Jag undrar hur jag kan få blått ljus i mitt mätarhus på min 850.. har bytt till blåa lampor nu men det är bara lite svagt blått mer åt det gröna hållet hur fixar jag så det blir ännu mera blått.. finns det någon slags grön film som sitter för eller nått? någon som vet hur man fixar detta.. tacksam för snabba svar
Mvh Johan
Away From Keyboard. Detta betyder att personen du pratar
med har blivit arg, och kastat tangentbordet för långt bort.
okej.. men dessa va helt blåa.. tycker det är lite konstigt.. :S nån som vet någon hemsida som det finns "riktiga" blåa lampor att köpa.. har köpt 2 par olika blåa men det blir inte blått ändå.. >.<
Away From Keyboard. Detta betyder att personen du pratar
med har blivit arg, och kastat tangentbordet för långt bort.
Asså de bästa du kan göra är att ta blåa dioder Tyvärr vet ja inget bättre sätt Sorry.. Men fråga dom som har gjort de, så får du själv höra att de e bäst med dioder tyvärr
tjena på er alla det e ja med min lilla gråa bagget med extra ljusen ja har en fråga till er alla...den 20 februari kan vi inte ha träffen på bananpiren istället så kan man träffas där försök att ta med alla dit så vi blir många så kan vi åka alla på rad till stan på kvällen vi träffas vid 7 åker där ifrån vid 8 vad tycker ni kan vi göra så göra en bra träff med många bilar så blir det kul ha de så bra så synes vi hej då
Dioder med tjocka anoder och katoder går att klippa till och bocka sen löda så att de passar. Sen är det bara att trycka i dem när du vet vilken poläritet sockeln har. Tänk på att skaffa dioder avsedda för 12V annars måste du löda dit ett motstånd oxå.