Såhär ser det ut just nu. Har fått på växellådan och nya shortshiftern Blev riktigt bra med riktigt korta och stumma lägen.
Har även börjat fundera på hur mätarna ska sitta. Som det ser ut nu så blir sterion ersatt
Nu när motorn och lådan är på plats så ska jag börja med olje och tryck system. Kommer bli intressant att se hur vi ska få plats med allt.
Fick tillbaka grejerna från lack också igår men kommer inte montera fören avgas och allt e byggt. Testade dock med den nya ljuddämparen och de va precis så att den fick plats kan man ju säga
Bilsport var på besök i onsdags så jag passade på att provmontera mina delar innan. Har fler grejer som ska på men har inte haft tid att montera allt. Vad tycker ni?
Njaaa De e inget lätt beslut men jag har kommit fram till att jag ska behålla de andra fälgarna för det kan ju knappast skada att ha fler för olika tillfällen.
Jo två olika fälgar skadar ju inte.. azev på banan då men tycker fortfarande att dom nya fälgarna gör att bilen ser ut som en stylad bmw som bara står stilla på utställningar.. men det är ju min åsikt e sjukt sugen på att få se bilen ute på gatorna
Jo två olika fälgar skadar ju inte.. azev på banan då men tycker fortfarande att dom nya fälgarna gör att bilen ser ut som en stylad bmw som bara står stilla på utställningar.. men det är ju min åsikt e sjukt sugen på att få se bilen ute på gatorna
Joo jag förstår precis hur du menar. Tycker lite samma sak faktiskt. Ska försöka få klar bilen till gatebil rudskogen så förhoppningsvis så kan man se den där. Men jag vågar inte säga om det blir klart eller inte. Är inte bara att bygga ihop det ska mappas och besiktigas också.
Nya framlyktor, sidokjolar och bakrestötfångare monterade. Har även testmonterat vingen men är inte säker på om jag ska ha den eller inte.
Vad tycker ni??
Jag har även som ni ser bytt tillbaka till de gamla fälgarna.
Men jag funderar på att köpa ett par OZ Futura med samma storlek som dom jag har alltså 17x9 fram och 17x10 bak eventuellt bredare. Nedan finns bilder på dom.
Dom finns inte färdiga utan måste beställas "cusom made". De som är på bilden är 18x12" Jag är sugen som fan men de kostar €3000. Det är alltså billigare att köpa ett par helt nya 19" Rial Daytona Race split fälgar.
Kan nån hjälpa till lite nu då och säga vad ni tycker????
Håller med föregående talare. Det viktiga är att du får en fet fälgbana
//Erik Mitt Projekt! If u think of it as practice, you won't get better - If u think it's fun, you will get better in no time - Ken Nomura Sponsorer sökes!