:
Gnälla och Gnälla här e det ingen som Gnäller:Pwink här e det bara folk som tycker iallafal jag att de va svårt att lista ut. men efter att danne förklara så blev de lite bättre:D så tack danne:)

Kan man bettala på plats när de gäller körning på bana? för man vet ju inte om man har en hel bil efter dagens slut *L*tonguebig_smile

Nä det hoppas jag inte att det är iaf..Då kommer Lotta md piskan om det är så!wink

Yes antar att man gör betalningen direkt på plats sen!smile Se om en annan vågar sig ut på banan med min påse skit...tongue

Ja attans den som vågar gnälla...tar fram den stora piskan då:cool:

Jag kan ta ut din på banan åt dig...Venton ska ut,men suprice suprice...får min bror att köra den,nåt personalen på Mantorp Park önskat få se..till de som inte hängt med så e brorsan den förra ägaren av venton och jobbar vid stora evenemang ute på mantorp,de har dock flera ggr försökt få ut han på bana men ej lyckats,men jag fick till det...klart han ville testa pärlan nu när hon får ny motor...

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
5 mars 2008
Kalle_Ponken skrev:
O då kan vi välkomna Crx_jim och Karlsson_BMW in i gänget med!big_smile

Om jag har råkat missa nån på framsidan, säg till då så fixar jag det!tongue

Då hälsar jag dem oxå välkomna!!!!
Men aboooos...brudar skulle vi ha in fler av

1 752 Inlägg
5 mars 2008
Trådstartare
SOLF1LM Är numera oxå hjärtligt välkommen!!wink

Haha jaja får väll se till o fixa prislistan i första inlägget nu då!big_smile

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

1 752 Inlägg
5 mars 2008
Trådstartare
Nu har jag jobbat lite o fixat in prislistan o det i första inlägget nu!smile Hoppas att alla är nöjda o belåtna?tongue

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
5 mars 2008
Kalle_Ponken skrev:
Nu har jag jobbat lite o fixat in prislistan o det i första inlägget nu!smile Hoppas att alla är nöjda o belåtna?tongue

AAAHHHHH ABOOOOO...mannen du e duktig va fan!!!!!Tradera har mailat om buen va....vad säger du ABOOOO...200 taget eller?

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
5 mars 2008
Kalle_Ponken skrev:
SOLF1LM Är numera oxå hjärtligt välkommen!!wink

Haha jaja får väll se till o fixa prislistan i första inlägget nu då!big_smile

GRRRRR...Aboo du ger mig mera jobben va????Sen ska jagen vänta en vecka va ,va fan...ingen inforamtionen va???

1 752 Inlägg
5 mars 2008
Trådstartare
Jagk har fott alla uppgifter på denna mannen Aboooo var bara chill vafan!! Jaagh skikar dom till dig sen i värsta brevet på näetet vafan! Så slute jiddra, börja trolla!!cool

GirlsGoFast
172 Inlägg
6 mars 2008
Servicebil är alltid lov att ta med in på Gatebils träffar, så det går säkert helt fint på Mantorp oxå! smile

http://www.girlsgofast.com
http://200sx.kicks-ass.net/anna_/
GirlsGoFast - klubben för biltokiga tjejer! Nu över 750 medlemmar! =)

1 752 Inlägg
6 mars 2008
Trådstartare
Nu har jag vart duktig o bokat hotell med under Elmia!big_smile Hur många mer är det som kommer att stanna där flera dagar, eller under kvällsaktiviteterna?wink

Cruel
6 mars 2008
jag kommer nog glida runt där på kvällen ponken smile
kommer köra Inifnitys bil så blinka på om det ligger en rosa lila bil bakom eller framför så kan man stanna å ta ett snack big_smile

pössar
/Cruel

Ps va.. när vill ni ha betalt senast?
Senast redigerat av Cruel (6 mars 2008)

GirlsGoFast
172 Inlägg
7 mars 2008
Jag, Sara (Luxury) och Turid kommer oxå vara i Jönköping hela påsken. smile

http://www.girlsgofast.com
http://200sx.kicks-ass.net/anna_/
GirlsGoFast - klubben för biltokiga tjejer! Nu över 750 medlemmar! =)

1 779 Inlägg
7 mars 2008
anna_ hörde att de skulle bli lite party på fredagen. big_smile med lotta å kalle. big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

I didn't spank you. I high fived your ass!
963 Inlägg
7 mars 2008
akakaboto skrev:
anna_ hörde att de skulle bli lite party på fredagen. big_smile med lotta å kalle. big_smile

Och nu är hela G.org inbjudna! wink

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
7 mars 2008
Anna_ skrev:
Jag, Sara (Luxury) och Turid kommer oxå vara i Jönköping hela påsken. smile

Yo SIS!!!!
Snackat med sara va....vi kom överrens om att parta fredagen va...sen kan alla leta efter oss i alla mörka hörn som finns på Elmia på lördagen...speciellt Kalle som ska bli supen under bordet lol...

Klart fler kan joina men nån fyller år då va...därav PARTY!!!(STORA PAKET MEDTAGES)cool

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
7 mars 2008
För dom som redan varit inne på hemsidan har sett vad jag försökt göra...en dator höll på att bli utslängd här igår...men det ska bli bra där bara den vill lyda mig...
Det som blir nytt är att nu finns det längre inte en tjejbils sida och inte nån killbil sida...utan alla bilar ligger nu under ett album..men funderar på om man skulle istället göra ett kilalbum och ett tjejalbum...just nu ligger bilarna(ska vart fall senast efter helgen) i bokstavsordning och nicknamnen är borttagna och ersatts med era riktiga namn...nu ska de första flyersna ut och fler utav allmänheten gå in och kolla där...så vad tycker ni?Alla samlade på ett album eller var sitt album?????

4 670 Inlägg
7 mars 2008
Jag kommer köra bana med smile

Administratör
11 899 Inlägg
7 mars 2008
theangel6 skrev:
För dom som redan varit inne på hemsidan har sett vad jag försökt göra...en dator höll på att bli utslängd här igår...men det ska bli bra där bara den vill lyda mig...
Det som blir nytt är att nu finns det längre inte en tjejbils sida och inte nån killbil sida...utan alla bilar ligger nu under ett album..men funderar på om man skulle istället göra ett kilalbum och ett tjejalbum...just nu ligger bilarna(ska vart fall senast efter helgen) i bokstavsordning och nicknamnen är borttagna och ersatts med era riktiga namn...nu ska de första flyersna ut och fler utav allmänheten gå in och kolla där...så vad tycker ni?Alla samlade på ett album eller var sitt album?????

Om jag får säga mitt så plocka bort bakgrundsmusiken (otroligt störande och segt) och ersätt den animerade bakgrundsbilden med något enfärgat. Det ger lite oseriösa vibbar nu tyvärr smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök