*Update* Då va de dags att börja ta tag i projektet igen då , Idag har inte så mycket tid ägnats åt bilen, mer montering av nya verktyg jag fått av morsan och farsan och släkten i födelsedagspresent .
Bilder:
Lite nya verktyg är aldrig fel
Färdigmonterat, lite tomt i skåpet just nu, men ja ska försöka fylla på allt eftersom
Började kika lite på laddtrycksmätaren, är inte helt hundra på att detta är rätt slang att koppla in den på, har jag rätt eller fel?
Plockade även bort dom fula gråa stöttorna till strålkastartorkarna ja glömde plocka bort när ja monterade dom
Började Snygga till alla kablar ja dragit i motorrummet också, tänkte fixa svart kabelslang att dra dom i sen
Hittade en gammal dimljusknapp jag hade liggande, tänkte använda den till belysningen i dom nya mätarna
Detta var allt för idag, får se om de blir en tripp ut till bilen imorn igen
*update* De blev en hyffsat kort tur till garaget idag, hann med lite iaf Har även beställt Gul 2 komponents bromsoksfärg till bromsoken nu ikväll, hoppas de blir bättre än gamla hammarlacken som satt där innan
Laddtrycksmätaren kopplades in
Blev en del kablar till voltmätaren och belysning till laddtrycksmätaren , funderar på att koppla in dessa på en till knapp i handskfacket
*Update* Då har man varit ute en kort sväng i garaget igen, kopplade in mina mätare till batteriet för att testa dom lite snabbt, hade tänkt montera in en killswitch i handskfacket idag men de sket sig, borrmaskinnen låg i stan och vippbrytaren ja köpte hade fel funktion, så de får bli nästa gång de