2686
Sök

Inför: Skåne crazy tour 2008.

Garaget Video Crew
842 Inlägg
13 februari 2008
Trådstartare
XxetrOxX skrev:
XxetrOxX skrev:
Asså även dom som ej är med i listan kommer komma där "vi" kommer samlas eller hålla på kvällen. har ni tänkt på det?,. asså det finns ingen lag på att inte "får följa efter" eller "får ej va där" think about that boys;)

lätt om ja inte får följa med så kommer ja koller på bilar där ni håller, och lätt ja vill festa med er:D

Ähm jo faktiskt kan man de för alla samlingställen samt starten får vi bara ta in X antal bilar och vi kommer och stå o pricka av alla som ska med. Sen att man kör efter oss ute på vägen kan man aldrig förbjuda men alla samlingsplatser är enbart för dom som e med i touren.

Men jag skulle tro att alla som vill får följa med så det lär inte vara nån fara.

101 Inlägg
13 februari 2008
Kajlie skrev:
XxetrOxX skrev:
XxetrOxX skrev:
Asså även dom som ej är med i listan kommer komma där "vi" kommer samlas eller hålla på kvällen. har ni tänkt på det?,. asså det finns ingen lag på att inte "får följa efter" eller "får ej va där" think about that boys;)

lätt om ja inte får följa med så kommer ja koller på bilar där ni håller, och lätt ja vill festa med er:D

Ähm jo faktiskt kan man de för alla samlingställen samt starten får vi bara ta in X antal bilar och vi kommer och stå o pricka av alla som ska med. Sen att man kör efter oss ute på vägen kan man aldrig förbjuda men alla samlingsplatser är enbart för dom som e med i touren.

Men jag skulle tro att alla som vill får följa med så det lär inte vara nån fara.

Hmm hur ska ni då göra med dem som inte får vara med i samlingsplatsen?

Då måste ni ordna tillstånd enbart för "oss" - " Skåne Crazy tour"
Vet inte hur ni har tänkt er där asså.

Övrigt:
Men ja har iaf sökt att få vara med, om ni har missat det!.
Ps: kjolpaketet är på G finns på min projekt...

Garaget Video Crew
842 Inlägg
13 februari 2008
Trådstartare
XxetrOxX skrev:
Kajlie skrev:
XxetrOxX skrev:

Övrigt:

Dom som inte är med i touren kommer inte in på dom ställena vi har tillstånd på.

101 Inlägg
13 februari 2008
Kajlie skrev:
XxetrOxX skrev:
Kajlie skrev:

Övrigt:

Dom som inte är med i touren kommer inte in på dom ställena vi har tillstånd på.

Lätt och säga än gjort ?. liksom då får ni snacka med kommunen om tillstånd`? eller vilka det är man ska snacka med. . och sedan får ni ordna vakter, för ni som håller i det kan ju ej hålla vakt 24/7 liksom.. Då blir det tråkigt.

2 201 Inlägg
13 februari 2008
kajje o de övriga ansvariga håller på att fixa med tillstånd. o vadå hålla oss vakna i 24 timmar, vi ska inte sova på dom ställena, i kommunerna

101 Inlägg
13 februari 2008
peter_1976 skrev:
kajje o de övriga ansvariga håller på att fixa med tillstånd. o vadå hålla oss vakna i 24 timmar, vi ska inte sova på dom ställena, i kommunerna

Vart du än är så är det kommunen som har hand om platser?.  Vill bara höra om du vet någon plats där inte kommunen har att göra " delvis inte om det är privat mark" dock

3 722 Inlägg
13 februari 2008
varför så negativ?

101 Inlägg
13 februari 2008
Digital_Kicker skrev:
varför så negativ?

Ingen är negativ?.  Ja skriver mina frågor och svar pga: nyfikenhet! stor skillnad..

3 722 Inlägg
13 februari 2008
XxetrOxX skrev:
Digital_Kicker skrev:
varför så negativ?

Ingen är negativ?.  Ja skriver mina frågor och svar pga: nyfikenhet! stor skillnad..

Angående tillstånd i dom olika komunerna, får man ett tillstånd så är det percis som man hyr ut platsen, uppstår det problem med folk som ej kan följa och respektera på plats så har tex polisen prio på den platsen, allt värre när det handlar om bilar!. Eftersom det är komunal plats, som hyrs ut för tillfället?,, ja något i den stilen iaf smile

2 201 Inlägg
13 februari 2008
de ansvariga fixar tillstånd där hla "crazy tour" gänget ska stå, inne i kommunerna. var exakt vet jag inte. det återstår att se.
sen som någon sade, att om du vill köra efter oss på vägarna kan itne vi hindra dig från. men inne i kommunera är det gänget som ska stå, om du vill parkera en bit särifrån för att sedan komma bort o snacka, det är oxå upp till dig. men som sagt alla platserna är inte färdiga, vilka som får följa med o inte. vi väntar med spänning

101 Inlägg
13 februari 2008
Digital_Kicker skrev:
XxetrOxX skrev:
Digital_Kicker skrev:
varför så negativ?

Angående tillstånd i dom olika komunerna, får man ett tillstånd så är det percis som man hyr ut platsen, uppstår det problem med folk som ej kan följa och respektera på plats så har tex polisen prio på den platsen, allt värre när det handlar om bilar!. Eftersom det är komunal plats, som hyrs ut för tillfället?,, ja något i den stilen iaf smile

Ja, beroende på vart ni "hyr" platserna?. hörs när du skriver att de e någon jäkla camping plats hehe..
Men tar inte mig inte fel om ja våre negativ. Inget kul att folk ska missförstå mig på de visset!!.
GL HF. mvh =O)

3 722 Inlägg
13 februari 2008
XxetrOxX skrev:
Digital_Kicker skrev:
XxetrOxX skrev:

Ja, beroende på vart ni "hyr" platserna?. hörs när du skriver att de e någon jäkla camping plats hehe..
Men tar inte mig inte fel om ja våre negativ. Inget kul att folk ska missförstå mig på de visset!!.
GL HF. mvh =O)

nejdå! jag förstår dig!! Men som sagt, listan ska rensas och nyanmälningar kommer att göras!

101 Inlägg
13 februari 2008
Digital_Kicker skrev:
XxetrOxX skrev:
Digital_Kicker skrev:

GL HF. mvh =O)

nejdå! jag förstår dig!! Men som sagt, listan ska rensas och nyanmälningar kommer att göras!

taget!. Mvh =O)

13 Inlägg
13 februari 2008
Jag vill anmäla mig till detta om det finns plats. (opel calibra)

/ J

firefighter
85 Inlägg
14 februari 2008
jesperl skrev:
Jag vill anmäla mig till detta om det finns plats. (opel calibra)

sorry mate. inga anmälningar nu. kommer senare. stay tuned.

21 Inlägg
15 februari 2008
Är det öppet för alla eller är man bara välkommen ifall ens bil är extrem? smile
Sen, går det finfint att anmäla sig här tro?

firefighter
85 Inlägg
15 februari 2008
obeo skrev:
Är det öppet för alla eller är man bara välkommen ifall ens bil är extrem? smile
Sen, går det finfint att anmäla sig här tro?

läs lite ovanför så ser du att det inte går att anmäla sig just nu. och förmodligen måste fdu sedan ligga i styling eller mer.

3 722 Inlägg
15 februari 2008
många som är ivriga på att följa med smile kul och se!

1 585 Inlägg
16 februari 2008
Hoppas det går bra idag på mötet och att ni kommer fram till en bra lösning:)

367 Inlägg
16 februari 2008
jag tror nog mötet gick bra! träffa Esse + någon till? hade sjl ett möte med rrp samt med övriga från mitt driftingteam som jag supportar och det gick bra iaf smile.... tänkte jag skulle skriva upp mig på resan om det inte är försent?? smile

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

Sök